Seppälän koulukuvat
Mitä mieltä te muut olette Seppälän ottamista koulukuvista tai niiden laadusta? Itse olen aika pettynyt lapseni koulukuvaan. Lapsi tietenkin oli ihana mutta jotenkin valotukset oli ihan pielessä. Kuva oli tumma ja vääristi värejä tosi paljon. Verrattiin lapsen viimevuoden kuviin, jotka eri firmalta ja eroa oli aika paljon.
Kommentit (33)
Mun osoitteseen tuli jonkun koulukuvat viime vuonna ja väittivät, että tämä osoite oli. Tämä on yksiö, jonka omistaja on nuori mies, joka on asunut tässä alusta asti. Hänellä ei ole lapsia lainkaan, muutti pois kun halusi isompaan tyttöystävän löydettyään.
Seppälän koulukuvat on ottanut meistä pari kertaa kuvat ja aina on ollu ihan täyttä sontaa. Kaverikuvassa blondin kaverini hiukset olivat ruskean oranssit, kuvaaja käyttäytyi töykeästi, kuvat otettiin aivan liian läheltä (kuvassa ei näkynyt mitään muuta kun pää), olin asetellut hiukset korvan taakse mutta kuvaaja käski ottaa pois joten tukka roikkui naamalla, luokkakuva oli pakko ottaa pihalla vaikka oli pakkasta ja tehdessäni valituksen sähköpostiin kukaan ei edes viitsinyt vastata.
Aijemin jaetussa kuvauslomakkeessa sanottiin että ei saisi laittaa mustaa tai valkoista paitaa kuvaan päälle koska se aiheuttaa kuvaajalle ongelmia (??) Laitoin mustan paidan päälle koska maksoin yli 40€ kuvista joten saavat kyllä luvan palkata sillä rahalla osaavan kuvaajan!!
Aijempana vuonna meillä otti kuvaverkko kuvat ja olin tosi tyytyväinen. Kuvat otettiin noin rintojen kohdalta ylöspäin ja oli hyvä laatuiset. Ei ollut mitään ongelmia, hyvät ja ammattitaitoiset kuvaajat.
huonoin firma ikinä!!!! en tilannut yhtän kuvaa tänä vuona!
Seppälän koulukuvat ottanut kuvia varmaan yli 30v. Uskomaton monopoliasema.
Pitää muistaa, että kuvattavia on koulukuvatilanteessa niin paljon, että se on melkeen kertaotos ja nexte bitte! Ei siinä valoja ja varjoja kerkeä säätään.
Miksi emme vaadi seuraavana vuonna jotain muuta kuvaamoa? Tosin, ehkä taso ja hintataso ei muutu juurikaan...?
Laittakaapa korvan taakse nimi Frendikuva ja vinkatkaa siitä koululle/vanhempainyhdistykseen/päiväkotiin tai mikä kuvauksen ikinä järjestääkään. Todella hyvät kuvat, erittäin toimiva asiakaspalvelu ja ennen kaikkea hinnat noin kolmasosa Seppälän hinnoista.
aika jännää kun sama firma omistaa sekä seppälän koulukuvat että frendi kuvat
Ei mulla muuta valittamista ole, mutta mun mielestä helvetin kallista maksaa yli 50 euroa koulukuvista, varsinkin jos on kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
Koukuvat ovat suoraan sanottuna silkkaa sontaa. Aina on suu auki tai silmät kiinni tms. Lisäksi tuputetaan ties mitä kuvapakettia ja jos lasku on sekunnin myöhässä niin perintätoimisto on perässä. Kerran halusin vain luokkakuvan lapselle, niin lasta ei huolittu luokkakuvaan, koska ei oltu ottamassa mitään kuvapakettia.
Ei huolittu luokkakuvaan??!!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta valittamista ole, mutta mun mielestä helvetin kallista maksaa yli 50 euroa koulukuvista, varsinkin jos on kolme lasta.
Tänä vuonna tyttären kuvat tuli varsin edulliseksi, kun luokkakuva, tarrakuvat ja useampi muotokuva oli 0,27 €/kpl!
Hitto mitä paskaa. Vuodesta toiseen kuvien asemointi aivan perseestä. Toisella puolella puolet olkapäästä kuvan ulkopuolella ja toisella puolella puolimetriä tilaa. Valoitus ja värinok mutta tämä asemointi, jokaisessa kuvasssa. Magneettikuva 10,90€, ei helvetti.
Varsinainen riesa tuo koulukuvaus. Juuri järjestelin meidän vanhoja valokuvia ja tuolla on satoja ns. koulukuvia, tarrakuvia tms, jotka laitan silppuriin. Olin liian lepsu, kun otin aina ne paketit. Riittäisi yksi luokkakuva ja yksi lapsen kuva vuodessa. Kaikilla ei ole varaakaan koko paketteihin, joten tarrakuvat menevät "vaihtovälineinä" hukkaan.
Ihan paskaa, sitten kun on maksu sekunnin myöhässä niin lähetetään muistutus lasku. Kuvat tulevat vielä kirjepostina ja hinta 7€, vähän kosteampi keli oli niin kuvat ihan mutkalla, hyvä ettei pilalla postilaatikossa.
Jokunen vuosi sitten kävin erästä töölöläistä aikuislukiota ja siellä kuulin mielenkiintoisuuksia, jonka koulun kirjastonhoitaja kertoi. Kaikki opettajat saivat kuvat ilmaiseksi. Lisäksi kuvien ottaja oli lahjoittanut koululle erilaista tavaraa, kuten videotykkiä ym. Niinpä sitä kelpasi sitten opettaa niin lapsukaisia ja aikuisiakin.