Tylsin tapaamasi mies?
Oltko tapaillut/seurustellut tylsän miehen kanssa? millainen tapaus oli?
Kommentit (40)
Jussi Lampi oli tylsin treffikumppanini. Aina oli kiire Hämeentielle humalassa kekkuloimaan!
Edellinen poikaystävä oli juuri tälläinen TYLSÄ!! Hyvännäköinen ja sporttinen fiksu, mutta ei lainkaan taiteellinen, ymmärtänyt ironiaa tai ollut seksuaalinen. Kaipaan vähän kapinallisuutta ja sitä, että todella on elämänhaluinen
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:51"]
Olen tapaillut tylsää miestä, pukeutui hyvin ja oli komea mutta... Äärettömän tylsä!
Mies oli ystävällinen ja mukava mutta juttua ei vaan tullut. Mies ei keksinyt mitään puheenaiheita, yleensä kun keskustelu alkaa luontevasti ilman miettimistä. Mies joutui miettimällä miettimään mistä puhuisimme ja sanoi minulle usein "puhu jotain" no vaikeahan se on yksinään jutella kun mies oli koko ajan niin etäinen ja mietti yksin hiljaa että mistä puhuisimme ja mitä tekisimme. Tapailimme noin 9 kertaa ja mies ei kertaakaan koittanut pussata tai muuta sellaista, hän tuntui hirveän etäiseltä. Miehen mielenkiinnon kohteet ja hänen itsensä mielestä "hyvät treffit" oli sellaiset että kotiin vaan ja tv auki. Mielestäni nämä olivat supertylsät treffit ja niistä puuttui se jokin, ihan kuin olisi ollut jollain tutulla tai naapurilla tvtä katsomassa.
[/quote]
Siis miten sinä tapasit häntä jopa 9 kertaa?
Minä olisin lähtenyt menemään treffeiltä ensimmäisen 15 minuutin jälkeen. Tuo kuulostaa niin karsean kiusalliselta, että hampaita jo ihan vihloo. 8(
Tapailin yhtä miestä, joka nukahti ekoilla treffeillä leffaan. Olisi kai jo pitänyt siitä tajuta, mutta nähtiin muutamia kertoja vielä. Aina piti jotenkin kiskoa siitä juttua irti, kun ei se muuten oikein osannut mitään sanoa. Ja loput treffit oli just tätä istutaan sohvalla ja katotaan leffaa -osastoa. Eihän siinä mitään, ihan kivaa, mutta olisi ollut mukava tehdä edes joskus jotain muutakin. Ei tapailtu pitkään, surprise surprise.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:07"]Edellinen poikaystävä oli juuri tälläinen TYLSÄ!! Hyvännäköinen ja sporttinen fiksu, mutta ei lainkaan taiteellinen, ymmärtänyt ironiaa tai ollut seksuaalinen. Kaipaan vähän kapinallisuutta ja sitä, että todella on elämänhaluinen
[/quote]
Jos puhut yhtä hyvin Suomea kuin kirjoitat, niin ei ihme jos mies ei puhu kanssasi!
Tapailin aikoinaan erään pikkukoulun rehtoria. Ensimmäisillä treffeillä puhui _vain_ kouluasioista, toisilla treffeillä muiden koulujen saavutuksista/ tuloksista verrattuna hänen kouluunsa, ja kolmansilla treffeillä kysyi: "Alkkako mun jutut jo tulla korvista ulos!" *nauroi päälle, ihan kukn kyseessä olisi ollut vuosisadan paras vitsi*
Neljänsille treffeille pyysi, uskokaa tai älkää, en mennyt. Siihen jäi se deittailu siltä erää, sääli sinänsä kun kyseessä oli hyvännäköinen mies!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:48"]
Oltko tapaillut/seurustellut tylsän miehen kanssa? millainen tapaus oli?
[/quote]
=nainen
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:07"]Edellinen poikaystävä oli juuri tälläinen TYLSÄ!! Hyvännäköinen ja sporttinen fiksu, mutta ei lainkaan taiteellinen, ymmärtänyt ironiaa tai ollut seksuaalinen. Kaipaan vähän kapinallisuutta ja sitä, että todella on elämänhaluinen
[/quote]
Jos puhut yhtä hyvin Suomea kuin kirjoitat, niin ei ihme jos mies ei puhu kanssasi!
