Haluaisitko olla samannäköinen kuin silloin, kun tapasit miehesi? Tämä siis niille, joiden ulkoinen olemus muuttunut...
Kommentit (14)
Tai en ehkä ihan niin laiha, mutta muuten kyllä vaan.
30kg laihempi ja 15 vuotta nuorempi :)
Kyllä tuossa on varmaan perääkin: aikuisen naisen itsevarmuus ja löytynyt oma tyyli näkyvät ulospäin.
Synnytettyäni kaksi lasta kahden vuoden välein tunnustan lihoneeni, lössähtäneeni ja homssahtaneeni. Kun tapasin mieheni, olin hyväkuntoinen ja liikunnallinen. Oi niitä aikoja...
Tavatessamme olin 21, melkein 10 kg lihavampi ja tyyli oli aika kauhea. Nyt 33-vuotiaana naytan paremmalta kuin koskaan :)
Lähinnä hiusmalli ja vaatteet vaan muuttuneet. Ja vatsanahka saanut " muutamia" raskausarpia, mutta niidenkin kanssa pärjää...
Kokoni ei ole muuttunut, mutta naamaan on ilmestynyt kaikenlaista iho-ongelmaa, atopiaa ja couperosaa. Myös tukka oli nätimpi kun oli suorempi. Nyt vetää luonnostaan niin kiharaan, että on pakko pitää aina kiinni...
Olin kyllä vähän pyöreempi, mut silti rinnat oli pienemmät kun nyt. Vaihtaisin mielelläni nämä F-kupin rinnat takaisin D-kuppiin. No saanhan kai ne takasin kun lopetan imettämisen. Niin, ja sillon ei ollu masussa raskausarpia...
Painoa 45 kg vähemmän tuolloin, iho hyvässä kunnossa. Ei rahaongelmia tai muuta vastaavaa...
Painoin tuolloin 15kg vähemmän. Eikä nää imettäneen rinnatkaan ole enää niin terhakkaar. Mutta hiukset, iho ja tyyli ovat nyt paremmat. =)
Olen nykyään muodokkaampi (lue: ei enää alipainoinen), kuin 10 vuotta sitten. Onhan noita pieniä vikoja, kuten finniä pukkaa (murkkuna ei ollut finnin finniä!), navan päällä hieman löysää nahkaa ja muutama raskausarpi ja rinnat eivät ole enää yhtä terhakkaat. Olen silti kaikin puolin tyytyväisempi itseeni juurin näin.
silloin oli aikaa panostaa itseensä, käydä salilla, tehdä salaatteja :) Nykyään ei paljon salille lähdetä enää :(
Sen voisin muuttaa taas kiinteämmäksi.