Minkälaiset naiset rakastuvat rikollisiin??
Kommentit (6)
Mä en voisi koskaan alkaa hyysäämään jotain kriminaalia. Vaikka kuinka olisin alkuhuuman rakastumisvaiheessa.
Oma moraali ei koskaan venyisi hyväksymään rikollisia tekoja.
Takaraivossa olisi koko ajan epäilys. Jos joku on vaimon hakkaaja tai raiskaaja tai murhaaja niin pakkohan sitä olis miettiä mitä mahdollisesti tekee mulle. Hyi.
En voisi luottaa kyllä pienempien rokosten tekijöihinkään.
Jotkut naiset näköjään rakastuvat vaikka kolmoissurmaajaan (vrt. Valjakkalan vaimo). En ymmärrä, mutta onneksi mun ei ole pakko ymmärtää.
niin kyllä siinä elämäntavassa on jotain, mikä naiseen vetoaa. Muuten löytyisi kyllä mukavia lainkuuliaisiakin miehiä.
En minä ole miehissä siihen rakastunut, että he ovat olleet rikollisia vaan ]
En minä ole miehissä siihen rakastunut, että he ovat olleet rikollisia vaan siihen, mitä he muutoin ovat.
Bodarina he eivät siis juo , eikä heillä siten voi yhteisvaikutuksesta edes ns. napsahtaa.
Steroideista voi kyllä napsahtaa ihan tarpeeksi hyvin.
Niin minäkin teininä luulin.. Olin niin onneton siinä suhteessa , tyyppi oli väkivaltanen ja kaikkee. Onneks tajusin parikymppisenä pötkiä eroon siitä!
En minä ole miehissä siihen rakastunut, että he ovat olleet rikollisia vaan siihen, mitä he muutoin ovat. En todella kannata rikollista toimintaa, enkä halua olla sellaisten asioiden kanssa misään tekemisissä, mutta vaikka onkin rikollinen, ei se tarkoita sitä, että olisi läpeesä paska.
Hyvä ystäväni on parhaillaan koevapaudessa pitkän istumisensa päätteeksi. En hyväksy hänen tekoaan, mutta hän on silti ystäväni.
Rikollisuuttakin on niin montaa laatua. Ei rikollisuus tarkoita automaattisesti sitä, että ihminen tekee toiminnallaan kenellekään pahaa. Esim. tunnen monta lääkeaineiden väärinkäyttäjää (mm. ystäväni mies on sm-tason bodari) eikä he tee mömmöjen käytöllä hallaa, kuin korkeintaan itselleen. Bodarina he eivät siis juo , eikä heillä siten voi yhteisvaikutuksesta edes ns. napsahtaa.