Haluaisin erota, mutta pelkään, että en ikinä löydä uutta miestä.
En halua esim. luopua seksielämästä loppuiäkseni. Olen vasta 36v.
Kommentit (49)
Riistät mieheltäsi mahdollisuuden löytää ihminen joka oikeasti rakastaa häntä. Aika itsekästä mielestäni. Eiköhän miehesikin ansaitsisi aidon suhteen.
Niin, että meinaat, että naiselta ei munan saaminen onnistu tai on jotenkin vaikeaa..... Siis häh??
Vierailija kirjoitti:
Niin, että meinaat, että naiselta ei munan saaminen onnistu tai on jotenkin vaikeaa..... Siis häh??
Seksiä kyllä saa, mutta mikä on se laatu? Se on asia erikseen. M45
Honey kyl sä löydät tääl ois 34v mies.
Nojoo vakavasti sanoen älä jää huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta. Olen varma siitä, että en rakasta miestäni ja hänen kanssaan en ikinä tule olemaan onnellinen. Mutta en tiedä uskallanko ikinä erota. Lähes lapsesta saakka ollaan yhdessä oltu...
ap
Kannattaa erota heti. Naisena ei ole pulaa treffiseurasta ja hyvistäkin sulhasehdokkaista. Todennäköisyys voittaa on aika suuri, varsinkin jos nykyinen ukko ei ole edes kovin varakas tai sivistynyt. Toisinpäin tilanne olisi eri, mutta se nyt ei ole sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki miettii, ettei tule koskaan löytämään ketään ja silti kaikki löytää jonkun. Monet vielä suhteellisen nopeasti. Tuttavapiirissäni on paljon neljäkymppisenä eronneita ja kaikki katuvat sitä, etteivät eronneet aikaisemmin. Eikä kukaan ole jäänyt yksin.
Ei se nyt aivan noinkaan ole. Kyllä sopivan ihmisen löytäminen on useimmiten aika työlästä. Paino sanalla sopivan.
Hei oletko vielä vapaa , sillä minä etsin suhdetta vaikka loppuelämäksi, olen raitis ei alkohoolia eikä tupakkaa. Eikä vieraita naisia ole edes komerossa.toivoo jouni