härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (563)
osa jutuista on selvästi keksittyjä, toivottavasti muut ei innostu toistamaan.HIV on tosijuttu. sitä sairastavat ihmiset keskuudessamme. jotkut myös sallii itselleen yhdenyönjuttuja vaikka tietävät että heillä on HIV mutta kun käyttävät kondomia sillä luulevat poistavansa tarven kertoa yhden yön jutulleen sairaudesta. myös pelkkä seksi on kivaa. mutta sitä ei voi verrata siihen kun on tunne kumppaniaan kohti, ja kun perhoset vääntää vatsassa kun on sen henkilön lähellä. sitä harvemmin löytää sellaisen ihmisen. en itse tee yhden yön keikkoja, en halua riskeerata seksielämääni. haluan sen tunteen ja turvallisuutta. sitten sensuelli antautuminen ja ei ole yksinäistä seuraavana päivänä, kun tietää että se seksikäs kundi myös välittää musta.
Oma "lutkailu" näihin verrattuna kesyä.
muutamavuosi sittten oltiin mieheni ja hänen ystävänsä kanssa viettämässä mökkijuhannusta, ja kaikki oltiin pienessä siiderissä. Kysyin äijiltä että voiskos ne runkata mulle yhtäaikaa. Aiheutin pientä hämmennystä, avatessani pyyhkeen ja paljastaen juuri höylätyn poslarin molemmat kaivoivata puolijäykän kalun esiin ja alkoi veteleen. Se näky oli erittäin kiihottava, tuntui kuin omat mehut olisi valunut pitkin reisiä.
Oma mies kysyi,että saadaanko päästää lasti vitunhuulille - enkä voinut sanoa ei - levin reidet niin että molemmat vuorollaan päästeli hävylle, tosin olisin siinä kiimassa halunnut edes vähän sisään, molemmilta
Muutama vuosi sitten toteutin fantasiani. Netin kautta tavattu mies tuli hämärässä yössä tapaamaan minua kesken konferenssin illanvieton. Tavattiin ulkona. En tunnistaisi häntä missään, piti toiveeni mukaisesti hupun päässä ja oli pimeää. Ehtona on, että hänellä on kookas varustus.
Mekko ylös, kalu esiin ja minua pantiin rajusti takaapäin talon takana. Olin jo tunteja aikaisemmin kiihottunut tietäessäni, että kello lähenee kohti tapaamista/panoa...
Me vaimoni ka ollaan kimppoja kokeiltu jo monesti ja aina olen päässy liukkaille. Tuuri loppui ja vaimoni tuli paksuksi on nyt 4 kuulla jatkamme kimppoja vielä ja oomme yhdessä. Aika seksikästä oli katella kun 3 nai paljaalla sisään tummat pussit tyhjeni aika nopeasti vaimoni pimppiin ja suuhun
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 10:51"]
Muutama vuosi sitten toteutin fantasiani. Netin kautta tavattu mies tuli hämärässä yössä tapaamaan minua kesken konferenssin illanvieton. Tavattiin ulkona. En tunnistaisi häntä missään, piti toiveeni mukaisesti hupun päässä ja oli pimeää. Ehtona on, että hänellä on kookas varustus.
Mekko ylös, kalu esiin ja minua pantiin rajusti takaapäin talon takana. Olin jo tunteja aikaisemmin kiihottunut tietäessäni, että kello lähenee kohti tapaamista/panoa...
[/quote]
Tämä on niin kiihottava ajatus, että mietin voisiko itsekin rohjeta kokeilemaan...
Mulla oli lyhyt ja kiihkeä suhde erään varatun miehen kanssa vuosia sitten, pystyimme viettämään esim. viikonloppuja yhdessä.
Kerran eräänä iltana seksin jälkeen huilailimme ja katselimme telkkaria samalla kun tyhjentelimme kuoharipulloa, miehen puhelin soi. Miehen vaimo soitti. Mä olin hipihiljaa paikoillani, mutta mies levittikin jalkojani ja alkoi työntelemään sitä jo lähes täysin tyhjää kuohuviinipulloa sisälleni. (oli nyhtänyt folion pois aiemmin jo puhellessaan vaimonsa kanssa)
Puhelun loputtua alkoi jälleen armoton naiminen.
Toi oli kyllä ehkä samalla myös törkeintä mitä olen tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:27"]
Mulla oli lyhyt ja kiihkeä suhde erään varatun miehen kanssa vuosia sitten, pystyimme viettämään esim. viikonloppuja yhdessä.
