Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 20 vuotias tosiaan vielä lapsi??

Vierailija
05.02.2013 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ennenkuin tyttäresi pilaa elämänsä.

Vierailija
22/33 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin sai itsenäisesti päättää asioista. Kuinka se on tänäpäivänä.Juuri näissä tapauksissa? Voiko pyytää apua viranomaisilta? Minä olisin kyllä kovasti kauhistuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen irtautuu vähitellen teini-iästä, alkaa aikuistua, mutta ei ole vielä aikuinen. Kysykää keneltä tahansa nelikymppiseltä että olitko 20 vuotiaana aikuinen niin vastaus on selkeä EI. Se on ikä jolloin uskoo olevansa aikuinen vaikka on oikeasti vielä ihan kiinni teini-iän rooleissa ja epävarmuudessa.

Vierailija
24/33 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen irtautuu vähitellen teini-iästä, alkaa aikuistua, mutta ei ole vielä aikuinen. Kysykää keneltä tahansa nelikymppiseltä että olitko 20 vuotiaana aikuinen niin vastaus on selkeä EI. Se on ikä jolloin uskoo olevansa aikuinen vaikka on oikeasti vielä ihan kiinni teini-iän rooleissa ja epävarmuudessa.

ehkä 30-vuotiaana alkaa oikeesti ymmärtää elämästä jotain. Kun taaksepäin katsoo niin kyllä silloin 20v on ollut tosi sinisilmäinen ja höynäytettävissä. En ymmärrä miksi seurustelukumppania pitää hakea niin paljon nuoremmasta/vanhemmasta että voisi olla toisen lapsi/vanhempi...

Vierailija
25/33 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin sai itsenäisesti päättää asioista. Kuinka se on tänäpäivänä.Juuri näissä tapauksissa? Voiko pyytää apua viranomaisilta? Minä olisin kyllä kovasti kauhistuneena.

Lain mukaan kun en saa puuttua 22 vuotiaan lapseni miesvalintoihin. Vaikka mies onkin 34.

Vierailija
26/33 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää keneltä tahansa nelikymppiseltä että olitko 20 vuotiaana aikuinen niin vastaus on selkeä EI.

Vierailija
27/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha 30 vuotiaana.

Vierailija
28/33 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 vuotias tyttäreni seurustelee 34 vuotiaan miehen kanssa. Koska parikymppinen on siis tunne-elämältään vielä lapsi, se ei voi mitenkään olla 34 vuotiaan tasolla. :(

Parikymppinen nuori mies on myös tunne-elämältään lapsi.

Vierailija
29/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän on aikuinen. Minulla on aikuinen poika, en ole edes ikinä ajatellut etteikö hän nyt olisi aikuinen, kummallinen ajatus. Opiskelee ja nauttii itsenäisestä elämästä, tyttöystäväkin löytyy ja seksiäkin luultavasti harrastavat :)On siis itsenäinen nuori mies, nuori aikuinen.

Jos 20-vuotias on lapsi, niin poikasi on vielä lapsi...

Vierailija
30/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hän on aikuinen. Minulla on aikuinen poika, en ole edes ikinä ajatellut etteikö hän nyt olisi aikuinen, kummallinen ajatus. Opiskelee ja nauttii itsenäisestä elämästä, tyttöystäväkin löytyy ja seksiäkin luultavasti harrastavat :)On siis itsenäinen nuori mies, nuori aikuinen.

Jos 20-vuotias on lapsi, niin poikasi on vielä lapsi...

Kaivoit sitten esille yli 10 vuotta vanhan keskustelun tuota kommenttia varten?

Vierailija
31/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten aivot kehittyvät 25 v ikävuoteen asti joten....

Vierailija
32/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äiti taas pitää meitä aina lapsinaan, oli minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
33/33 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuori aikuinen. Jotkut ovat naimisissa tuossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme