Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreuzstich??? Tietääkö joku

18.01.2006 |

Osaisiko joku sanoa, mikä kivunlievitysmenetelmä tämä synnytyksessä on? Sanoin sairaalaan tutustuessa, että sain ensimmäisessä synnytyksessä Kreuzstich-puudutuksen, luulin sen tarkoittavan epiduraalia, mahtaako asia kuitenkaan olla näin? Kätilö kun heti sanoi, että täällä Itävallassa sitä ei kyllä helposti anneta ja että valmistaudun siihen, että tulevasta synnytyksestä tulee paljon kivuliaampi, kun ensimmäisessähän vältin kaikista suurimman kivun tuolla menetelmällä.... Nyt panikoin, koska edellinen synnytys ei siis kuitenkaan (tietenkään) ollut kivuton. Mutta olisiko epiduraali sittenkin jotain muuta???

Kiitokset jos joku osaa auttaa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" +Kreuzstich +Geburt" etta on sama kuin Periduralanesthesie mika on se nimi mita olen itse kuullut kaytettavan epiduraalista Saksassa. Voi olla etta ovat Itavallassa (tai sitten vaan siella sairaalassa) nuukia sita kayttamaan, saksalaisillakin on sellainen maine (multa kysyttiin Suomessa kun kavin gynella kun kerroin etta olen synnyttanyt Saksassa etta " no saitko epiduraalin?" ...). Eivat kai Saksassakaan kaikkialla anna ihan tuosta noin vaan, kylla mina ainakin sain karvistella kuutisen tuntia tarjontavirheen kanssa ennenkuin antoivat. Esim. taalla Belgiassa antavat ilman muuta. Auttaisikohan jos kokeilisit toista sairaalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme