Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas kurja alku aamulle kaikille...mikä neuvoksi?

17.01.2006 |

Olin tosi väsynyt joten kysyin ysävällisesti mieheltäni voisiko hän tänä aamuna nousta ja lähettää vanhimman tyttäremme 11v kouluun (herätys 6.45) ja että minä sitten vien kaksi pienempää hoitoon(heillä herätys klo 8.). ensin kuului jotain epämääräistä örinää jonka jälkeen kiroillen ja ampiaisen kiukulla ponnahti sängystä ja meni ja tiuskaisi tytölle että jos tämä ei nouse viidessä sekunnissa niin se tietää kylmää vettä niskaan...

Tämän jälkeen tuli minulta kysymään; " Mitä nyt sitte, teenkö mä sille aamupalaa vai mitä...?" Ihan kun tämä olisi hänelle ensimmäinen kerta hoitaa aamutoimet lasten kanssa...

Tiedän että pääsisin helpommalla ja lapset saisivat rauhallisen aamun jos itse nousisin mutta kun minusta tällaiset asiat kuuluu molemmille.

Mikä neuvoksi kun asiasta puhuminen ei auta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu yli kahdeksaan? Eikö hän ole töissä?

Järkevintä olisi sopia miehesi kanssa vaikkapa vuorotteluaamut, jolloin toinen nukkuisi pidempään ja toinen hoitaisi aamutoimet ja jos tälle ei ole tarvetta jatkuvasti, voisi sopia vaikkapa yhden aamun viikosta, jolloin sinä nukut pidempään.

Toisaalta taas. 11-vuotiaan voisi opettaa heräilemään jo itsekin vaikkapa herätyskellon/kännykän kellon avulla. Jos hän ei ihan vielä saa itselleen aamupalaa laitettua, sen voisi tehdä illalla jääkaappiin valmiiksi. Tämä vaihtoehto voisi olla toimiva siinä tapauksessa, että miehesi ei millään suostu vuorottelemaan aamuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla