Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v, 10v ja 8v eivät keksi mitään tekemistä.

Vierailija
05.06.2013 |

Puistossa on tylsää, uimarannoilla liian kylmää vettä, kaikki leffat on nähty, kirjat luettu, ei jaksa tehdä mitään kuumalla.

Katsoisivat telkkaria ja pelaisivat vain tietokoneella. Se on nyt kielletty, päätimme miehen kanssa. Sairaita lapsia, jos ei muuta tekemistä keksi.

Leirit ja lomamatkat vasta tulossa, koko pitkä kesäkuu edessä pelkkää tylsyyttä. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niille tulitikut, kyllä ne jotain keksii.

Vierailija
42/48 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkeaa jos ei keksi tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan ne on kasvattanut???

Vierailija
44/48 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylehmiä voisivat tehdä...

Vierailija
45/48 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ovat keksineet? Nyt ovat 24, 22 ja 20. 

Vierailija
46/48 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, sarjakuvia!!!!

Vierailija
47/48 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin kymmenen korvilla, en valittanut vanhemmilleni tekemisen puutteesta, koska mitä he olisivat voineet tehdä? Eivät he meitä enää tuossa iässä viihdyttäneet. Jos kävi aika pitkäksi niin siskon tai kavereiden kanssa pohdittiin, että mitähän tekemistä keksittäisiin ja aika nopeasti ongelma ratkesikin.

Minun lapsuudessani siis aikuiset oli keskenkasvuisten mielestä tylsiä. Mutta teidän perheessä on varmaan eri käsitys, joten hyvänä vinkkinä voin sanoa, että ehdota lapsille kotitöitä, jos tulevat öyhöttämään pitkästymisestä

Vierailija
48/48 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin kymmenen korvilla, en valittanut vanhemmilleni tekemisen puutteesta, koska mitä he olisivat voineet tehdä? Eivät he meitä enää tuossa iässä viihdyttäneet. Jos kävi aika pitkäksi niin siskon tai kavereiden kanssa pohdittiin, että mitähän tekemistä keksittäisiin ja aika nopeasti ongelma ratkesikin.

Minun lapsuudessani siis aikuiset oli keskenkasvuisten mielestä tylsiä. Mutta teidän perheessä on varmaan eri käsitys, joten hyvänä vinkkinä voin sanoa, että ehdota lapsille kotitöitä, jos tulevat öyhöttämään pitkästymisestä

Pitkään ovat pitkästyneet kun aloitus on vuodelta 2013. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän