Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++SYYSSÄTEET keskiviikkona+++

18.01.2006 |

Joko Jede testasit?!??!?!

t. Pyry, joka ei pysy pöksyissään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedeeeeee????????

Vierailija
2/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kyllä uteliaisuuden lisäksi hävettää, kun toista tuollai yllyttää :o/ Pidetään leidit peukkuja pystyssä Jedelle ja kaikille meille muillekki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinaa pupuilut mennä ihan mönkään. Miehelle tuli työkomennus tälle viikolle ja hän tulee kyllä yöksi kotiin, mutta myöhään ja varmasti väsyneenä (fyysinen työkeikka), joten en kovin viittisi raukkaa painostaa sitten vielä petipuuhiin. Onneksi ovisaika ei taida ihan vielä olla käsillä, nyt kp 10/28-30, mutta lauantaina on jo kp 13 ja silloin sit varmaan mieskin jaksaa. Toivotaan että tuo riittää. Mutta voihan kökkö sentään kun ajattelin että tässä kierrossa sitten pupuillaan säännöllisesti. Ei auta itku markkinoilla.

Piinaviikkoon siirtyviä taisi olla muutama, ainakin Hippis. Joten teille kaikille nyt hyviä hermoja piinailuaikaan ja toivotaan onnellista loppua kaikille!

Jedeähän tässä tänään ja PIAN (tule jo edes jotain kertomaan!!) odotetaan langoille kertoilemaan kuulumisia... *peukutuksia*

Voi vitsit kun toivon plussaonnea kaikille! Itse haluaisin nyt ensin sen ovisplussan.

Villis

Vierailija
4/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen. Enkä ole testannu. Enkä testaa. Ainakaan vielä. ;) Mutta ei ole näkynyt myöskään sitä toista osapuolta -ainakaan vielä. Eli ei olla sen viisaampia vieläkään.

(jopas onkin kivaa tämä piinailu..ei vain itsensä piinaus vaan myös toisten uteliaiden...)

;DD

No joo, ei tosiaan mitään uutta tänne. Edelleen jomottelee ja tuntuu että ihan just alkaa, mutta samalla tuntuu välillä tuntemuksia rinnoissa. En USKALLA nyt oikeesti vielä nuolasta ennenku tipahtaa. Tää päivä on vielä kovin paljon mahdollista että täti saapuis. EIkä olis vielä edes myöhässä oikeestaan.

>Eli joudutte nyt valitettavasti vielä odottelemaan. Mutta hyvä merkki (kai?) on ettei ainakaan vielä ole peli menetetty. Mutta tosiaan, vielä ehtii mennä mönkäänkin. *pessimisti*

Pelottavia jomotuksia kyllä nytkin tuntuu aina välillä. :/ Joten rauhoittukaas siskot, minäkin yritän ;)

Muista aiheista.. ;) KYLMÄ! Hui.. ihan säikähdin kun katoin aamulla mittaria ja näytti -21 astetta. No, minä ainakin oon näitä kunnon pakkasia jo kaipaillut, tulee oikea talvi-olo ;) Mutta muutama päivä riittää sitten kiitos, ei tartte viikkotolkulla jatkua sitten.. Kiva ois uloskin taas joskus mennä ;)

Hmph. Ei näköjään nyt sitte ollukaan muuta asiaa, niin piti säästä alkaa keskustella.. ;D

Eikö kellään muulla ois mitään mielenkiintosta asiaa...??

Villikselle piti sanomani, että toivotaan että se kp13 riittää, tai siis ettei se ole liian myöhään. Tsemppiä. ;)

Nyt pitää mennä, lapset huutaa..

terkuin edelleen teitä piinaava-Jede

Vierailija
5/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näköjään se Jedelede pitää meitä piinassa. ;0) Millonkohan testeilet, että tulis tietoa asian suhteen??? Täällä ei meinaa pysyä oikein housuissaan, kun siun puolesta jännittää!!!!

Villikselle, toivottavasti riittääpi toi kp13 touhuilu! Pidän peukkuja sen suhteen! =)

Eipä tässä sen erikoisempaa. Täällä pakkasta vaan -10, mutta tuuli aivan mahdoton. Meinas paleltua kun ulkona piipahti.

Jään tänne taka-alalle jännittelemään,

Kidelma =0)

Vierailija
6/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin tänä aamuna testasin Predictorilla ja Clearbluella puhtaat negat (eilen siis hailakka plussa Biocardiin). Silti tätiä ei kuulu (vähän tuli paperiin vessassa vaaleenpunasta) ja kierto on mulla yleensä ihan säännöllinen 29 pv. Onko kellään hyviä ajatuksia tilanteesta? Luovuin jo aamulla toivosta täysin. Aika inhottavaa pähkäillä tätä. Voiko Biocard muka olla niin paljon herkempi kuin muut testit? Vai onko jo kiinnittyneeltä alkiolta unohtunut tarrasukat kotiin? Kaipa täs täytyy jatkaa piinailua ja testata muutaman päivän päästä uudestaan jos tätiä ei näy.

Pääsky kp 31/29

Vierailija
7/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedelede: Taas nostan hattua (tai nosta hattua, miten vaan =D)! Ja anteeksipyyntö täältä, että niin painostavasti aloitin päivän pinon. Itsestäkin tuntuu, että kivempi testata sitten vasta, kun täti on oikeasti myöhässä (tosin minun selkäranka katkeaa helposti siinä viimeisinä päivinä¿).

Villis: Kyllä se varmasti riittää se kp 13 pupuilu. Tarkkana kuin porkkana sitten viikonloppuna! =)

Nyt takaisin töiden pariin. Yritän tänään olla tosi ahkera. Hyvä minä, tsemppaa Pyry!

Pyrtsinen

Vierailija
8/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Jede! Kannustan jatkamaan meidän piinailua...! Tuntuu niin kivalta jännältä jonkkun toisen puolesta ja piinailla, joten minun puolestani saat testata vastata perjantaina! :o)

Uusimmassa Tieteen Kuvalehdessä oli juttu, kuinka tehdään tyttöjä ja kuinka tehdään poikia. Oli aika mielenkiintoinen juttu ja tietenkin täysin uskottava kun oli ihan Tieteen Kuvalehdessä asti :o) Siinä oli hyvä tärppilista tyttöä haluaville ja tietenkin myös poikia haluaville.

Tänään on sitten illalla juhlat tiedossa! Äitini täyttää tänään huikeat 50-vuotta... kiva päästä syömään hyvin ja näkemään paljon tuttuja!

Takaisin työn ääreen palailee Hanna

Vierailija
9/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin kivalta jännältä jonkkun toisen puolesta ja piinailla, joten minun puolestani saat testata vastata perjantaina! :o)

Eli suomeksi... tuntuu niin kivalta jännätä jonkun toisen puolesta ja piinailla, joten minun puolestani saat testata vasta perjantaina!

Ei ole helppoa kun omistaa kaksi vasenta kättä!

Hanna taas.

Vierailija
10/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääskylle kommenttia ensimmäisenä: mulla on kuule ihan sama tilanne, ja tämä on tosi rissaavaa! Sain acon10 haamuplussan maanantai aamuna, kp 31/28. Sitten eilen piti vahvistaa se plussaksi, mutta tulikin predictorilla aivan selvä nega. Oon kohta apteekkiin lähdössä, hakemaan taas uutta testiä, mutta predictoria tarkempaa. Onko kellään vihjeitä, mikä kannattaa ostaa!? Apteekin omaa ajattelin..

Itsekin mietin sitä, että jos olisinkin raskaana, niin pitäisköhän tuota hormonia jo olla kuitenkin niin paljon, että nuo ei-niin-tarkatkin näyttäis.. Siis että jos ei hormonia tarpeeksi ole, niin homma ei ole ihan mallillaan.... Nyt kp 33/28 eikä menkoista tietoakaan.

Mutta pääsky - ei lannistuta ihan vielä! Kaikki mahdollisuudet on (ja myös mahd. pienet vuodot ja kivistykset voi kuulua asiaan:) )

-marion76- joka ei meinaa pysyä housuissaan tässä piinassa!

Vierailija
11/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joku muukin oli löytänyt tieteen kuvalehden artikkelin! :) Eikös ollut vaan hyvä Hanna?! ;) Me miehen kans just sille naureskeltiin, että meidän tekniikalla tehdään sekoituksia...

Mutta sekoituksista toisiin... Sain äsken madam mammalta (taas) ennustuksen. Olin vahingossa laittanut sille kaksi mailia ja sain sitten toisenkin ennustuksen... Nyt meille sitten povattiinki yhden sijasta kymmentä lasta!!! Uskomatonta, enhän minä nyt noin isosta perhestä haaveile, vaikka isosta haaveilenkin! Eka lapsi syntyis sen mukaan joulukuussa 2006, eli silloin pääsisin vasta maaliskuun junaan mukaan. Eli toivottavasti me otetaan varaslähtö. ;)

Kp on nyt tosiaan jo 20! :) Vielä viikko piinailua ja viikko aikaa gynen vierailuun! :) Olenkin ollut koko ajan ihan hymy takapuolessa! ;) Jedeleden piinailu on alkanut olla jo paljon jännittävämpää kuin minulla! Piinailkaapas muutkin tässä enemmän kuin minä, niin minä voin sitten unohtaa omani! ;) Ja Pääsky ja Marionkohan se toinen oli... (voiko ihmisellä olla näin hatara pää...) Toivotaan, että se viiva vahvistuisi seuraavaan testiin, ettei tarvitsisi enää pitkään piinailla! Hyvä merkkihän on se, ettei tätiä näy!

