Miksi toisen kainaloni hiki haisee julmetun pahalta?
Tämä alkoi muutama vuosi sitten esikoisen synnyttyä. Ennen ei hikeni juurikaan haissut, eikä toinen kainalo haise vieläkään, vain tässä toisessa hiki haisee ihan järkyttävän pahalta, kuin kissankusi!
Kommentit (63)
Oon huomannut että vedenjuonti auttaa. Ja sitten desinfiointi ihan vaan vaikka vetyperoksidilla 3 prosenttia.
Mulla alkoi hormonikierukan laiton jälkeen tämä sama ongelma...
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi hormonikierukan laiton jälkeen tämä sama ongelma...
Täysin sama tilanne. Oikea kainalo haisee kissankuselle, vasen ei miltään. Ennen ei hiki haissut miltään ja ihmettelin ihmisiä joilla niin pistävä hienhaju. Mikään kaupan deodorantti tmv vippaskonsti ei auta.
Minulla myös vasen kainalo haisee tosi pistävälle ja kuvottavalle hikoillessa. Oikea kainalo ei haise miltään koskaan. Hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt. Mielestäni ongelma on ollut koko aikuisiän.
Toinen kainalo haisee sipulille. Ja se toinen ei millekkään. Peseydyn aamuin ja illoin. Käytän dödöä ja vaatteet on puhtaat. Mikä avuksi. Olen kokeillut jo vaikka mitä.
Silloin, kun peseydyin jollain suihkugeeleillä ja pesunesteillä, haisin jo ennenku ehdin suihkun jälkeen laittaa deodoranttia. Otin kokeiluun palasaippuan ja ongelma poistui sillä. En oikein tiedä miksi, kun olen ollut aina siinä uskossa, että hapan pesuneste toimii paremmin kuin emäksinen saippua. Kannattaa kokeilla totakin vaihtoehtoa..
Minulla kanssa toinen kainalo haisee kuvottavalle sipulihielle, ja toinen ei oikein millekään. Voiko olla että olen alapääpesun jälkeen samalla kädellä vielä huuhtonut tätä toista kainaloa, ja pahanhajuinen bakteerit ovat nyt valloittaneet oikean kainalon?
Söin antibioottikuurin toiseen vaivaan ja oikeasta kainalosta lähti paha haju ehkä pariksi viikoksi, jonka jälkeen haju palasi.
Miten tästä voi koskaan päästä??
Minulla vasemman kainalon kissankusen haju on ns stressihikeä. Se puskee jopa dödön läpi kesken päivän.
Sitten kun stressi laantuu, vasen kainalokin rauhoittuu.
Tätä on ollut ihan koululaisesta lähtien.
Mullakin vasen kainalo hikoaa huomattavasti enemmän kuin oikea kainalo. Vasen kainalo myös haisee pahemmalle. Ihmeellistä. Olen ajatellut että mulla vaan on enemmän hikirauhasia vasemmassa kainalossa tai ne hikirauhaset on jotenkin aktiivisempia vasemmassa kainalossa.
Hae apteekista Batsia.
https://www.yliopistonapteekki.fi/bats-roll-on-antiperspirantti-60-ml-2…
Tämä tuote taatusti lopettaa haju ongelmat kun suihkun jälkeen laittaa joka päivä. Puolisolla oli kamala haju ongelma kunnes apteekkiin menimme.
Minä en voi sietää hien hajua ja alkaa oksettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kanssa toinen kainalo haisee kuvottavalle sipulihielle, ja toinen ei oikein millekään. Voiko olla että olen alapääpesun jälkeen samalla kädellä vielä huuhtonut tätä toista kainaloa, ja pahanhajuinen bakteerit ovat nyt valloittaneet oikean kainalon?
Söin antibioottikuurin toiseen vaivaan ja oikeasta kainalosta lähti paha haju ehkä pariksi viikoksi, jonka jälkeen haju palasi.
Miten tästä voi koskaan päästä??
https://www.yliopistonapteekki.fi/bats-creme-antiperspirantti-60-g-2237…
En ymmärrä miksi ihmiset kärsivät haju ongelmista kun apteekista saa niihin apua.
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun peseydyin jollain suihkugeeleillä ja pesunesteillä, haisin jo ennenku ehdin suihkun jälkeen laittaa deodoranttia. Otin kokeiluun palasaippuan ja ongelma poistui sillä. En oikein tiedä miksi, kun olen ollut aina siinä uskossa, että hapan pesuneste toimii paremmin kuin emäksinen saippua. Kannattaa kokeilla totakin vaihtoehtoa..
Mitä palasaippuaa käytät, kun niitäkin on niin monenlaisia?
Mulla on vasemmassa kassissa puolestaan armoton pahi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vain tuo hajun muuttuminen, olisikohan jotain hormoniperäistä... ap
Sheivaa kainalot, pese sen jälkeen saippualla kunnolla ja pyyhi pirtulla, esim Neo Amiseptilla, niin ei haise. Mikrobit siellä tekevät sen hajun!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vasemmassa kassissa puolestaan armoton pahi.
Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vain tuo hajun muuttuminen, olisikohan jotain hormoniperäistä... ap
Sheivaa kainalot, pese sen jälkeen saippualla kunnolla ja pyyhi pirtulla, esim Neo Amiseptilla, niin ei haise. Mikrobit siellä tekevät sen hajun!
Puolisollani ei auttanut mikään muu kuin apteekin Bats rolloni.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset kärsivät haju ongelmista kun apteekista saa niihin apua.
Minulla ollut kokeilussa noin 20 eri dödöä apteekista. Edes paljon mainostettu Triple Dry ei auttanut yhtään.
Minulla myös vasen kainalo haisee. Oikeaan en yleensä tarvi edes dödöä. Alkoi lasten saannin jälkeen.