Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammitähtösten uusi viikko!

16.01.2006 |

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!

Oma ja miehen ikä 27/29,

Asuinpaikka Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:

Nimimerkki/ plussauspvm/ LA

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää huoliko P76 ja Joonatan - luulen, että vaikkei häitä ole tulossakaan tänne suunnalle, niin tulen hyvin junan takaosassa..Tällä hetekellä kp8 ja maltilla siis matkassa. Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
22/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 22/28-30 ja jännitys tiivistyy. Mä olen kyllä varma, että pystyn täysin kuvittelemaan oireet eli rintojen ja vatsan kipuilut ja painontunteen vatsalla. Muuta mulla ei olekaan, mutta onhan tässä vielä aikaa tuonne loppukiertoon. Odotellaan...

Fiikuna: Lohtuhalaus ja pahoittelut negasta. Älä vielä menetä toivoa! Teillä on aikaisemmat lapsukaiset tärpänneet tosi nopeasti, joten eiköhän nytkin tule pian tulosta.

Kaikille yövalvottajien äideille jaksamista! Meillä tyttö sairasti viime kevään kerran kuussa flunssan/kuumeen ja se oli rankkaa! Muutenkin neiti nukkui huonosti siihen saakka kunnes muuton myötä sai oman huoneen 1v3kk ikäisenä.

Minea: Koska testaat? Jännitän täällä sun puolesta kun sulla on kierto jo noin pitkällä. Meilläpäin ei suurta vauvabuumia ole tai oikeastaan onhan sitä kun tarkemmin miettii... Aika moni mammakaveri odottaa toista parin vuoden ikäerolla ja lisäksi hyvä ystäväpariskunta yrittää vauvaa keskenmenon jälkeen.

Lejelle plussasäteitä perjantain testiin!!! Ja peukkuja muillekin piinailijoille!

P76: Kiva kuulla susta! Hauskaa matkaa ja kärsivällisyyttä odotella sinne helmikuulle tuon vauvatehtailun kanssa.

Elaine: Kivaa, että jaksat hengailla täällä meidän kanssa. Mua ei ainakaan haittaa vaikka jo raskautuneet pyörii vauvakuumepalstalla. Kuulut meidän joukkoon :) Hauskalta kuulostaa toi sun testailu, hih! Usko pois raskaana olet!

Plussasäteitä,

S-I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!

Oma ja miehen ikä 27/29,

Asuinpaikka Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:

elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

Vierailija
24/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-I: Mä luulen kans olevani tosi hyvä keksimään itselleni oireita. :) Mutta ehken ihan niin hyvä, että saisin makuaistinkin muuttumaan..Toivotaan parasta.

Mä en millään malta odottaa, että pääsen testaamaan! Nyt menossa kp 22/28..Vaikea tietysti uskoa, että näin nopeasti tärppäisi. Tuttavapiirissä on kaksi pariskunrtaa, joilla molemmilla on kestänyt vuosia saada esikoinen. Jotenkin sitä varautuu siihen pahimpaan itsekin. Että mä vielä yksikseni kirjoittelen täällä muutaman vuoden päästä.. Kivoja kauhuskenaarioita maalailen täällä itsekseni...

Meidän kaveripiirissä vauvoja tulee tasaiseen tahtiin, muutama vuodessa. Näin on ollut jo useamman vuoden, jonkinlainen buumi ollut siis käynnissä useamman vuoden. :)

Tän palstan poppoolla toivottavasti kaikki sujuu mitä parhaiten!

/ Johku

Vierailija
25/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos elaine tuosta toivonkipinästä...ehkäpä se voi täällä myös tuo nega muuttua plussaksi:)

tänään onkin ollut sellaisia menkkamenkkamaisia kipuja ei siis raskausmenkkamaisia...olipas epäselvästi.

no toivon että ne ei kuitenkaan enteile tädin tuloa!

mies sanoikin eilen tuosta negasta suoraan ettei uskonutkaan että heti voisi tärpätä:/

vaikka testi näytti mitä näytti, illalla vatsa aivan tajuton pallo ja turvoksissa...sellainen että tuntuu kun kaikki housut tms olisi liikaa ja kaikki kiristää ja puristaa, samanlaistahan on ollut siis aikaisemmissa raskauksissa.. no juu.

nyt hommiin mies on tänään vapaalla joten...;)

hyviä päivänjatkoja..

fiikuna

Vierailija
26/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siihen vauvabuumijuttuun:

meillä kanssa tuntuu jokaisesta suunnasta tulevan vauvauutisia!!! eikä se ollenkaan tätä omaa kuumetta helpota:(

hyvä ystävä sai just vauvan tuossa viime vuoden lopulla, toinen odottaa nyt ihan viimesillään ja mun siskolle syntyy keväällä ensimmäinen lapsi,

miehen veljen perhe yrittää toista ja yhdellä toisella kaverilla on nyt vajaa vuoden ikäinen vauva. naapuriin odotetaan toista lasta syntyväksi alkukesästä.