Plussasäteitä puhallellen *puuuuuuh*, Hippis

Vierailija
12/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla tännekin puolelle kurkkaamaan kun joku tuolla odotuspuolella mainitsi Jeden piinailusta :) Eli tulin tänne päästäkseni tilanteen tasalle mutta Jede se näköjään pitää meitä jännityksessä :) Mutta oikein paljon tsemppiä ja plussasäteitä sinulle Jede, sinua jo kovasti odotetaan tuolla toisella puolella ja tietenkin kaikkia muitakin säteitä. Mutta on kyllä kivaa jännätä muiden puolesta!

Itsellä paha olo vaivaa vielä hetkittäin, alkuvuosi on alkanut vähän huonosti sairastellessa. Aloitin työt tammikuussa ja nyt olen antibioottikuurilla flunssan takia. Tyttö oli viikon poissa päiväkodista korvatulehduksen ja kuumeen takia. Nyt alkaa jo mennä paremmin ja nukuttukin on pari viime yötä :) Pomo otti hyvin vastaan, että ehdin olla vain 5,5 kk töissä ja se oli helpotus.

Oikein paljon plussatuulia kaikille säteille!!!!!!!!+++++++

matleena rv 13+5

Vierailija
13/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luitteko piinailijat (ja kiusantekijät..) tuon tekstin? Että kurkatkaa (pelillä..?) korvaan ja jos siinä kuopassa ennen korvakäytävää on valkoinen pienenpieni näppy,saatta hiukan reunaltaan punoittaa, niin on raskaana! löytyykö????

G: n. lapaluiden väliin ulottuvat,vaalean ruskeat hiukset joissa pähkinänruskeita raitoja(omaväri aikast vaalea) ja vihreät silmät.

Tsemppiä Jede! =)

Vierailija
14/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ei Jede ookaan vielä testannu. Olin jo toiveikas. Mut nyt tä piina vaan jatkuu ja jatkuu!!! Pakko elää muiden piinoissa, ku oma on vielä niin kaukana (kp 7/32-36)... Ite kyllä oon niin heikko, et oon heti testit kourassa ku vaan mahdollista.

Hippis, tsemppiä piinailuun! Vaik se on inhottavaa, on se silti niin hienoa..

Jaaha, pakko kiitää taas!

" Jaksamista" piinailijoille (ja eritoten PALJOOON plussasäteitä!!!) ja muille piinailijoiden kanssa eläjille!

Vierailija
15/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan varmaan karkoitettu Jede pois pinosta, kun ei ole loppupäivänä tullut takaisin. Joten Jede: jos luvataan olla oikein kiltisti ja painostamatta, tulethan takaisin kertomaan... kuulumisia? *räpsyttää silmiään anovasti*

T. Pyry, joka juuri ja juuri pysynyt pöksyissään

Vierailija
16/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedeä minäkin täällä kaipailin...? Voiko listaemolla olla todellakin muutakin elämää kuin palstalla pyöriminen...?

Tässä vielä tieteen kuvalehden tärpit niille, jotka ei lehteä saa käsiinsä:

Tavoitteena poika:

-Yhdyntä ajoitetaan ovulaation lähelle

-Emätin neutraloidaan soodalla

-Valitaan yhdyntäasento, jossa siemensyöksy tapahtuu syvällä

-Pyritään siihen, että kumpikin saa orgasmin

-Yhdyntätiheys pidetään melko harvana

-Mies pidättäytyy myös itsetyydytyksestä, jotta siemensyöksyjä olisi vähän

-Mies juo kupillisen kahvia ennen yhdyntää

-Nainen kiinnittää ruokavaliossaan huomiota runsaaseen natriumin ja kaliumin saantiin.

Tavoitteena tyttö:

-Yhdynnästä on ovulaatioon kolme päivää

-Emätin happamoitetaan etikalla

-Annetaan siemensyöksyn tapahtua lähellä emättimen suuta

-Suositaan ns. lähetyssaarnaaja asentoa

-Vältetään naisen orgasmia

-Mies pyrkii saamaan paljon siemensyöksyjä joko yhdynnässä tai itsetyydytyksen avulla

-Mies käy kylvyssä, suihkussa tai saunassa ennen yhdyntää

-Nainen kiinnittää ruokavaliossaan huomiota runsaaseen kalsiumin ja magnesiumin saantiin.

Summa summarum: Miehet joko suihkuun tai kahville ennen pupuilua, riippuen siitä kumman merkkisen lapsen haluaa! :o)

-Hanna ja Tieteen kuvalehti-

Vierailija
17/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vapaaehtoisia... kuka haluaisi testata soodaa tai etikkaa taikakeinoina...?

