Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa kun mies pihtaa! :(

Vierailija
19.02.2013 |

Aina sama laulu, "väsyttää". Joopa joo. En vaan taida kelvata. Sanoo että kelpaan mutta olispa kiva nähdä kun edes kerran himoitsis mua. No, mitäs lihoin. Mut ku mulkkua tarttis kuitenkin, ihan säännöllisesti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, on se nyt kumma, että ei miehelle pimppi kelpaa o_o

mutta antaa olla, yksikään mies ei mua enää nöyryytä.

Vierailija
22/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on nykymiehelle niin iso vaiva, kun siinä pitää ottaa toinenkin huomioon. Helpompihan se vaan on etsiä netistä sopivan kiihottava nainen, juuri sellainen mitä sillä hetkellä tekee mieli ja runkkailee sitten kuvitellen panevansa sitä. Helppoa, nopeeta, saa mitä haluaa ja näkee mitä haluaa. Ja ennen kaikkea tuntuu siltä miltä haluaa.

Vittuun miehet. Mä en sille enää ala haarojani levittelemään. Oon muutenkin ihan kyllästynyt tähän paskaan, toi pihtaaminen ja löysä pillunhieronta saa riittää. Mä haluan että mua himoitaan!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on laiskoja. Ei jaksa. Jne. Selityksiä piisaa. Mutta mä päätin just, et mulla kun on vaan tää yks elämä niin en todellakaan ala tässä iässä ( alle 35) kärsimään seksittömyydestä- Halut ne on hiirelläkin ja jos ei kotoa saa niin täytyy hakea muualta. Näihin miehetkin on vuosisatoja toimineet.

Kyllä on jotain pahasti vialla miehessä jolle ei pimpsa kelpaa. Aina naisia haukutaan, mutta taitaa olla niin et monellla ukolla ei seiso ja eivät jaksa edes kikkeliä työnnellä.

Vierailija
24/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen sitä  suihkussa, aina kun käyn suihkussa teen orkkelit niin ei harmita niin kovasti ettei me tehdä sellaista yhdessä. kai se niin on kun lapset on tehty niin pimppiä ja pippeliä ei tarvi enää liittää toisiinsa? olisin minä halunnut vielä. mutta suihkunpää tekee sen minulle aina kun haluan ja niin usein kuin haluan. emme edes nuku samassa huoneessa sillä hän menee niin aikaisin töihin ja ihmisen on kuulemma hyvä nukkua yksin...

Vierailija
25/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pettämään ala, se on rehdisti avioseksiä tai sinkkuseksiä. Saa päättää ihan ite ja johan toi mies on mun puolesta päätökset tehnyt. Muakin turhauttaa, oon varmaan aktiivisimmassa iässä nyt, ja sitten joutuu aina kuuntelee sitä että nukuttaa, väsyttää. Eniten vituttaa tää "kai sitä saa nukkumaan mennä kun kerran väsyttää?".

Niin saa, ja KAI SITÄ SAA PANEMAAN MENNÄ, KUN KERRAN PANETTAA???

Vierailija
26/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää suihkuun niin helpottaa

Vierailija
27/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen heti jos saan mulkkua siitä hyvästä! Ei tässä nyt mitkään suihkuorkut tai muut runkkauskeinot auta.

Ap

Vierailija
28/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tässä pärjää suihkun, parin vibran ja mielikuvituksen kans.. Mutta se The real Muna on ehkä pikkusen eri asia ku lelut.. vuos kohta tosiaan menny ja alkaa tuo ukko kämppis olemaan.

-10-

Vierailija
29/32 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pitäis puhua enemmän. ÄÄNEEN. Ei se ole mikään automaatio että miehet haluaa joka paikassa, aina ja kaikkialla. Tai että naiset pihtaa.

Meillä sitä paitsi minä jouduin odottamaan että miehellä herää synnytyksen jälkeen halut. Olisin halunnut 2vko synnytyksestä mutta miehellä oli aamustondiskin kateissa. Ja kyllä se vitutti silloinkin!

Ap

Vierailija
30/32 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG FH FF lisää kg

Vierailija
31/32 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitähän on kai enemmänkin. Järjestetään mielenosoitus Melaa mekkoon 2013! Suomen miehet havahtukaa, naisia tyydyttämään siitä!

Ap

Nyt viimeistään järjestämään mielenosoitusta!!!

Kaikki puutteessa olevat naiset!!!

Vierailija
32/32 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama ei kiinnosta.