tiedä sitten kuinka moni sen lisäksi vielä pitää yrityksensä ja kuumeensa salassa!

ja tottakai olen iloinen kaikkien puolesta mutta aina se vaan muistuttaa omasta kuumeesta ja nyytin kaipuusta..

vaan onhan meilläkin tämä maailman ihanin oma poika josta saa olla niiiiin onnellinen ja kiitollinen!

edelleen piinaileva, vähän jo toivonsa menettänyt fiikuna

Vierailija
27/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä hävettää Fiikuna kun sekoilin tuossa kun yritin kannustaa sinua... eli siis teillä tosiaan on yksi lapsi, ei lapsukaisia kuten edellisessä viestissä mukamas luulin. Olin vähän huonosti lukenut sun viestin, anteeksi!

Mä tulin juuri jumpasta, ihana olo. Nyt kun opinnot on taas alkanut, niin on mahis päivisin käydä jumppaamassa, Kivaa!

Tehdääs muuten sellainen galluppi, että minkä alan naisia olette? Minä opiskelen ympäristöalaa yliopistossa, opinnot aloitin 2000. Tällä hetkellä graduvaihe päällä. Eli nyt hommiin...

Vierailija
28/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on käynyt jo aikamoinen kuhina aamusta asti! :)

Tuohon Signorina-Iiriksen gallupiin voisin vastailla eli sosiaalialan naisia olen minä, valmistuin sosionomiksi (amk) tuossa kolmisen vuotta sitten ja olen työskennellyt melkein siitä saakka samassa työpaikassa kolmannella sektorilla lastensuojelun/perhetyön kentällä. Ihan mielenkiintoista kuulla miten monen eri alan naiset täällä kokoontuvat :)

Omaa napaa: soittelin tänään neuvolaan ja kyllä sielläkin neuvolan täti vakuutteli, että plussa se on haaleakin viiva! :) Sain neuvola-ajan 22.2. eli viisi pitkää viikkoa täytyy odotella. Sanoi lähettävänsä postissa kaikenmaailman kaavakkeita minulle ja isännälle täytettäväksi. Arvatenkin siellä kysytään suvun sairauksia enkä koskaan muista niitä ja yritänkin nyt miettiä pääni puhki miten voisin kysellä niitä äidiltäni ilman, että arvaa heti minne tarvitsen niitä... Eilen ostin muuten sellaisen 9kk-lehden, vaikutti ihan mielenkiintoiselta.

Nyt pitäis siirtyä siivoushommiin kun on vapaapäivä, ei vaan yhtään huvittaisi. Olis paljon mukavampi roikkua täällä lueskelemassa kaikkia juttuja, mut kai se on pakko ainakin hetkeks irtautua (jaa miten niin koukussa?)

Mukavaa tiistai jatkoa!

:) elaine + masuasukki rv 5

Vierailija
29/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Poitsu päikkäreillä joten mitäs muutakaan kun tänne. Viime yö nukuttiin onneks ihan hyvin. Kuumetta edelleen - eilen käytiin siis lekurissa ja huomenna sit saadaan tuloksia että mikä poitsua vaivaa - nielussa joka tapauksessa jonkinmoinen tulehdus.

Gallup: Esikoista meillä taidettiin yrittää noin puolisen vuotta tjot menetelmällä.

fiikuna: Jospa se testi vielä plussaksi muuttuisi ! Pidetään peukkuja !

Hepeliini: Malttia testailuun !

Lehdistä: En ole tilaillut mitään lehtiä. Joitakin irtonumeroita ostelin. Meillä on tuo kirjasto tossa ihan vieressä niin äippäloman aikaan tallustelin aina kirjastoon selailemaan nuo lehdet - poitsun nukkuessa vaunuissa päikkäreitä.

Vauvabuumi: Juu kyllä on havaittavissa buumia !

Leje: Pidetään peukkuja että plussaa näyttäysi !

Toinenkin gallup: täältä löytyypi yksi tietotekniikka alan insinööri

Elaine: Vau jo eka neuvola tiedossa ! Onnea vielä kerran plussasta !

Kiitokset kaikille jotka toivottelivat pikaista paranemista poitsulle !

Omaa napaa: No ei siis mitään uutta - ovista odotellessa.

T:hyrre kp6

Vierailija
30/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nettiseikkailija ilmottautuu!

Toinen olis jo toiveissa vaikka esikoinen on vasta 3,5 kk ja menkoista ei tietoakaan. Olis ihanaa, jos lapsilla olis pienet ikäerot kun omiin siskoihin on isot ikäerot.

