Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin niitä liikkeitä oikein pitäis tuntea?

18.01.2006 |

Olen rv 19 tasan. Toka lapsi tulossa. Kysyin tästä jo kerran mutta yritän nyt uudelleen.

Kun ei tunnu liikkeitä vielä. Ja se siis huolestuttaa. Osaisiko joku teistä lohduttaa. Muilla samassa vaiheessa menevillä (=kesäkertuilla) liikehdintä tuntuu olevan jo aivan joka päiväistä.

Esikoisella oli nlakortissa liikkeiden kohdalla + jo vähän aiemmin.

Onneksi pian pääsee ultraan niin siellä saa selvyyden onko vaavi ok.

Kiitos vastaajille :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä vielä tunnu jos esim.istukka on edessä vaimentamassa tai jos vatsassa on hieman ylimääräistä. Itse tunsin nyt tokassa raskaudessa liikkeet ekan kerran muistaakseni joskus viikolla 16 ja nekin ihan pieniä, sitten menikin viikkoja ettei tuntunut juuri lainkaan. Mulla on istukka edessä ja on sitä omaa pehmustettakin. Jos huolettaa soita neuvolaan ja pyydä sydänäänten kuuntelua. Mulla muuten alussa tuntui liikket parhaiten kun makasin mahallani. Eiköhän siel kaikki oo kuitenkin ihan kunnossa.

Kati (rv 33+3)

Vierailija
2/2 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäkin tuntuu että huolehdin varmaan turhasta, mutta sitten

välähtää mieleen " varmuus" että vaavi on kuollut tms. (1 keskenmeno takana...). Ei mulla nyt ihan kauheesti tota läskiä oo, mutta tietty istukan paikka on arvoitus.

Ehkä oon lueskellu liikaa tätä keskustelupalstaa ja erehtynyt vertailemaan muihin.

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla