härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (563)
Härskeintä on ollut varmaan se, kun exä pääsi melkein "liukkaille". Olin paria päivää aiemmin naiskennellut uuden, vanhan muruni kanssa. En ole ylpeä tapahtuneesta.
minulle härskeintä on ollut, mökillä sekasaunassa oltiin, kun mun mies sanoi että menkääs pesemään nyt toistenne selät, joten lähdin pesemään miehen ystävän selän - ja hoidin sen niin perusteellisesti että äijällä oli erektiossa pidättelemistä, ja vasta vuoroisesti annoin hänen pestä minut todella perusteellisesti. Sormet liukui pakaroiden välissä todella paljon, hyväillen minua takaa niin että olin todella märkänä.
Kerran taximatkalla kotiin baari-illan jälkeen naiseni kanssa aloimme suudella takapenkillä. Suureksi yllätyksekseni ja riemuksi hän kaivoi seisovan kaluni esiin niin, ettei kuljettaja voinut nähdä ja runkkaili sitä hiljalleen. Joskus kuukausi tuon jälkeen otimme tilataksin ja siellä pystyikin jo parempaan: hän imi kaluani Taksissa!
Olen vetänyt käteen melkein täyden linja-auton takapenkillä!!! Olen imuttanut munaani pölyimurilla ja samalla haistellut serkkulikan pikkareita!!!
Toissa kesänä toteutin itseni paljasteluviettiä... Lapset ja vaimo ei ollut kotona ja tiesin anopin olevan tulossa käymään. Runkkasin suihkussa, kunnes kuulin ulko-oven äänen, odotin hetken ja sammutin suihkun. Heitin pyyheen hartioille ja kävelin keittiöön (muka) hiuksiani pyyhkeeseen kuivaillen....
Hmmm... Ehkä se kun päädyimme mieheni ja hänen kaverinsa kanssa sänkyyn, kuten myös kävi yhden toisen kaverin kanssa myös. Miehen kanssa on tullut naitua monessa paikkaa kuten junassa, baarin takana, bussissa, autossa, pukukopissa... Mutta ne nyt jo niin tavallisia että ei kai lasketa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 00:40"]
Hmmm... Ehkä se kun päädyimme mieheni ja hänen kaverinsa kanssa sänkyyn, kuten myös kävi yhden toisen kaverin kanssa myös. Miehen kanssa on tullut naitua monessa paikkaa kuten junassa, baarin takana, bussissa, autossa, pukukopissa... Mutta ne nyt jo niin tavallisia että ei kai lasketa.
[/quote]
Eeva?
Pari viikkoa sitten tyttöystäväni otti poskeen keskellä rantaa. Vieressämme oleva vanhempi pariskunta lähti just kun tulin. Ei ollut sen jälkeen rannalla ketään muuta. Puolen tunnin päästä alettin taas hommiin, kun olin takaapäin panemassa ilmestyi paikalla nuori pariskunta. Ohitsivät meitä ja istuivat parin kymmenen metrin päähän. Ei mennyt kauan kun tulin tyttöystäväni tisseihin.
Oih. Vieläkin runkkailen tälle tarinalle, joka tapahtui viitisen vuotta sitten. Olin muutaman kerran tapaillut erästä miestä (ei mitenkään vakavissa merkeissä) ja asuimme eri kaupungeissa. Hän tuli kaveriporukallaan minun kaupunkiini. He olivat varanneet pari hotellihuonetta yöpaikoikseen. Olimme baarissa ja jossain vaiheessa iltaa lähdin tämän miehen kanssa hotelliin. Harrastimme aivan upeaa seksiä. Olin juuri ratsastamassa miehen päällä kun kuulin, että avainkortti kävi ovessa ja ovi aukesi. En edes älynnyt lopettaa ratsastamista tai ottaa peittoa suojakseni. Miehen kaveri tuli huoneeseen jonkun pikkutsirbulan kanssa ja tokaisi vain: "Hei sori. Me mennään tänne kylppäriin, älkää antako meidän häiritä!". Hetken kuluttua kylppäristä kuului panemisen ääniä, voihkintaa ja huohotusta, joka vain lisäsi meidän kiihottumistamme. Halusin ottaa välillä suihin mieheltä, joten olin kontallani sängyllä kun kylppärissä ollut miehen kaveri työnsi panonsa jälkeen tsirbulan huoneesta ulos ja toivotteli hyvät jatkot. Sen jälkeen hän käveli suoraan sänkymme luokse, hieraisi klitoristani ja kysyi: "Saanko nuolla?" Olin kiimasta aivan sekaisin ja sopersin, että nuole, nuole. Päädyin siis kahden miehen pantavaksi aivan yllättäen. Upeimpia kokemuksia ikinä! Miehet ohjeistivat toisiaan: "Hyvä, jatka noin, Maija (nimi muutettu ;)) näyttää tykkäävän just tuosta!" tai "Pane välillä takaa päin, Maijalla on niin upea peppu." Toinen välillä runkkaili vieressä kun toinen pani ja välillä otin toiselta suihin. Panimme usean tunnin ajan ja jäin heidän väliinsä nukkumaan. Aamulla miehen kaveri heräsi ensin, kävi vessassa ja tuli muitta mutkitta suoraan sänkyyn ja aloitti nuolemisen. Ja taas mentiin!
Tästä on viitisen vuotta aikaa ja aivan pari päivää sitten sain toiselta heistä tekstiviestin: "Hei! Haluatko nähdä meitä tässä joku päivä?" Arvatkaapas vain, lupasinko... ;) Niin ja btw, tämä kävisi myös tuonne keskusteluun, kenen julkkiksen kanssa on pannut. Molemmat miehet kun sellaisia ovat.
Sain suihinoton loppuun asti olutravintolassa. Oli hiljainen arkialkuilta. Jännitti ihan hemmetisti, näkeekö kukaan niistä muutamasta asiakkaasata tai baarimikko. Suihinottoja ja pillunnuolentaa autossa. Sormitusta kuskina olevalle naiselle loppuun asti. Se autoilu pelotti ;) Ulkona nussimista ja pillunnuolentaa kesämökin laiturilla. Ei sen järisyttävämpää.
Haaremiani nain usein niin että tulee kaksi peräkkäin samana iltana, ja joskus on ollut kolmekin. Kaksi tytöistä kiihoittuu kovin kun pääsevät nuolemaan toistensa mehut munaltani, joten saatan vaihtaa näidenkin välillä illan aikana jotta pääsevät molemmat maistelemaan.
Viime vuosilta härskeimmältä muistuu mieleen naisen vaihtaminen lennosta hiihtokeskuksen mökissä. Ekan jälkeen toinen tuli juttelemaan ja työnsi kätensä peiton alle muniini. Ujosteli kaveriaan ja kuiskasi korvaani "Naitteko?", vastasin että "maista". Kakkonen sitten hiiren hiljaa alkoi imemään, tuli ratsastamaan päälleni ja intoutuihan se meno vähän äännekkääksi siitä ;-)
Härskeintä oli kun oli bileet. Kolme miestä hoiteli mut ihan helläksi, näillä miehillä oli vaimot mukana. He tulivat yksitellen hoitamaan mut saunalle, tuntui syntisen hyvältä olla narttu.
Härskeintä oli naida kolmea naista saman päivän aikana. Panojen välissä oli lyhyimmillään alle tunti. Kukaan naisista ei tiennyt, että kalu oli nainut toista pillua hetkeä aikaisemmin. Yksi ei käyttänyt ehkäisyä ja sisälle vain roiskin ronskisti.
tytärtä samaan aikaan, kun hän oli äitimuorinsa kanssa saunomassa 100 m päässä. Naisystäväni on 41 v, minä 32 ja tytär 23 vuotias.
mun tempaus on aika kiltti.
Oltiin mieheni kanssa jossain kekkereissä. Olin yksin keittiössä ja juttusille tuli yksi puolituttu mies ja heitti jotain kaksimielistä kommenttia asustani. No pienessä nousuhumalassa kun olin, menin ihan lähelle ja hieroin hänen housun etumustaan ja puristelin pikkuveikkaa ja menin muiden seuraan...
Härskeintä oli naida exän kanssa ja sen jälkeen mennä oman kumppanin luo naimaan. Exään laukesin kahdesti, kumppanille riitti vain yksi lasti. Enempää ei irronnut. Kyllä se vanha suola janottaa aina välistä:-)
silloisen miehen kanssa ravintolan nurkkapöydässä jotain sormikivaa ;)
Ehkä rohkeinta oli se, kun mies sormetti minut loppuun asti kylpylän porealtaan uumenissa, ihan pokkanaamalla. :)
...kuulla näistä yleisissä kylpylöissä hässijöistä. Yöks miten epähygieenistä ja dorkaa muita kylpijöitä ei sitten voi ajatella yhtään. Ja kyllä henkilökunta kameroista aika varmasti näkee, mitä siellä porealtaan "uumenissa" tapahtuu.
Olin yhdynnässä 72-vuotiaan mieheni kanssa eilen. Ite olen 47. Tätä ei todellakaan tapahdu usein.