Ja aamulla kolestrolimittaukseen.. Tietääkös av-mammat omat rasva-arvonsa?
Mulla vuosi sitten LDL 2.62, HDL 1.33, trigl. 0,77.
Nyt siis kontrolliin, että pysyyhän hyvä linja edelleen...
Kommentit (10)
Mulla painoa n. 100kg. Meidän työterveyshoitaja on melkein epätoivoinen etsiessään niitä narautuksen paikkoja, mutta toistaiseksi niitä ei ole. Verenpaineet on loistavan hyvät, kolestrolit myös enkä hänen suureksi harmikseen narahtanut sokerirasituksestakaan.. =0)
Ei pääse kettuilemaan...
Kokonaiskolesteroli 6,4
LDL 4 ja risat
HDL 2,1
Triglyt normaali
Lääkkeetkin määrättiin, mutta en rupea niitä syömään.
Olen normaalipainoinen, liikun paljon ja syön terveellisesti, mutta kolesteroli on aina ollut koholla.
lukemat ei muistissa, mutta kolesteroli koholla, on tuo sukurasite nääs.
Vierailija:
Mulla painoa n. 100kg. Meidän työterveyshoitaja on melkein epätoivoinen etsiessään niitä narautuksen paikkoja, mutta toistaiseksi niitä ei ole. Verenpaineet on loistavan hyvät, kolestrolit myös enkä hänen suureksi harmikseen narahtanut sokerirasituksestakaan.. =0)Ei pääse kettuilemaan...
Ja luuletko että ne ikuisuuden tuolla tasolla pysyy?
Sanassa on siis 2 E-kirjainta. Ei luulisi olevan liian vaikea edes av-läskeille.
mitä väliä, mitä työterveyshoitaja on sadan kilon keijukaisesta? Kyllähän sellainen ihravuori on järkyttävän ruma, ja 20 vuoden päästä puuskuttaa hikisenä rauniona perässä nivelet rutisten kun hoikat vielä elävät täyttä elämää.
Silloin olin vielä liikkuvainen ja normaalipainoinen.
Puhutko noin lapsillesikin? Toivottavasti et. Ja toivon todella ettei heistä tule lihavia jos sinulla on tuollainen asennevika ja puhut heille tuolla tavalla! huah!
Mitä ajoit takaa vastauksellasi? Sitäkö että joku nyt pahoittaisi mielensä? Oletko aikuinen ihminen edes? Kerro minkälaisen kasvatuksen olet saanut kun noit puhuttelet ihmisiä? Mahdat olla hyvä ihminen..