Ollaan Keski-Pohjanmaalta, molemmat 26.Onko täällä ketään jolla toinen raskaus olis alkanut hyvin pian ensimmäisen syntymän jälkeen?

Onnea yritykselle toivottaa Sohvikki

Vierailija
31/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 28v 9kk tytön äiti ja toista aletaan yrittämään tästä kierrosta. :) Imetän vielä öisin, mutta kahdet kuukautiset olleet. Kierron pituus oli aiemmin 28päivää, nyt en ole ihan varma, luultavasti 28-30. Nyt menossa kiertopäivä 8. Koska olisi otollisen aika pupuilla? Varmasti ovulaation aikaan vai jo pari päivää ennen.. Täällä tyhmänä kyselen ku esikoinen tärppäsi itsestään.. nyt enemmän yritetään.. :)

Plussasäteitä kaikille ja onnea Elainelle plussasta!! Mukava kuulla, että heti tärppäsi. :)

Vierailija
32/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioinpa tähän juhlallisen julistukseni jonka jo laitoin tuohon omaksi aloitukseksi kun en tiennyt oikein mihin pinoon kuuluisin :-)

Eli: meillä alkaa tästä päivästä uuden vauvan yrittäminen ihan tosissaan! Ainokaisellamme on ikää 8 kk ja tänään alkoi vihdoin menkat, joulukuuhun asti neiti oli niin usein rinnalla päivin öin, että raskautumisen mahdollisuus oli pieni. Joulusta asti on saanut enää illalla ja aamulla rintaa, muuten pullosta. Lisäksi todellista yritystä ei ole ollut, on jäänyt niin vähiin tuo petipaini vaikka toiveissa on ollut pikkukakkonen kesästä asti. Nyt ilmoitin miehelle että vaikka joka päivä pitäisi harrastaa seksiä niin sitten tehdään niin vaikka kuinka väsyttäisi tai ei huvittaisi. Pitää ajatella positiivisesti, nämä menkat on merkki siitä että meikäläinen todellakin vihdoin ovuloi, alkoi mennä jo toivo kun ei ollut mitään merkkiä mistään. Olisi ollut hienoa jos olisi toinen tullut vielä tämän vuoden puolella, mutta pääasia että tulee joskus. Mulla on vaan niin kiire suurperheen äidiksi ;-D

*lopettaa julistuksensa syvään kumarrukseen*

Kaisu 24 v ja Veekku 8 kk

Vierailija
33/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vissiin alkoi nyt sit menkat, huomasin myöhään eilen illalla. Tosin ne ei oo vieläkään alkanu kunnolla, mitä ihmettelen tosi paljon! Yleensä tää eka päivä on aina pahin ja mahaan sattuu, mut nyt ei tunnu mitään ja jotain sellasta onnetonta tiputtelua vaan. Mulla alkoi eilen pitkän loman jälkeen työt, joten kroppa vissiin heti reagoi ja alkoi systeemit toimia. Mut vaisua alkua ihmettelen, mulla ei oo juuri koskaan ollut mitään tiputteluvuotoja. Outoo...

Vierailija
34/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis kaikille,

määkin koitan täällä pikkuhiljaa ujuttautua mukaan keskusteluihin. Vielä me ei oo tosin vaavin yrittämistä edes aloitettu, tässä kuussa oli tarkoitus mutta saattanee mennä helmikuun puolelle. Kauheen pitkältä ajalta tuntuu kyl oottaa helmikuuhun saakka.. Tahtois jo hetipaikalla heittää pillerit poies. Eilen oltiin hoitamassa 7vkoa vanhaa kummipoikaa ja oli ihana seurata kun avokki oli ihan tohkeissaan ja oli kokoajan vauvan lähellä. En oo onneks ainoo kuumeinen tässä taloudessa:) Mut enivei, mää koitan hengailla täällä taustalla aina silloin tällöin, kun nyt en vielä voi kauheesti keskusteluihin osallistua.. mutta että pysyisin jotenki kärryillä,hih:)

Niin ja oikeen paljon onnea Elainelle plussasta!!! :))

Vierailija
35/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvikki, Simppu, Kaisun_tyttö ja Nesselia - oikein lämpimästi tervetuloa joukkoomme!! Mukava saada uusia innokkaita kuumeilijoita mukaan. Niin ja kiitokset taas kaikille onnittelijoille *kiittä omasta sekä masuasukin puolesta :)

Minea: Voi hitsi tuo vuoto, tosin jos se on ihan erilaista kun aiemmin niin mistä sitä tietää vaikka toivoa vielä olisikin!! Tutkimattomat ovat naisten kropat raskautta yritettäessä! Paljon bdbd minulta että täti kurvailisi ohi!

Tulin juuri jumpalta, olipa mukava hikoilla taas oikein kunnolla. Täytyy toivoa, että jumppaaminen tuntuisi mukavalta vielä pitkään tuon masuasukin kanssa :)

Olikos kenelläkään testauksia tai muita jänniä hetkiä käsillä?? Mites sairastelevat pienokaiset, niitä kun oli useammalla - toivottavasti alkavat taudit hellittää!!

Nyt täytyy mennä vähän tankkaamaan, että jaksaa tulla taas lueskelemaan teidän kuulumisia :)

:) elaine

:) elaine

Vierailija
36/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan noin oma napa halua olla - allekirjoitus tuli siis vahingossa kahteen kertaan :)

Vierailija
37/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tullut paljon luettavaa Tammitähtösiltä! Tuottoisaa väkeä. Kunpa " tuotettaisi" samaa vauhtia vauvoja, heh-heh!

Täällä suunnallakin on kaveripiirissä ja sukulaisissa vauvabuumia havaittavissa ja heiltä saa kuulla alituiseen: " On nämä niin ihania, milloinkas te..." Aiemmin olemme aina sanoneet, että ei ole vielä vauvojen aika jne... mitähän sitä nyt sanois? Emme halua kuitenkaan vielä kenellekään paljastaa yritystämme. Tuo vauvabuumi johtuu tietty siitäkin, kun monet kavereista on 25-35-vuotiaita ja mitä parhaimmassa lisääntymisiässä. Mietin sitäkin, että jos nyt tärppäis, niin olisin 29-vuotias kun vauva syntyisi - ei siis ihan nuori enää.

Vinkiksi häitä suunnitteleville: tehkää juuri teidän näköisenne häät, kaikki niin kuin te haluatte. Se juhla on teidän ikimuistoinen päivä. :) Onnea valmisteluihin.

Kaikille piinaviikkoisille kärsivällisyyttä. :)

Plussanneille onnea! :)

Oviksen odottajille hyviä bongauksia! ;)

Täällä kp 24/25-28 ja hätäisenä ihmisenä jo tänä aamuna testasin, kun on raskaustesti piilotellut komeron nurkissa jo pari vuotta. Oli vielä kuitenkin voimassa, mutta negaa näytti. Olin vannottanut itselleni, että odotan ainakin perjantaihin, mieluumin sunnuntaihin jos ei menkkoja kuulu. On tämä nii-in jännää! Oireet ovat yhä hyvin menkkamaisia: rintoja särkee, mielialat vaihtelee, hiukset rasvoittuvat nopsaan, vatsaa nipistelee, päänsärkyä ja väsyttää. Mutta, lisäksi myös jonkun verran yöllä heräilyä, hajuaistin terästymistä ja hivenen huonoa oloa... no, nämäkin voivat olla kuvittelua.

Nyt täytyy mennä...

Raikkaita pakkaspäiviä kaikille!

- Kumppani -

Vierailija
38/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin hiivin minäkin kun saatiin tyttö ja eläimet ruokittua. Niin on kylmää tuuli pohjanmaalla ettei pienen kanssa paljon ulos ole asiaa vaikka vielä ei pahemmin ole flunssa iskenyt, onneksi. Jaksamista teille joilta pikkusten sairastelu on yöunia veroittanut, on nääs vielä hyvin tuoreessa muistissa se ensimmäinen kuukausi ja yöt joina saimme nukkua vasta aamulla viiden maissa..

Tähän ammattigalluppiin voisin omasta puolesta sanoa että agrologi olen, ja isäntä myös. Entäpä te muut?

Vierailija
39/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. unohtui tuohon ammattigalluppiin vastata (mä jäin jo tähän palstaan koukkuun kuten näette:). Eli tekniikkaa oon opiskellut ja diplomi-insinööriksi valmistunut. Mies samoin. Töissä olen tutkijana ja jatkan samalla opintoja, siis tohtorinhattu tavoitteena ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa (miljoonan vuoden päästä).

Vierailija
40/68 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa taas!

Onkos Sohvikki-agrologi oikein maatalon emäntä? Oon ite maalta kotoisin niin piti heti bongata... Ja omasta puolestani vastaan galluppiin että luokanopettajan hommia puurran.

Menkat nyt sit alkoi kuitenkin ihan kunnolla, tosin ilman mitään kipuja, mikä sinänsä on outoa. Voi tietysti olla että kivut tulee huomenna vähän jälkijunassa. Mä nyt en ole mitenkään pettynyt, koska tämä oli vasta ihkaensimmäinen kierto kun vauvanyritys oli käynnissä, ja tosiaan taidettiin missata ne ihan parhaimmat päivät kun en niin kovin tarkkaan niitä laskiskellut jouluhässäkässä. Mut luulenpa että nyt tässä kierrossa lasken kyllä parhaimmat päivät aika tarkkaan ja varmistan että ne on myös miehen tiedossa :) Mutta ei siis minkäänlaista lannistumista täällä suunnassa!