Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**KESKIVIIKKOJA HELMIKUISET**

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä tervetuloa uudet mammat mukaan!!!!!

Meillä on nimiä pyöritelty jo kotvasen aikaa ja kyllä se sieltä alkaa pikkuhiljaa muotoutua siihen lopulliseen " muotoonsa" ...

Nähtävästi joku " vanha" tuttu käynyt laittamassa terkkuja mulle ?? Jos luet pinoa niin pisteles tekstiä tulemaan lisää :)

Sasuliini 37+5

Vierailija
42/42 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vasta pääsin lukemaan pinoa läpi.

Tänään olin päivällä siskoni kanssa kaupungilla ja sieltä tullessa alkoi supistella. Ei nyt varsinaisesti kipeää tehnyt, mutta napakasti kohtu kuitenkin supisteli muutaman minuutin välein. Puolen tunnin bussimatkalla ehti tulla useampikin, kellosta en välejä kuitenkaan katsonut, kotonakin supistelut jatkuivat vielä noin tunnin. Ensimmäistä kertaa tässä raskaudessa säännöllisiä supisteluja noin pitkän aikaa. Siihen vielä päälle ne sukkapuikkovihlonnat, auts. Ensi viikolla on sitten Taysissa äitipoli käynti, saapa nähdä onko kohdunsuulla mitään tapahtunut. Taidan olla vähemmistössä, kun toivon että synnytys käynnistyisi vasta lasketun ajan aikoihin tai sen jälkeen.

Kantoliinoista on ollut puhetta. Minun on pitänyt raskauden alusta saakka sellainen hommata, mutta vieläkään en ole saanut aikaiseksi. Niitä on niin paljon erilaisia, enkä ole ehtinyt/jaksanut perehtyä niihin kunnolla. Esikoisella oli kavereilta lainassa rintareppu, poika viihtyi siinä aivan erinomaisesti, mutta minulla ei kestä hartiat kantaa siinä kovin isoa vauvaa. Veeti painoi puolivuotiaana yli yhdeksän kiloa, joten repun käyttöikä jäi meillä melko lyhyeksi. Katsotaan jos saisi sen liinan vielä ostettua...

Hyvää yötä=)

nonnu78 rv 36+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla