Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talopaketit

Vierailija
18.01.2006 |

Mistä saa noiden pakettien hintoja, ollaan ihan vasta vaan katselemassa sivustoja mutta kun ei ole missään hintoja (esim.designtalot). Osaatteko suositella muita sivuja kuin design ja älväri ja nimenomaan valmistaloja avaimet käteen periaatteella.

Kiitos

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae esitteet myyjiltä, niissä yleensä on hinnat

Vierailija
2/7 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Raudan talot saa myös avaimet käteen -periaatteella tarvittaessa. Eli Omatalot ja Puutalot. Niin ja K-Raudallahan on myös ihan " oikea" avaimet käteen -mallistokin, Avainkoti. Sit joku muu (Rautia??) myy Vaajataloja. Jukka-talot ja Kastellitalot saa tarvittaessa (Kastelli ainakin erillissopimuksin) avaimet käteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Muurametalot ja Vaajatalot (näillä sekä valmistaloja, että ite pykättäviä)

Vierailija
4/7 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

design-taloilta saa aina hinnaston mukaan ja niillä on ihan kiitettävästi valmiiden talojen esittelyitäkin viikonloppuisin

Vierailija
5/7 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta vain Kannustalosta, joka on loistava talo =)

Vierailija
6/7 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa soittaa talojen myyjille ja pyytää esitteet HINTOINEEN PÄIVINEEN! lähettävät kyllä kotiin.

Mä oon tilannu niitä esitteitä netistä, muttei oo ikinä hintoja mukaan tullu.

JA voin kertoa että se älvsby on halvin mitä markkinoilta saa.

T.yks joka just on talopaketteja selvitellyt.

Vierailija
7/7 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä laatuun tulee,se ei kyllä miellyttänyt..käytiin kattomassa valmista taloa ja oli tehty osittain " ryssäksi" ja halpaa tekotapaa muutenkin.voi olla silti hyvä ja toimiva koti,en sitä sano kyllä.itse päädyimme kuitenkin toiseen ratkaisuun ja emme ota ihan avaimet käteen,vaan mies tekee paljon itse,talopaketti tulee kyllä,mutta itse pystytetään...meille tulee kastelli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän