Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan odotella työtodistusta?

Vierailija
16.01.2006 |

Olen nyt jonkin aikaa odotellut, että postista kolahtaisi työtodistus... Eikä vaan vieläkään näy! Irtisanouduin työpaikasta, jossa tyyli tehdä asiat oli kaikenkaikkiaan sellainen, etten voinut olla asioista samaa mieltä. Näennäisen sovun saattelemana sieltä päätin lähteä, mutta nyt sitten odottelen kyseistä paperia...

Aiemmissa työpaikoissani olen saanut työtodistuksen kättelyn kera käteeni joko lähtiessäni tai sitten viimeistään parin päivän kuluttua postitse. En millään haluaisi alkaa " taistelemaan" näinkin yksinkertaisesta asiasta, huoh. Ei ole kovin suuri homma työnantajalle sitä kirjoittaa. Mitä seuraavaksi, jollei paperia ala kuulua? Kerran olen jo asiallisesti & ystävällisesti sähköpostilla asiasta kysellyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulossa on ja sanotaan että vaikka 4 päivän päästä ei kuulu niin ota yhteys liittoon, sieltä kyllä sitten ottavat firmaan yhteyttä ja saat sen paperin.

Vierailija
2/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on vaan suuri kynnys tehdä tuo siirto... Pomo ei ollut kyseisessä firmassa fiksuimmasta päästä, joten pelkään että se alkaisi epäasialliseksi... Jäi muutenkin ihan oikeasti traumoja siitä paikasta :(. Haluaisin vaan päätöksen siihen juttuun (työtodistuksen), ettei tarvitisi ajatustakaan suoda enää sille paikalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähetä se pomolle allekirjoitettavaksi!

Näin se toimii!