Ei ole kyllä nolonpaa kuin asua Älvsby talossa
Ja sinne vielä Ikean huonekalut niin ei voi kuin nauraa
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ottavat asumisen niin älyttömän vakavasti. Asun ulkomailla, eikä kukaan suhtaudu asumiseen niin hysteerisellä vakavuudella kuin suomalaiset. Relatkaa vähän siellä. Täällä kukaan ei edes tiedä mitään talomerkkejä.... :D
Hei ihan sama tullut mieleen jo useamman kerran täältä ulkomailta käsin. Kukaan ei puhu täällä talomerkeistä, keittiömerkeistä, sisäilmasta, homeesta, jankkaa asumisesta, ainoasta oikeasta sisustuksesta jne. :)
Onhan tuo tosiaan melko mielisairasta jankuttaa suu vaahdossa siitä, että joku toinen (tuntematon henkilö!) asuun ”älvarissa” tai ”kerrostaloluukussa”. :) Kun ihmisellä on paha olo eikä viihdy elämässään, hän kyllä keksii muista soimattavaa asiasta kuin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ottavat asumisen niin älyttömän vakavasti. Asun ulkomailla, eikä kukaan suhtaudu asumiseen niin hysteerisellä vakavuudella kuin suomalaiset. Relatkaa vähän siellä. Täällä kukaan ei edes tiedä mitään talomerkkejä.... :D
Ehkä asumiseen suhtaudutaan täällä vakavasti siksi, että asuminen on Suomessa kallista ja joillakin on koko omaisuutensa kiinni asunnossa. Lisäksi olosuhteissamme on pakko olla hyvä ja energiatehokas talo, joku hepsankeikkasinnepäin talo menee jossain lämpimämmässä paikassa, mutta ei Pohjolan pakkasissa. Joten ihan syytäkin suhtautua vakavasti.
Ymmärrän, että suhtautuu omaan asumiseensa sillä vakavuudella jonka itse katsoo tarpeelliseksi, mutta että muiden tuntemattomien ihmistenkin.. Huh huh.
Kylläpäs on noloja vastauksia nolosbyn omistajilta :D
Hartmann koti see pitää miehellä olla. Tehdään laadukkaasta pitkästä tavarasta paikan päällä, ei ole mikään parakki.
Toki hintaakin on huomattavasti enemmän kuin älvarissa, vaan niin on arvoakin.
Naurattaa kun samalle alueelle joku köyhä on tilannu älvärin. Kellään muulla ei naapurustossa taida olla alle 350 tuhannen taloa.
Eikös jokunen vuosi sitten eniten ilmoituksia valmistaloista kuluttajariitalautakuntaan oltu tehty juuri Älvsbytalo-taloista?
Vierailija kirjoitti:
Eikös jokunen vuosi sitten eniten ilmoituksia valmistaloista kuluttajariitalautakuntaan oltu tehty juuri Älvsbytalo-taloista?
Vai jokohan Kastelli paineli ohi?
Naapurille tuli Älvsbytalo-talo. Putket oli unohdettu liittää kunnolla toimituksessa kivat vielä liikahtaneet. Niinpä heidän pesuvetensö menivät jonnekin seinän väliin. Tuli iso kuivatusoperaatio. Eivät asuneet kauan, myivät koko roskan pois.
Joo en suosittele. 
Vierailija kirjoitti:
Naapurille tuli Älvsbytalo-talo. Putket oli unohdettu liittää kunnolla toimituksessa kivat vielä liikahtaneet. Niinpä heidän pesuvetensö menivät jonnekin seinän väliin. Tuli iso kuivatusoperaatio. Eivät asuneet kauan, myivät koko roskan pois.
Joo en suosittele.
Taattua älvari-laatua!
MInuakin naurattaa, maksoin älväristä 120 000 € ja myin 250 000 € 10 vuoden päästä pois. Ostaisin uuden jos tarvitsisin, ei mitään vikaa / valitettavaa. Toisen maksavat vielä kauan asuntolainojaan pois, minä en.
Taas yksi kitkerä ja kateellinen työttömän luuserin oksennus. Mene töihin ja asu missä haluat.
Voi kuule ap. Jos tuo on nolointa mitä voit kuvitella niin ei ole kummoinenkaan mielikuvitus sinulla.
Älvarin perustukset ei täytä rakennusmääräyksiä.
https://ainoakotini.blogspot.com/2023/11/tuulettuva-alapohja-on-merkitt…
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tuollaisen aloituksen kirjoittaminen on paljon nolompaa.
Itse asiassa myös yhdyssanavirheet ovat noloja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tuollaisen aloituksen kirjoittaminen on paljon nolompaa.
Itse asiassa myös yhdyssanavirheet ovat noloja
Samoin on noloa nostaa 10,5 vuotta vanha aloitus.
Jaa, tiedän kyllä aika listan paljon nolompia asioita.
Kyllä itse asuisin mielummin vaikka ahtaastikin kerrostaloasunnossa Helsingin keskustassa kuin pakettitalossa Nummelassa.