Suhde liivijengiläiseen?
Onko täällä ketään joka seurustelee/ on seurustellut prätkäjengiläisen kanssa? Minua pyysi ulos yksi puolituttu liivejä pitävä mies. Kiinnostusta olisi, mutta onko elämä "jengiläisen" kanssa ihan normaalia? Kokemuksia?
Kommentit (46)
Ihan uskomatonta läppää jotkut heittää täällä, joutuu panopuuksi ja kidutettavaksi :D Mitähän leffoja te katsotte?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:06"]
Ihan uskomatonta läppää jotkut heittää täällä, joutuu panopuuksi ja kidutettavaksi :D Mitähän leffoja te katsotte?
Kuuluminen rikollisjengiin kertoo hyvin ikäviä asioita ihmisen arvomaailmasta ja kyseinen harraste vie runsaasti miehen aikaa.
Älä sitoudu elämään rikollisen kanssa sillä se on huono valinta. Paha poika lakkaa olemasta seksikäs kun tekojen arkiset seuraamukset alkavat rajoittaa elämäänne.
Jengiin kuuluvalla perheellisellä on ongelma. Kumpi on tärkeämpi, kaverit vai perhe. Liivijengeissä tuo yhteenkuuluvuus on usein sen verran tiukkaa, että perhe jää helposti kakkoseksi. Kössin tai sählyn pelaamisen tai porukalla kaljoittelun voi perhetilanteen muuttuessa lopettaa paljon helpommin kuin liivijengiin liittyvät puuhat.
Minusta nuo ovat todellisia ongelmia. Liivijengiin kuuluminen on sitoutumista vaativa ja aikaavievä harraste, joka menee perheen edelle. Jos kyseessä rikollisporukka niin rikollisten kanssa kaveeraamisesta on usein ikäviä seuraamuksia.
Mä satun olemaan naimisissa erään "liivi"jengiläisen kanssa , olen ollut jo yli 15v.. Lapsia 3, oma talo, raha-asiat muutenkin kunnossa, molemmilla on ollut vakkari duunit etc... Ihan normi ellämään paitsi että ajamme kesäisin Harrikoilla :)
pelottavaako?????
Ikinä ei ole ollut mitään skismaa minkään muun jengin kanssa eikä poliisien...
ai niin, tiesittekö että jopa Eduskunnalla on ihan oma jenginsä???? hekin varmaan myy huumeita ja kidutteleen naisia????
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:18"]
Mä satun olemaan naimisissa erään "liivi"jengiläisen kanssa , olen ollut jo yli 15v.. Lapsia 3, oma talo, raha-asiat muutenkin kunnossa, molemmilla on ollut vakkari duunit etc... Ihan normi ellämään paitsi että ajamme kesäisin Harrikoilla :)
pelottavaako?????
ai niin, tiesittekö että jopa Eduskunnalla on ihan oma jenginsä???? hekin varmaan myy huumeita ja kidutteleen naisia????
[/quote]
Miehesi ei ilmeisesti kuulu rikollisporukkaan. Minä kirjoitin rikollisporukkaan kuuluvista liivijengiläisistä.
Niin varmaan kirjoitit, mutta moni muu täällä lukee KAIKKI liivijengiläiset siihen samaan porukkaan....
Mutta ukkoni ja minä kyllä kuulutaan erään isomman ryhmän sisarusjengiin .....
Ja tuo kuka kertoi, että oli naista kiduttettu yms... Jos joku tekee niin, niin se EI tarkoita että kaikki tekee, vai tarkoittaako?????
no ei kai ap kyselisi mahdollisista ongelmista, jos olisi selvää, että kyseessä on perusmoottoripyöräharrastaja.
ei ketään kiinnosta jonkun keski-ikäisten ukkeleiden "liivijengit".
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:31"]
no ei kai ap kyselisi mahdollisista ongelmista, jos olisi selvää, että kyseessä on perusmoottoripyöräharrastaja.
[/quote]
eli sä siis tiedät mitkä kaikki Suomen liivijengeistä kuuluu johonkin rikollisryhmään? Ei noita tavis ihminen tiedä, ei erota mikä jengi kannattaa esin. HA:ta tai Cannonballseja? Se kun ei lue niissä liiveissä mitenkään....
Siinä liivissä voi lukea vaikkapa Rebel Rider tms joka on VAIN sen kerhonnimi....
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:39"]
[/quote]
eli sä siis tiedät mitkä kaikki Suomen liivijengeistä kuuluu johonkin rikollisryhmään? Ei noita tavis ihminen tiedä, ei erota mikä jengi kannattaa esin. HA:ta tai Cannonballseja? Se kun ei lue niissä liiveissä mitenkään....
Siinä liivissä voi lukea vaikkapa Rebel Rider tms joka on VAIN sen kerhonnimi....
[/quote]
Tuo ikä taas ei vaikuta mihinkään, meidänkin jengissä on ikähaarukka 18-70v
Liivijengiläiset eivät välttämättä ole rikollisia, mutta yleensä ainakin vähän machoja ja seksistejä. Tietysti aina tänne voi tulla joku ulisemaan ettäminun mieheni on sitä ja sitä jengiä ja sellainen ja sellainen, mutta.. Kyllä 99% tapauksista juttu menee niin että jos liivimiehen vaimoksi haluat, niin voit olla varma että saat laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä sillä aikaa kun miehesi lojuu kerholla. Apua kotitöissä on sellaiselta mieheltä turha pyytää.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:18"]
pelottavaako?????
[/quote]
Mukava kuulla että perheellänne on yhteinen harrastus. Se taas on
kurjaa että teidän harrasteporukkaa kohtaan saatetaan kohdistaa ikäviä ennakkoluuloja, vaikka toiminta on viatonta. Munkin kaveri kuuluu prätkäjengiin, ja he ajelevat pitkin maailmaa. Ja kyse on todella vain viattomasta harrastuksesta. Iloisia, perheellisiä, työssäkäyviä ihmisiä, ei mitään rikollisia. Voi verrata mihin tahansa muuhun harrastukseen. Eri asia sitten tietysti on kaikenmaailman typerät rikollisjengiläiset, jotka nyt on ihan pellejä kaikki.
Eikös oikeudessakin juuri todettu, ettei liivijengit (HA:t ym) ole rikollisjengejä lainkaan vaan ihan kuoropoikia. Buahhaahhhaaa, huutonaurua!
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 22:48"]
Liivijengiläiset eivät välttämättä ole rikollisia, mutta yleensä ainakin vähän machoja ja seksistejä. Tietysti aina tänne voi tulla joku ulisemaan ettäminun mieheni on sitä ja sitä jengiä ja sellainen ja sellainen, mutta.. Kyllä 99% tapauksista juttu menee niin että jos liivimiehen vaimoksi haluat, niin voit olla varma että saat laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä sillä aikaa kun miehesi lojuu kerholla. Apua kotitöissä on sellaiselta mieheltä turha pyytää.
[/quote]
Jaa, mun mies oli kotona koti-isänä kaikkien 3:n lapsen kanssa IHAN omasta halustaan. Tekee ruokaa, pesee pyykkiä, osaa käyttää imuria, jää kotiin lasten kanssa jos minä haluan lähteä jonnekkin.
Omat vikansa hälläkin on kyllä on mutta ne ei liity mitenkään jengiin tai moottoripyöriin....
Ei ole normaalia, ei kannata sekaantua tai olet kohta kusessa itsekin.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 18:45"]
Ei ole normaalia, ei kannata sekaantua tai olet kohta kusessa itsekin.
[/quote]
Kokemusta vai oletus?
En kyllä edes kehtaisi näyttäytyä minkään "liivimiehen" kanssa! :O
odotapas, kun etsin yhden aloitukseni taas tähän vastaukseksi...
No joo, aikanaan mutta en voi suositella. Totesin että parempi pysytellä kaukana niin kaukana kuin voi. Joukkoon mahtuu monenlaista, sinun kaveristasi ei voi sanoa kun ei tunne, mutta yleisesti ei.
Tuota riippuu varmaan mihin kerhoon kuuluu Vai kuuluuko mihinkään. Jos kerhoon kuuluu niin kuuluuko rikollisjengiin vai ihan tavalliseen moottoripyöräkerhoon... Liivit kun voi olla semmoisellakin joka ei kuulu mihinkään valtakunnan kerhoon, tavallisen motoristikerhon jäsenellä tai rikollisjengin jäsenellä...
Elämä on täynnä valintoja. Älä sitoudu elämään rikollisen kanssa sillä se on huono valinta. Paha poika lakkaa olemasta seksikäs kun tekojen arkiset seuraamukset alkavat rajoittaa elämäänne.
Jengiin kuuluvalla perheellisellä on ongelma. Kumpi on tärkeämpi, kaverit vai perhe. Liivijengeissä tuo yhteenkuuluvuus on usein sen verran tiukkaa, että perhe jää helposti kakkoseksi. Kössin tai sählyn pelaamisen tai porukalla kaljoittelun voi perhetilanteen muuttuessa lopettaa paljon helpommin kuin liivijengiin liittyvät puuhat.
En suosittele, ei hyvä. Ongelmia tiedossa.