Onko 20 vuotias tosiaan vielä lapsi??
Kommentit (33)
ennenkuin sai itsenäisesti päättää asioista. Kuinka se on tänäpäivänä.Juuri näissä tapauksissa? Voiko pyytää apua viranomaisilta? Minä olisin kyllä kovasti kauhistuneena.
Parikymppinen irtautuu vähitellen teini-iästä, alkaa aikuistua, mutta ei ole vielä aikuinen. Kysykää keneltä tahansa nelikymppiseltä että olitko 20 vuotiaana aikuinen niin vastaus on selkeä EI. Se on ikä jolloin uskoo olevansa aikuinen vaikka on oikeasti vielä ihan kiinni teini-iän rooleissa ja epävarmuudessa.
Parikymppinen irtautuu vähitellen teini-iästä, alkaa aikuistua, mutta ei ole vielä aikuinen. Kysykää keneltä tahansa nelikymppiseltä että olitko 20 vuotiaana aikuinen niin vastaus on selkeä EI. Se on ikä jolloin uskoo olevansa aikuinen vaikka on oikeasti vielä ihan kiinni teini-iän rooleissa ja epävarmuudessa.
ehkä 30-vuotiaana alkaa oikeesti ymmärtää elämästä jotain. Kun taaksepäin katsoo niin kyllä silloin 20v on ollut tosi sinisilmäinen ja höynäytettävissä. En ymmärrä miksi seurustelukumppania pitää hakea niin paljon nuoremmasta/vanhemmasta että voisi olla toisen lapsi/vanhempi...
ennenkuin sai itsenäisesti päättää asioista. Kuinka se on tänäpäivänä.Juuri näissä tapauksissa? Voiko pyytää apua viranomaisilta? Minä olisin kyllä kovasti kauhistuneena.
Lain mukaan kun en saa puuttua 22 vuotiaan lapseni miesvalintoihin. Vaikka mies onkin 34.
Kysykää keneltä tahansa nelikymppiseltä että olitko 20 vuotiaana aikuinen niin vastaus on selkeä EI.
Vierailija kirjoitti:
22 vuotias tyttäreni seurustelee 34 vuotiaan miehen kanssa. Koska parikymppinen on siis tunne-elämältään vielä lapsi, se ei voi mitenkään olla 34 vuotiaan tasolla. :(
Parikymppinen nuori mies on myös tunne-elämältään lapsi.
Vierailija kirjoitti:
hän on aikuinen. Minulla on aikuinen poika, en ole edes ikinä ajatellut etteikö hän nyt olisi aikuinen, kummallinen ajatus. Opiskelee ja nauttii itsenäisestä elämästä, tyttöystäväkin löytyy ja seksiäkin luultavasti harrastavat :)On siis itsenäinen nuori mies, nuori aikuinen.
Jos 20-vuotias on lapsi, niin poikasi on vielä lapsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hän on aikuinen. Minulla on aikuinen poika, en ole edes ikinä ajatellut etteikö hän nyt olisi aikuinen, kummallinen ajatus. Opiskelee ja nauttii itsenäisestä elämästä, tyttöystäväkin löytyy ja seksiäkin luultavasti harrastavat :)On siis itsenäinen nuori mies, nuori aikuinen.
Jos 20-vuotias on lapsi, niin poikasi on vielä lapsi...
Kaivoit sitten esille yli 10 vuotta vanhan keskustelun tuota kommenttia varten?
Lasten aivot kehittyvät 25 v ikävuoteen asti joten....
Vierailija kirjoitti:
Minun äiti taas pitää meitä aina lapsinaan, oli minkä ikäinen tahansa.
On nuori aikuinen. Jotkut ovat naimisissa tuossa iässä.
jotenkin ennenkuin tyttäresi pilaa elämänsä.