Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaavinta oli tänään =(

18.01.2006 |

Saimme ikävät uutiset maanantaina np-ultrassa...mun tunteet kävi toteen, oli sellainen olo että en ole enään raskaana kun loppui oireetkin monta monta viikkoa sitten. mutta ei verta ei kipuja niin ajattelin että ei varmaan ole menny kesken.

viikkoja oli maanantaina 11+6 ja km oli tapahtunu viikkoja sitten.

suru on suunnaton...hieman helpottanu kun on käyny läpi tätä asiaa.

tänään oli sitten kaavinta ja nyt vaan pitäisi jaksaa elämässä eteenpäin. yhdet menkat pitäisi odottaa ja sitten saa taas yrittää sanoi lääkäri. Olo on ihmeellisen hyvä, ei kipuja eikä oikein vuotoakaan tuon kaavinnan jälkeen.

Ehkä elämä vielä hymyilee... :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaa ja rutistaa* On varmasti surullinen olo, vaikka vauva ei olisi ollut " toivottu" . Se on kuitenkin ollut osa sinua ja menetys pitää surra.

Eihän sitä tiedä, vaikka vielä olisi aika " iltatähdelle" ;)

Meille oli tulossa juhannusvauva, mutta ei sitten ollutkaan valmis tulemaan tähän perheeseen. Toista yhä toivotaan. Jospa se saadaan tänä vuonna alulle *haaveilee*

Vierailija
2/5 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani kokemastasi surusta. Älä säikähdä vaikka viikkojen päästä tulisi yhtäkkiä surkea olo. Minulla ensimmäiset menkat kaavinnan jälkeen oli surupusero-aikaa. Ei näin tietenkään kaikilla ole, mutta minä olin ihmeen " hyvissä" fiiliksissä porskuttava akka kaavinnan jälkeen. Se pahaolo iski sitten viiveellä.

Hyviä vointeja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös " tipahdin" elohiiristä kun km tuli rv 7+2, nyt kirjoittelen tuolla haahuissa,siellä saa kivasti tukea niin pääsee pahimman yli.. Tervetuloa siis mukaan, kyllä se meidänkin aika vielä koittaa!

Liliane

Vierailija
4/5 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liliane:muistanki sinut... tulenpa kurkkaamaan jos löydän =)

Vierailija
5/5 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

sopiiko tähän halirinkiin yksi täältä ihan ulkopuolelta? Eilen alkoi hurja vuoto ja yöllä kaavittiin sitten pois mitä oli enää jäljellä:-(

Elokuussa piti meilläkin vauva olla, yllätysvitonen vieläpä. Ja nyt en oikein tiedä, mitä ajatella, kun raskaus ei ollut suunniteltu ja ensi alkuun en halunnut edes koko vauvaa...