Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Lokamasut viikon alkuun~

16.01.2006 |

Kun ei muita näy, niin aloitanpa itse maanantaikuulumiset.

Ankeaa on vaalien jälkeinen elämä. Ei niinkään vaalituloksen takia, vaan omien fiilisten. Jos olikin vielä viime viikolla " tuntemuksia" , ne on nyt pois pyyhkäisty. Viluttaa, väsyttää ja se kolmas v-sana. Kiukuteltuakin taisi tulla viikonloppuna. Ja selkääkin juijii.

Kuulostaako, että se tietty sukulaisnainen ois tulossa kylään? Joops, sitä pelkään.

(Turhaa muuten tätejä rienataan, mulla on suvussani ainakin yksi tosi riemukas ja muutama mukiinmeneväkin täti. Vähän rispektiä! Mutta tietysti tädistä voi puhua vaikka kaupassa kuuluvasti ihan ilman että joutuu silmätikuksi, ymmärrän...)

Vielä apaattisemmaksi veti, kun lukaisin noita loppuviikon pinon juttuja. Limat ja muut. Siis periaatteessa olen kyllä tiennyt tuon kaiken, mutta jotenkin tuli taas osaamattoman hölmö olo. Ja kun tämä pikkukakkosen yritys on ollut tähän asti vähän sellaista tjottailua, niin nyt tuli kamala fiilis, että eihän se varmaan niin luomusti edes ala koko raskaus! Jospa meilläkin tuo esikoinen oli vain sellainen onnenkantamoinen.

Kääk. Kauhea pelko iski persiiseen. Ainoa aktiivisuus, jota tähän asti olen harrastanut (pupuilun lisäksi) on Multitabs kakkosten popsiminen ja sekstailupäivien merkkaus kalenteriin (okei, laskennallisten ovistekin kyllä). Mutta jotenkin tuntuu, että ei vaan riitä.

Varmaan on koko ihminen sekaisin tuon kohdun ulkopuolisen jälkeen. Pian sitä löytää itsensä marraspalstoilta, pelkään.

onnis kp 21/26-28 (30)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(piti käydä tuolla katsomassa, oliko joku kerenny alottaa uutta pinoa, ei ollut, joten jatkan tätä)

Juu, eli kp 20/21-24 menossa... Vähän jännittää, tosin eipä juuri kovin " raskas" olo ole. Mieli herkässä kun aamulla Sydämen asialla:ssaa katsoessa joutu tirauttaa... :( Ruskeeta vuotoo tullu ihan pikkusen, et eiköhän se täti kohta vierailulle tule.. :P Mutta, eletään nyt vielä toivossa, voihan sitä tulla vaik onni olis käynykki! ;)

Kiitoksia kauheesti kaikille kierron pituus- ja limatiedoista!! Enpä olis uskonu viel jokunen vuos sitte että voisin olla näin kiinnostunu limasta! ;D Mäki oon jopa ite aatellu et lyhyt kierto ei välttämättä oo kovin hyvä. Muuten ku et pääsee ain nopeesti uuteen yritykseen.. ;)

Mä varmaan odottelen sinne kp24:n asti ja sit ehkä testailen. Sillon ne periaatteessa on jo myöhäs, ku useimmiten se on ollu sen 21 päivää. Tai sit piinaan itteäni viel pari päivää sen jälkeeki. Noh, todennäkösesti ei tarvi ku huomen ne kuitenki alkaa. Positiivista ajattelua jooo.. ;)

Mut sellasta tänä aamu(päivä)nä! :)

Vierailija
42/44 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä oon IHAN sekasin! Siis nyt on jo se 21 päivä!!! hui... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on jäänyt nyt nää kirjottelut vähemmälle, kun kierto on hieman sellases vaiheessa, et ei oo mitään raportoitavaa. Kp kai 20/32-33, eli ovishetkiä elelellään, paitsi etten kyllä ole kovin paljon mitään ovisoireita kyllä bongannut. =/ No, yritystä on silti ollut jtp. Itse asiassa tänään olis taas aika hommailuun...=)

Yritän jatkossa olla aktiivisempi. =)

Vierailija
44/44 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä sitten hölmönä menin ja testasin aamulla... Tuosta korva-jutusta nimittäin ;)... Mulla on sellanen nyppy tuolla oikeassa korvassa. Mutta mitäs muuta kuin NEGAA se testi tottakai näytti (en kyllä muuta odottanutkaan!!). Pitihän tuokin väite testata sitten.

Muuten tänne ei mitään uutta. Kp 12/30 ja laskennallisesti ovis lähestyy, mutten sitten tiedä itse onko tulossa vai menossa vai tullut ollenkaan... jtp tässä mennään ja katsotaan sitten tuossa vkolla 6, että onko tuonut tulosta vai ei.

Viikonlopuksi lähdetään reissuun(huomenna), joten toivottelenpa jo nyt hyvät viikonloput kaikille Lokamasuille! Ja effica:lle ++++-tuulia!!

--himppu--