[/quote]
Onko tää alapeukuttajien mielestä hyvää Suomenkieltä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:51"]
Olen tapaillut tylsää miestä, pukeutui hyvin ja oli komea mutta... Äärettömän tylsä!
Mies oli ystävällinen ja mukava mutta juttua ei vaan tullut. Mies ei keksinyt mitään puheenaiheita, yleensä kun keskustelu alkaa luontevasti ilman miettimistä. Mies joutui miettimällä miettimään mistä puhuisimme ja sanoi minulle usein "puhu jotain" no vaikeahan se on yksinään jutella kun mies oli koko ajan niin etäinen ja mietti yksin hiljaa että mistä puhuisimme ja mitä tekisimme. Tapailimme noin 9 kertaa ja mies ei kertaakaan koittanut pussata tai muuta sellaista, hän tuntui hirveän etäiseltä. Miehen mielenkiinnon kohteet ja hänen itsensä mielestä "hyvät treffit" oli sellaiset että kotiin vaan ja tv auki. Mielestäni nämä olivat supertylsät treffit ja niistä puuttui se jokin, ihan kuin olisi ollut jollain tutulla tai naapurilla tvtä katsomassa.
[/quote]
minulla usein tuollaisia naisia
Olen kaksikielinen, joten suomenkieleni saattaa ontua. En osaa välttämättä ilmaista itseäni ko. kielellä parhaiten
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:07"]Edellinen poikaystävä oli juuri tälläinen TYLSÄ!! Hyvännäköinen ja sporttinen fiksu, mutta ei lainkaan taiteellinen, ymmärtänyt ironiaa tai ollut seksuaalinen. Kaipaan vähän kapinallisuutta ja sitä, että todella on elämänhaluinen
[/quote]
[/quote]
[/quote]Hohhoijaa, ei ole hyvää "Suomenkieltä".
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
alapeukuttajien alalaji on alatyyliseen kommenttiin anaalisesti suhtautuvat kielipoliisit, joiden mielestä valtiota ja kieltä ei tulisi sekoittaa toisiinsa vaikka nationalismi onkin oiva aate. Muutoinkin harkittavaksi saattaisi tulla alkuosan genetiivin jälkeen sanojen erottaminen toisistaan välillä. Suomi suomea äläkä suotta luo ympärillesi sapekasta Suomi-kuvaa.
Yks nuorempi mies oli sellainen, että se pyysi mua treffeille, ei tarjonnut edes kuppia teetä, ja sitten istuttiin kahvilassa ja se kertoi vain omasta harrastuksestaan, vaikka minä koetin avata uusiakin keskustelunaiheita. Pitikin lähteä säälistä treffeille (kun näin että sille oli aika iso juttu, että se uskalsi pyytää mua). Myöhemmin se pyysi vielä uusille treffeille, mutta minä ystävällisesti kieltäydyin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vitun vesipää!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:14"]
Hohhoijaa, hanki elämä.
[/quote]
Tunnistitko itsesi jostain kuvauksesta, vai mikä sai aikaan noin kekseliään ja intellektuellin kommentin?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vitun vesipää!
[/quote]Hohhoijaa, keksi jotain uutta.
Kävin kahvilatreffeillä erään erittäin hiljaisen miehen kanssa, joka vastasi kaikkiin kysymyksiini vain muutamalla sanalla kysymättä ainoatakaan vastakysymystä. Yritin pitää puhetta yllä, mutta jo puolen tunnin jälkeen totesin että se oli toivotonta. Hän vain tuijotti, ei edes hymyillyt, eikä puhunut mitään. Treffien jälkeen sain pakit: "olet ihan kiva, mutta vähän liian hiljainen mulle." Hän kai etsi puhetyöläistä, joka pitäisi hänelle monologeja.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:52"]Kävin kahvilatreffeillä erään erittäin hiljaisen miehen kanssa, joka vastasi kaikkiin kysymyksiini vain muutamalla sanalla kysymättä ainoatakaan vastakysymystä. Yritin pitää puhetta yllä, mutta jo puolen tunnin jälkeen totesin että se oli toivotonta. Hän vain tuijotti, ei edes hymyillyt, eikä puhunut mitään. Treffien jälkeen sain pakit: "olet ihan kiva, mutta vähän liian hiljainen mulle." Hän kai etsi puhetyöläistä, joka pitäisi hänelle monologeja.
[/quote]
Ollaan varmaan käyty treffeillä saman miehen kanssa.