neuvokaa:miten saisin masennuksesta saikkua valehdeltua?
eli en ole masentunut,mutta ei vaan huvita työnteko näin kesällä.
mitä pitää lääkärille sanoa, ttä se kirjottaisi masennuksesta saikkua muutaman viikon.??
loma vasta elokuussa...
Kommentit (23)
ärsyttää niin tuollaset laiskajaakot. Vaikka tod.näk. Porvoosta oletkin, löytyy teitä oikeastikin.
t. ex-Masentunut
alkaa naurattamaan:)
sittenhän se kirjottais mulle jonkun rajatila/kaksi-persoonaa-lausunnon..
itken ja nauraa hörötän vuorotellen.
-ap
Sanot vaikka suruisena, että
"en tajua mikä mua vaivaa, tuntuu että aina vaan väsyttää, eikä mitään jaksa"
"Hirveä stressi päällä kokoajan ja tuntuu ettei mitöään saa tehtyä, paneet kasautuu ja pelottaa että tulee pian burn-out"
Voit itkeä ja kertoa jostain suruisesta tapahtumasta jos tuntuu sopivalta.
Menet lääkärille ilman meikkiä, laitat ruokaöljyä tukkaan, piirtele käsivarsiin punaisella tussilla viivoja, pue päällesi talvivaatteet ja puhu tosi matalalla ja hiljaisella äänellä. Jotain rekvisiittaa vois ottaa megeen, vaikka lempikattilan jota silittelet siinä keskustelun aikana.
Oikeesti... Vaihda duunia jos pitää alkaa slarvailee tolla tavalla.
pitäskö valvoa edellinen yö, niin olisi väsyneen näköinen?
entäpä, tukka likaisena ja muutenkin haisten? eikös se ole "masentuneen" merkki, likanen tukka?
entäpä, tukka likaisena ja muutenkin haisten? eikös se ole "masentuneen" merkki, likanen tukka?
Voi hyvänen aika teidän ja juttujenne kanssa!:)
Menet lääkärille ilman meikkiä, laitat ruokaöljyä tukkaan, piirtele käsivarsiin punaisella tussilla viivoja, pue päällesi talvivaatteet ja puhu tosi matalalla ja hiljaisella äänellä. Jotain rekvisiittaa vois ottaa megeen, vaikka lempikattilan jota silittelet siinä keskustelun aikana.
Oikeesti... Vaihda duunia jos pitää alkaa slarvailee tolla tavalla.
pöytälampun?
sitä kuuppaa voi vuoroin silitellä, ja vuoroin tarrata senjalasta kiinni ja kuristaa?
alkaa naurattamaan:)
sittenhän se kirjottais mulle jonkun rajatila/kaksi-persoonaa-lausunnon..
itken ja nauraa hörötän vuorotellen.-ap
itken ja nauraa hörötän vuorotellen.
-ap
[/quote]
[/quote]
MINÄ olen ap, ketjun aloittaja...
Menet ja valitat kauheeta väsymystä. sanot, että et saa tehtyä mitään. Töissä jaksat jotenkin, mutta illat menee maaten sängyssä ja itkien.
tuijotat lattiian ja hartiat kyyryssä.
Saat täytettäväksi "masennus"-lapun. Sellaisen pikatestin oletko masentunut. Mieti siihen sitten sopivat vastaukset.
Kysytään mm. että tuntuuko elämä siltä, että ei ole mitään ilonaihetta.
Itse olen ollut ihan oikeasti masentunut, eikä siitä nähdäkseni ole kauheasti harmia, että tämä asia potilaspapereissa lukee.
mulla vedettiin somaattisen sairauden oireetkin masennuksen piikkiin ja meinasin mennä todella huonoon happeen. Lisäksi et saa edes matkavakuutusta jos on masennus diagnoosi ja joka lääkärissä käsitellään masennustausta läpi vaikka vain gynellä.. t. kokemuksella
ap:lle, otan vakavasti osaa, olet sairaampi kuin todennäköisesti tiedätkään.
Niitä on semmosia selkäkipua näytteleviäkin, jotka alkaa kulkea kumarassa ontuen juuri vastaanottohuoneen ovelta alkaen, ja sitten taas lähtiessään heti huoneestä poistuttuaan ryhti oikenee ja parkkipaikalla autolle suurinpiirtein hypellään.
Masennuksenkin tunnistaa. Jos epäilen bluffia, annan sva päivän tai pari ja edellytän psykologin kontakteja jatkoon.
Pikkusen alkaa silloin vaikuttaa tuo valehtelemasi masennus.
Tai jos ap:n lapsen hoitopaikassa tulee jotain hämminkiä lapsen kanssa -> kysytään tk:sta vanhemmista - > äiti masentunut -> tukitoimenpiteitä.
Pian, et edes huomaakaan kun olet ihan oikeasti vakavasti sairas!
Vai onko työmoraali tosissaan noin huono?
Kannattaa ennemmin väittää, että on selkäkipuja... Niitä on lääkärin tosi vaikee "todistaa". Sit vaan syksyllä toteat, että taisi auttaa, kun harrastit paljon liikuntaa kesälomalla....
Oikeesti tuollainen työnpakoilu on törkeetä. Mitäs jos käyttäisit energiasi ennemmin miettimällä, miten saisit työstäsi mielekkäämpää.
riittääkö, jos tirauttaa muutama kyynelen, vai ihan hysteerinen olla?