12v, 10v ja 8v eivät keksi mitään tekemistä.
Puistossa on tylsää, uimarannoilla liian kylmää vettä, kaikki leffat on nähty, kirjat luettu, ei jaksa tehdä mitään kuumalla.
Katsoisivat telkkaria ja pelaisivat vain tietokoneella. Se on nyt kielletty, päätimme miehen kanssa. Sairaita lapsia, jos ei muuta tekemistä keksi.
Leirit ja lomamatkat vasta tulossa, koko pitkä kesäkuu edessä pelkkää tylsyyttä.
Kommentit (48)
On kyllä surkeaa jos ei keksi tekemistä
Joko ovat keksineet? Nyt ovat 24, 22 ja 20.
Kun itse olin kymmenen korvilla, en valittanut vanhemmilleni tekemisen puutteesta, koska mitä he olisivat voineet tehdä? Eivät he meitä enää tuossa iässä viihdyttäneet. Jos kävi aika pitkäksi niin siskon tai kavereiden kanssa pohdittiin, että mitähän tekemistä keksittäisiin ja aika nopeasti ongelma ratkesikin.
Minun lapsuudessani siis aikuiset oli keskenkasvuisten mielestä tylsiä. Mutta teidän perheessä on varmaan eri käsitys, joten hyvänä vinkkinä voin sanoa, että ehdota lapsille kotitöitä, jos tulevat öyhöttämään pitkästymisestä
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olin kymmenen korvilla, en valittanut vanhemmilleni tekemisen puutteesta, koska mitä he olisivat voineet tehdä? Eivät he meitä enää tuossa iässä viihdyttäneet. Jos kävi aika pitkäksi niin siskon tai kavereiden kanssa pohdittiin, että mitähän tekemistä keksittäisiin ja aika nopeasti ongelma ratkesikin.
Minun lapsuudessani siis aikuiset oli keskenkasvuisten mielestä tylsiä. Mutta teidän perheessä on varmaan eri käsitys, joten hyvänä vinkkinä voin sanoa, että ehdota lapsille kotitöitä, jos tulevat öyhöttämään pitkästymisestä
Pitkään ovat pitkästyneet kun aloitus on vuodelta 2013.
Anna niille tulitikut, kyllä ne jotain keksii.