Kerran eräänä iltana seksin jälkeen huilailimme ja katselimme telkkaria samalla kun tyhjentelimme kuoharipulloa, miehen puhelin soi. Miehen vaimo soitti. Mä olin hipihiljaa paikoillani, mutta mies levittikin jalkojani ja alkoi työntelemään sitä jo lähes täysin tyhjää kuohuviinipulloa sisälleni. (oli nyhtänyt folion pois aiemmin jo puhellessaan vaimonsa kanssa)
Puhelun loputtua alkoi jälleen armoton naiminen.
Toi oli kyllä ehkä samalla myös törkeintä mitä olen tehnyt.
[/quote]
tästä tulikin mieleen pari juttua, Minä olen ottanut pikkujouluissa yhdeltä kundilta suihin samaan aikaan kun puhuin miehenikanssa puhelimessa
Vaimoni on paksuna ex-miehelleen - vaimo itse panettanut itseään....
Oltiin töistä paluumatkalla mieheni kanssa. Matkalla tuli ajatus....auto bussipysäkille parkkiin ja otin siinä suihin. Loppuun saakka, ovi auki ja lasti pihalle. Pastilli suuhun :)
Mies sormetti mekkoni alla minullekin orgasmin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2009 klo 08:55"]
Sen aikaisen miesystäväni kaksi bändikaveria oli meillä kylässä juhlimassa. Mieheni sammui ja kaverit alkoivat härnätä minua, mikä johti siihen, että annoin molempien naida minua peräjälkeen. Toinen vahti ettei mieheni herää kun toinen bylsi. Välillä äijä jotain urahteli ja meinasi heräillä, kyllä se vähän jännitti. Silti sain jälkimmäisen kanssa ihanan orgasmin.
Kaverit lähtivät ja kun mieheni heräsi myöhemmin, tahtoi panna. Ihmetteli vähän että olempa liukas, mutta oli vain tyytyväinen.
Tämä oli ainut kerta, mutta myöhemmin kyllä pelattiin näitten bändikavereitten kanssa silmäpelejä, muttei menty enää sänkyyn.
[/quote]
Aah, ihana! Just mun fantasia
Vaikee sanoa onko lutkamaisinta kun oon mies mut: oon pannu vierasta takaapäin samaan aikaan kun hän on puhunut tyttöystäväni kanssa puhelimessa ja sanonut ettei tiedä missä oon (ei tietty ainakaan nähnyt). Ja toinen seuraavan vaimon kanssa: vaimo oli kehunut työkaverinsa rintoja mulle, enkä malttanut olla ottamatta yhteyttä tähän työkaveriin ja naimatta hänen kanssaan että saisin selville
Parikymppisenä muutaman viikon seurusteltuani erään miehen kanssa, päättikin hän tuoda kauniin brunetin, urheilullisen vartalon ja hyvän pepun omaavan tytön kämpille. En tiennyt oliko tarkoitus naida salaa, mutta olinkin tullut miehen kämpille yöksi. Raivostumisen sijaan ehdotinkin kolmen kimppaseksiä ;D Olisittepa nähneet mieheni ilmeen. Aamulla tytön poistuttua hyvin naituna mieheni kertoi minulle kuinka ihanaa oli saada naida kahta
pyöreää peppua takaapäin vuorotellen.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 19:35"]
Mieleeni ovat eniten jääneet seuraavat:
Laivalla ystäväni ja minä vieraiden miesten kanssa. Molemmat omissa sängyissään kiimaisten nuorten miesten kanssa. Kiihotuimme valtavasti kun naapurisängyssä oli melkoiset panot. Ei huono kokemus ollenkaan mutta en enää koske itseäni nuorempiin ;)
Salarakkaan kanssa kesäiltana metsäautotiellä pikaiset panot niin, että minä nojasin autonpenkkiin ja mies pani takaapäin. Oli melko suosittu koiran ulkoilutusreitti ja ajatus kiinni jäämisestä teki tilanteesta kutkuttavan...
Vuosia sitten työpaikan pukuhuoneessa yövuorossa. Vuorossa ollut sähkömies otti rajusti seinää vasten... Hmmmm..tätä en unohda koskaan ;)
Keittiön lattialla putkimiehen lirkuteltua minut antautumaan. Vesiputki tuli korjattua ja minut rassattiin samalla... pelko oli, että muut remonttimiehet tulevat ruokatauolta kesken kaiken...
Baari-illan jälkeen jatkot hotellihuoneessa komean miehen kanssa...kävi kimppuun jo hississä, osa vaatteista lähti käytävällä ja heti kun ovi pamahti kiinni otin suihin ja pantiin kuin eläimet. Sängyssä, suihkussa, lattialla...tästä on vain viikko aikaa ;)
Niin ja parhain kokemus on talvelta. Laivalla jälleen... Koko illan jatkuneen flirttailun jälkeen ajauduin vieraan muehen kanssa hyttiin kaksin. Kiihkeää seksiä, iso kalu. Nuolemista ja uskomatonta seksiä. Seuraan liittyi jossain vaiheessa muehen ystävä joten sain peräkkäin kahta hervotonta kalua. Miehillä oli uskomaton kesto ja laukesin monta kertaa...ihana yö!
[/quote]
Sähkömiehet on parhaita. Ne saa kotin tilaamalla
[quote author="Vierailija" time="16.08.2009 klo 22:48"]
Olen ollut vuosia saman naisen kanssa eikä orkku onnistu kuin panemalla tai runkkaamalla. Suihinotolla tai handjobilla vaimo ei ole saanut lastia lentämään enää vuosiin. Tai sitten hän on niissä hommissa vain surkea. En koe, että orkku on tiukassa, mutta ei se mälli ihan etumusta sivelemällä lähde, niinkuin 15-kesäisenä...
Kuukauden tai minkään muunkaan ajanjakson "selibaatilla" asialla ei kyllä ole mitään tekemistä. Tai sitten sulla on kyllä orkku ihan perkeleen tiukassa.
Mun 45-vuotias mies laukesi patjalle samalla kun nuoli minua ja katseli kun hyväilin rintojani. Tuntui törkeän hyvältä, että kiihottui niin herkästi! Kun ei kuitenkaan aina ole niin herkkänä...
Vähän sivuan asiaa. Olen lintujen bongaaja, istuin yhdellä kalliolla ja mitä
näinkään yhdellä mökillä. Minulla oli huippukiikari jalustalla, siellä naitiin oikein olantakaa, Mies vissin sai ja tuossa tuokiossa hänellä oli kesäkurpitsa kädessä
ja niinkuin arvata saattaa mihin hän sitä käytti. En ollut uskoa miten pitkälle mies sitä työnsi. Itse lähdin kotiin kävin suihkussa ja akan kimppuun, saimme orgasmit
melkein yhtäaikaa. Hän kysyi miksi halutti niin kovasti, kerroin mitä olin nähnyt, akka sanoi että pitänee hommata jostakin kesäkurpitsa. Hessu 32.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2009 klo 12:53"]
Olen ollut vuosia saman naisen kanssa eikä orkku onnistu kuin panemalla tai runkkaamalla. Suihinotolla tai handjobilla vaimo ei ole saanut lastia lentämään enää vuosiin. Tai sitten hän on niissä hommissa vain surkea. En koe, että orkku on tiukassa, mutta ei se mälli ihan etumusta sivelemällä lähde, niinkuin 15-kesäisenä...
Kuukauden tai minkään muunkaan ajanjakson "selibaatilla" asialla ei kyllä ole mitään tekemistä. Tai sitten sulla on kyllä orkku ihan perkeleen tiukassa.
Oletko koskaan kokeillut pidättäytyä runkkaamisesta vähäksi aikaa? Runsas runkkaaminen nimittäin tuhoaa herkkyyttä kullissa - ihan totta! Ja toisen käsi tai suu ei saa samaa efektiä aikaiseksi, kuin oma käsi, mutta voi kyllä tuntua niin hyvältä, että lasti lentää, nopeastikin.
Oletko koskaan kunnolla neuvonut ja opettanut vaimoasi hyväksi suihinottajaksi?? Me naiset ei voida mitenkään tietää, mikä mistäkin miehestä hyvältä tuntuu, jos ette te kerro! Voi olla sulle yllätys, mutta hyville suihinottajanaisille ei ole äidit neuvoneet ohjeita, vaan miehet! Ennenkuin alat moittia vaimoasi surkeaksi, katsopa peiliin katsooko sieltä takaisin surkea suuseksin opettaja??
(anteeksi nyt, mutta mä näen punaista kun mies väittää naista huonoksi suihinottajaksi! Ehkä ei kaikkia, mutta varmasti suurimman osan naisista voi opettaa kannustavalla asenteella huippuimijäksi antaen kiitosta ja kehumalla kun menee hyvin. Yleisestiottaen naiset nimittäin haluavat antaa nautintoa rakastamilleen miehille, JOS nämä sen ansaitsevat!!)
Saman vuodatuksen voisi kirjoittaa joka kerta kun joku nainen valittaa miehestä, joka on huono sängyssä. Ei voi tietää, jos ei opeteta.
Oltiin vaimon ja pienten lasten kanssa viettämässä Juhannusta Oriveden leirintäalueella. Telttana meillä oli sellainen huvilateltta, jossa on sisäteltta ja sellainen muovi-ikkunalla varustettu eteisen tapainen. Ja sitten, kun oltiin saatu lapset nukkumaan, keksittiin, että levitetään sinne eteiseen peitto ja tehdään temput siellä. Periaatteessa sinne ei olisi pitänyt kenenkään nähdä, kun se ikkuna oli sellainen hieman sumuinen ja eteisen pimeä kontrasti häivytti lopun näkymän.
Oletimme siis olevamme hyvässä suojassa ja vaikka ihan siinä parin-kolmen metrin päässä oli nuorisoa, niin vaimo pyllisteli kiimaisesti, mun nussiessa häntä takaapäin. Jossain vaiheessa oli jälleen aika leikkiä meidän fantasialeikkejä ja käännyimme kuusysiin, minä alla ja vaimo nelinkontin päällä. Yhdestä kassista olin ottanut mustan tekokullin esiin ja vaimo oli saavinaan "vierasta". Kummankin orkku tuli aika äkkiä ja nuorisoporukan lähdettyä siitä hetken kuluttua pois, kävimme iltapesulla. Vaimo ei vielä tänä päivänäkään tiedä, että huomasin takasin teltalle astellessani taivaanrannassa alhaalla olleen auringon toimineen kuin projektorin valaisin ja se sisäteltan keltainen kangas toiminut kuin valkokankaana, poistanut kontrastin tai pikemminkin kääntänyt sen päinvastoin. Me emme nähneet ulos, mutta ulkoa näkyi sisälle toooodella hyvin!... :)
hiljaisella uimarannalla olin ja naapurin nainen tuli viereen ottaan aurinkoa, ja sieltä kun lähdettiin niin vaatteiden vaihto koppiin ja suoraan asiaan, otti suihin ja sit naitiin oikeen kunnolla. Olin silloin 33v ja nainen noin 25
Joku kesä maalla kaunis kesäpäivä ja jotain sähköä ilmassa.
Naapurin rouva toi kasvimaaltaan mm. kesäkurpitsoja. No kahvit juotiin ja juorut vaihdettiin.
Iltapäivälevot oli ajatuksena, kun oltiin sovittu, että vieraita oli illalla tulossa grillaamaan.
Jotenkin iltapäivälevot jäi puolitiehen ja alettiin seksihommiin. Jotenkin kesäkurpitsakassi oli näkösellä ja ei kun toimeen. Jostain löyty vanha maamiesaikojen vanha kortsu, joka siihen päälle ja tyttöystäväni kokeilemaan.
Uusi lelu etupuolella ja vanha kalu kakkosessa. Aika hurjaa menoa.
No tämähän saattaa olla ihan normaaliakin, mutta pihinä parina kortsu kyllä heitettiin roskiin, mutta kesäkurpitsa grillattiin ja syötettiin vieraille. Saatto tulla siiitä kurpitsasta pala itellekkin.
Ruokaillessa oli meillä ollu jännät ajatukset.
Että kysykää seuraavan kerran grillijuhlissa, että eihän tää ole ollu kenenkään pillussa. Heh Heh
Poikaystävän kanssa pantiin kun kaksi hänen kaveriaan olivat meillä. Siellä ne juttelivat viereisessä huoneessa, makuuhuoneen ovi ei edes ollut kiinni.. Oli vaikea pitää itsensä hiljaisena. Poikaystävä on myös sormettanut minua samalla kun on jutellut toisessa huoneessa olevalle kaverilleen, makkarin ovi auki tietenkin.
Ei tähän ikään ole vielä sen kummoisempia koettua
minulle kävi tuuri, kundi oli hyvä, ei mikään raiskaaja. mutta loukkasinko mä sitä niin paljpn kun ei enää sitten soittanut? mutta sanoinhan mä että en mitään hotellissa. olisin tutustunut häneen mielelläni enemmän ja siitä ehkä alkaisikin jotain.no menneitä lumia:) ehkä tänä kesänä tapaan jonkun kiinnostavan ihmisen.