Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käynnistyykö teillä auto hyvin 20C pakkasessa vaikka ei olis ollut piuhassa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meidän Bemu (oli pakko kokeilla, kun ko. malliin ei ollut vielä lohkolämmitintä olemassakaan, muuten kyllä nykyisin pidetään lämmityksessä aina alle nollan asteen). Lämmityksessä lähtee ainakin -37 asteessa käyntiin, sen kylmempää ei vielä ole ollutkaan tämän auton aikana. Toisesta autosta en tiedä, se kun on aina ollut lämppärissä pakkasella.