Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tää ny on??

16.01.2006 |

Kaks vuotta lapsettomuutta takana ja sitä kuvittelis jo osaavansa olla innostumatta " turhista" raskausoireista.. Viikko sitten alkoi melkomoinen kuvotus ja närästys, joka meni ohi lähinnä vettä hörppimällä. Loppuviikkoa kohden kuvotus vähän helpotti, mutta röyhtäily oli uskomatonta! Lisäksi haistoin juustonaksujen hajun töissä, kun kakarat rouskutti niitä salaa kulman takana. Noo.. tänään on kp 28/28 ja eilen illalla paperiin tuli ohutta, vaaleanpunaista vuotoa. Olin varma, että se on siinä. Yöksi side, johon ei yllättäen tullutkaan mitään. Eikä vielä tähänkään mennessä mitään missään. Mahassa kyllä tuntemuksia, jotka voisivat olla myös menkkaoireita, mutta.. MISSÄ NE VIIPYVÄT?!?! Yleensä menkat tulee ajallaan tai sit päivän etuajassa. Ja yleensä ne on kyllä viimestään aamusella alkaneet.. Tein sitten jo hätäpäissäni testinkin, joka näytti selkeää negaa. Meillä on ens viikolla aika sinne klinikalle, ja oishan se nyt ihan ihanaa perua tälläsen ihmeen takia. :) Mutta siis.. mitä tää nyt on?

Maanantaiaamun ihmetyksellä,

aavaaatu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi raskausoireita. Kuulostaisivat vähän niiltä. Tosin mulla itsellä ei ollut juuri minkäänlaisia oireita. Kuvittelin menkkamaista juilimista alavatsalla, mutta toisin kävi. Raskaustestin tein viikon sen jälkeen, kun menkat olivat myöhässä.

Vierailija
2/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi " kuulostaa hyvältä" , jos nyt niin voi sanoa =) Olispa kiva kuulla näin vuoden alkuun hyvä uutinen!

Mulla alkamassa kp 26, toka luomukierto pitkästä aikaa ja nyt ei ainakaan jääny kierto vajaaksi, kuten viime kuussa (17pv). Ihmeitä en odottele, mut ihan pikkusen salaa sitä tietysti toivoo, ettei menkat alkaiskaan ja.. :) Loppukuusta on tutkimusten yhteenveto / laaditaan hoitosuunnitelma. Mistään ei oo löytyny pienintäkään vikaa, joten toiveet on vielä aika korkealla, piiiiiiiiiiiitkästä odottelusta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuskin oli kyse mistään elämää suuremmasta kuitenkaan. Itkuhan siinä tais - jälleen kerran - päästä. :( Mutta yksi asia ihmetyttää: mulla on yleensä tosi säännöllinen kierto, menkat alkaa ajallaan, kolme ekaa päivää vuotaa kohtalaisen kovastikin nykyään, ja sit kaks päivää se on sellasta nippanappa vuotoa, että ilman suojaa ei kuitenkaan voi olla. Nyt menkat alkoivat siis sunnuntai-iltana ohuella vaaleanpunaisella vuodolla, jota tuli tasan kerran paperiin. Ei mihinkään muualle. Maanantai oli vuodoton, illalla tuli kerran taas paperiin vähän ruskeaa tuhrua. Maanantai-sunnuntai välisenä yönä en nukkunut, kun vatsa oli niin jumalattoman kipeä, ja sitten aamulla alkoi vuoto. Keskiviikkona tuli pihalle kaksi isoa veristä " klönttiä" (yäk.) ja vuoto tais loppua eilisiltaan. ??? Mitäs TÄMÄ nyt on? Mistä lähtien sanon sille lääkärille, että mun viimeiset menkat alkoivat? Olivatko nämä menkat vai jotain muuta? Jos teillä on tietoa, auttakee rakkaat!!

aavaaatu

Vierailija
4/4 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä hiukan normaalia ohuempi. Tai sitten tosiaan oli kiinnittymisyritystä, mutta meni kesken.. mistäs näitä tietää. Kerrot vaan reilusti lääkärille, minkälainen tämä kierto oli ja annat hänen päättää, mikä oli kp 1. Ja tee ihmeessä tarkistustesti, jos asia jää mieltä painamaan. Jos saat selkeän negan, niin menkat ne olivat ja voit edetä rauhassa kohti seuraavaa hoitoa.

Mulla itsellänihän on joskus näitä tosi outoja kuukautisia, joihin on sit molemmilla kerroilla liittynyt raskaus - toisella kerralla ku ja toisella kerralla alkuraskauden km. Siksi olen kai hiukan herkkä näille oudoille vuodoille... mutta todennäköisimmin kaikki on ihan ok ja vuoto vaan oli jostain syystä vähän erilainen.

-Osse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi