+++SYYSSÄTEET keskiviikkona+++
Joko Jede testasit?!??!?!
t. Pyry, joka ei pysy pöksyissään
Kommentit (22)
Olin täällä syyssäteissä mukana silloin ihan alussa, kuinkakohan kauan siitä nyt onkaan? No, syksyllä joka tapauksessa. Meillä ollut kaikenlaista härdelliä, läheisen poismenosta vesivahinkoon. Tausta" piruna" olen välillä töissä ollut ja seuraillut teidän plussatuulia. Nyt mahd. taas olla aktiivisemmin mukana, kivaa porukkaa tunnutte olevan :-) Vauvakuume jo maksimiluvuissa, aikamoiset piinapäivät parhaillaan menossa. Plussatuulia kaikille, ainakin Jadele jänskää vielä?
Tosiaan, on sitten ilmoja pidellyt, hrr...Meillä töissä tänään hulppeat 16c lämpöä, kyllä sai hytistä koko päivän. . .
Meillä ollut tänään aika hiljaista kotirintamalla, en tiedä, tuo mies ärsyttää vain nyt kaikin tavoin, tekemisillään ja tekemättä jättämisillään! Tuntuu että tämä arjen pyörittäminen on pääosin mun vastuulla, ei aina jaksaisi! Mukava olisi jos toinen olisi vähän oma-aloitteellisempi joskus, tekee ja touhuaa kyllä kun sille päälle sattuu, mutta aika harvinaista herkkua, jos sen tekee pyytämättä (lue käskemättä). h u o k a u s. No, huomenna päivä on uusi.
Itse tietysti pikku-pessimistinä ajattelen, että tämä mun kireys johtunee tädin tulevasta kyläilystä? Rinnat kyllä todella kipeät, mutta kai ne nyt on kipeät, kun koettelen niitä ja pohdiskelen, onkohan ne kipeät...;-D Vähemmästäkin sitä ärtyy. Huumorilla koitan ottaa, vaikka kun vauva on tervetullut ollut nyt sen muutaman kuukauden, niin kyllä ne isoja pettymyksiä on ollut, kun täti vauhdikkaasti paikalle kaahannut, voi sitä itkun määrää...Ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta.
Halauksin Qassu 28/27
kone takkuilee, väitti ettei eka menny perille ja painoin uudestaan ok. No, saitte sitte tupla-annoksen meikäläistä, kun kerran jo kaipasitte ;D
HVYÄÄ Yötä! ;)