Vantaalta äitejä ja vauvoja seuraksi?
Onko Tikkurilan lähistöllä muita äitejä noin puoli vuotiaiden lasten
kanssa? Olisi kiva saada seuraa vaikka vaunulenkeille.
Kommentit (12)
mutta itse olen vasta 20 ja asutaan korsossa...
Ja vauva täyttää kohta 6kk =), laita vaan sähköpostiosoitetta. Päivisin ollaan kotosalla.
Meille voi laittaa viestiä osoitteeseen tipityytyy@suomi24.fi. Asutaan kävelymatkan päässä Tikkurilasta ja tyttö 6,5kk.
Heips, http://groups.yahoo.com/group/VaNtaanMammat/ oheista linkistä löydät vantaalla asuvia äitejä vauvoineen.
t: Sannamin (itsekin vantaalainen)
Poika pian 10kk. Ja Tikkurilan läheltä, bussilla muutama minuutti. :)
olen 6,5 kk ikäisen pojan äiti täältä Kartanonkoskelta.
mulle voi kirjoitella osoitteella susanna.stolt@pp.inet.fi
nomena26@yahoo.com
Kirjauduin tuonne yahoo groupsiin, mutta käytäntö on minulle vielä ainakin ihan vieras.
Hei!
Mekin ollaan Tikkurilan liepeiltä ja kaivattais vaunuiluseuraa :). Tosin meidän vauva on jo 11 kuukautta.
Me ollaan jo tuolla Vantaan mammojen listalla ja siellä käydään vilkasta sähköpostikeskustelua eri vauva-aiheista, ja kerran kuussa on tapaaminen Jumbossa. Tosin itse en ole siellä ollut eikä ilmeisesti viimeksi ollut kuin yksi äiti paikalla. Tuon listan kautta ei meille vaunuiluseuraa löytynyt, suurin osa onkin ilmeisesti Korson suunnalta. Kiva lista kuitenkin kaiken kaikkiaan.
Mukavaa kun äitiä+lapsia samalta suunnalta. Yritän huomenna vastailla saamiini viesteihin. Yahoon palstalle kirjautumisesta tuli toinenkin s.postiosoite eli tipityytyy@yahoo.com toimii myös.
Huomiseen!
Minulla on vajaa 4 kk ikäinen poika,itse olen 24 v. Asustetaan Rajakylässä ja olis mukavaa saada vaunuiluseuraa kun ei noin päiväaikaan ole oikein ketään tuttuja seurana.
Minulle voi laittaa mailia;juliuksen_mami@hotmail.com
Meidänkin poju on jo 11kk (kuten Eetu05??) ja Tikkurilan lähellä asutaan. Liikutaan paljon lähialueilla, joten kävely/juttuseuraa otetaan vastaan... Meillä on matkassa myös isoveikka 3v. Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse nonniska@suomi24.fi
t. Nonna2 ja pojat
Josko löytyisi äitejä ja lapsia. Meillä tyttö 6kk.
Voitaisiin vaikka laitella sähköpostia.