Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska mahasi rupesi " kasvamaa?

18.01.2006 |

Aattelin vaan kun minulla nyt viikkoja 14+4 ja olisi jo aika ostaa kokoa isompia vaatteita.Anoppikin sanoi, että vatsa jo näkyy hyvin.

Ensimmäisestä odotuksesta en muista, että näin aikasin olisi jo vatsa kasavnut näin paljon.

Minulla on myös eteisistukka....voisiko se vaikuttaa asiaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupesin jo pitämään kokoa isompia vaatteita. Kunnolla vatsa rupesi näkymään rv20 aikoihin.

NapNap rv33+0

Vierailija
2/8 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin reissussa Australiassa viikoilla 11-14 ja jo siellä huomas raskauden, ei pelkästään tutut vaan myös esim. hotellien henkilökunta :) kuviakin kun kattoo niin mukavasti pömpöttää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä viikkoja 13 täynnä ja mahaa jo on. aiemmin pullahti, kun ensimmäisellä, muistelen et viikon 15 jälkeen rupes vasta silloin näkymään.

Vierailija
4/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs lapsi tulossa. Siirryn jo nyt mammahousuihin, viikkoja vasta 5! Tosin oon aika herkkis ton vatsan kanssa, eli yhtään ei saa kiristää, eikä puristaa =) Mutta huomaa ettei vatsa ole enää sellainen pehmeä lörtsykkä vaan vähän kiinteämpi!

Baby & Keiju 5+0

Vierailija
5/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja nyt11+4 ja lapsetkin jo tuumasivat että äitillä näkyy maha=).

Ihana loiva kumpare ilmestynyt tuonne alamahaan, äippähousut käytössä jo.

Vierailija
6/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi näkyä kunnolla vasta joskus 20 viikon tienoilla. Niukimmista paidoista piti luopua jo aiemmin, mutta taisin farkkujani käyttää ihan tonne 18-20 viikon tienoille. Ja monet sanoo edelleen, että mun maha on pieni vaikka ollaan jo aivan loppusuoralla (lääkäri sanoi tänään, että heti saa tulla kun on tullakseen). SF-mitta on 33cm mutta ilmeisesti mun maha on jotenkin " tasaisesti jakautunut" eikä suoraan edessä.

Vierailija
7/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta sf-mitta 32 raskausviikolla 41+3, eli pienenä pysyi. Näkymään alkoi vasta vkolla 25. Kauheasti ei tarvinnut mammavaatteita hankkia. Nyt toinen menossa vko 11 ja ei näy vielä mitään.

Vierailija
8/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten oltiin miehen kanssa tanssikurssilla, ja mulla oli tavalliset housut jalassa. Tällä viikolla samaiselle kurssille menin äitiyshousuissa, ei ne tavalliset enää menneet päälle...

Viikon ku kulkee verkkareissa, niin tulee pieniä ylläreitä...

Esikoisesta piti äippähousut hankkia rv 17 nyt siis 20+0 ja tän viikon menot oon kulkenu äitiyshousuissa.

Ja alkaa se muutenkin näkyyn, että pieniin päin tässä ollan, ei voi enää pistää lihomisen piikkiin vatsan pyöristymistä ;)

Eggis rv 20+0