Itseäni ei ainakaan houkuttele... ainakaan vielä... ties mihin se epätoivo vielä johtaa...

-H-

Vierailija
18/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tosiaan sitä artikkelia ole lukenut, joten kiitos jutusta! Mutta tosiaan ihan samaa jäin pohtimaan: siis ETIKKAA emättimeen?!? Apua. Onneksi meillä on ihan sama kumpi tulee, kun ei ole vielä kumpaakaan laatua. Kiva kuitenkin ois, jos ois vaan jompaa kumpaa tuloillaan. =)

-P-

Vierailija
19/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs minua oli taas kaipailtu... :)

Harvinaisen monta tuntia pysyinkin poissa ja vielä ihan vapaaehtoisesti (eli olin kyllä kotona ja jopa koneellakin välillä)! :O

Mutta kun ei vaan ole ollut mitään uutta kerrottavaa (toisaalta sekin on hyvä asia..) joten en ole viitsinyt tulla teille kertomaan, miten ravaan vähän väliä vessassa tarkistamassa tilannetta ja pelkään näkeväni punaista... ;) Yritän siis pitää edelleen jalat maanpinnalla, *huokaisee SYVÄÄN* ja odotella.

Mahassa tuntuu yhä silloin tällöin sellasia jomotuksia että " ihan just alkaa" (ja kun mulla alkaa yleensä sitten aika varoittamatta loppujen lopuksi), välillä ei. Eli ei noista ota selvää... :/ Tisseissä tuntuu oudolta, mutta sekin nyt menee helposti mielikuvituksen (ja oikein kovan toivomisen ;D) piikkiin. Ei ne kyllä mitenkään kosketusarat ole, mutta jotenkin niitä kuitenkin kihelmöi..?

Joten pidetään edelleen ne peukut ja varpaat pystyssä, [b]piina jatkuu[/b]! *juoksee tässä välissä vielä kerran vessaan, jottei puhu palturia..* -jatkuu se. ;)

Eli

mitään en lupaa enkä takaa, mutta toivotaan että tämä päättyy onnellisesti.. jännittäviä hetkiä joka tapauksessa vietetään ja kiva kun jaatte tämän piinailun kanssani! ;D

-illan lopuksi vielä Piina-Jede kera kp28(29)/27 (kohta vaihtuu -toivon mukaan- jo 29(30)/27. hui.)

ps. Voi jestas noi tieteen kuvalehden jutut... :D eikun etikkaa sitten seuraavaan kiertoon :D (ei kiitos. IHAN NIIN EPÄTOIVOINEN en ainakaan haluaisi olla ... ;D) hih.

Vierailija
20/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs minua oli taas kaipailtu... :)

Harvinaisen monta tuntia pysyinkin poissa ja vielä ihan vapaaehtoisesti (eli olin kyllä kotona ja jopa koneellakin välillä)! :O

Mutta kun ei vaan ole ollut mitään uutta kerrottavaa (toisaalta sekin on hyvä asia..) joten en ole viitsinyt tulla teille kertomaan, miten ravaan vähän väliä vessassa tarkistamassa tilannetta ja pelkään näkeväni punaista... ;) Yritän siis pitää edelleen jalat maanpinnalla, *huokaisee SYVÄÄN* ja odotella.

Mahassa tuntuu yhä silloin tällöin sellasia jomotuksia että " ihan just alkaa" (ja kun mulla alkaa yleensä sitten aika varoittamatta loppujen lopuksi), välillä ei. Eli ei noista ota selvää... :/ Tisseissä tuntuu oudolta, mutta sekin nyt menee helposti mielikuvituksen (ja oikein kovan toivomisen ;D) piikkiin. Ei ne kyllä mitenkään kosketusarat ole, mutta jotenkin niitä kuitenkin kihelmöi..?

Joten pidetään edelleen ne peukut ja varpaat pystyssä, [b]piina jatkuu[/b]! *juoksee tässä välissä vielä kerran vessaan, jottei puhu palturia..* -jatkuu se. ;)

Eli

mitään en lupaa enkä takaa, mutta toivotaan että tämä päättyy onnellisesti.. jännittäviä hetkiä joka tapauksessa vietetään ja kiva kun jaatte tämän piinailun kanssani! ;D

-illan lopuksi vielä Piina-Jede kera kp28(29)/27 (kohta vaihtuu -toivon mukaan- jo 29(30)/27. hui.)

ps. Voi jestas noi tieteen kuvalehden jutut... :D eikun etikkaa sitten seuraavaan kiertoon :D (ei kiitos. IHAN NIIN EPÄTOIVOINEN en ainakaan haluaisi olla ... ;D) hih.