Tammitähtösten uusi viikko!
TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:
Nimimerkki: Kumppani/
Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin
Asuinpaikka: Keski-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
Nimimerkki: ohranjyvä
Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33
Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
Lasten iät: -
Nimimerkki: fiikuna
Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24
Asuinpaikka: helsinki
Lasten iät: poika 6kk
Nimimerkki: elaine80
Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: esikoinen toiveissa
Nimimerkki: P76
Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat
Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki:Piqu
Oma ja miehen ikä:28/28
Asuinpaikka:pirkanmaa
Lasten iät:poika 5/04
Nimimerkki: Anniliinu
Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28
Asuinpaikka: kainuu
Lasten iät: 3 v
Nimimerkki:Joonatan05
Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27
Asuinpaikka:Oulun lääni
Lasten iät:10kk
Nimimerkki: Signorina-Iiris
Oma ja miehen ikä: 25 ja 27
Asuinpaikka: Tampereen seutu
Lasten iät: tyttö 08/04
Nimimerkki: Neitinokkonen82
Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v
Asuinpaikka: Oulu
Lasten iät: Ensimmäinen työn alla
Nimimerkki: Amy75
Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79
Asuinpaikka: etelä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki: Pipu-77
Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32
Asuinpaikka. Tampere
Lasten iät: Esikoinen haaveissa
Nimimerkki: hyrre_72
Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi
Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä
Lasten iät: 2v 8 kk
Nimimerkki: Beebi
Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v
Asuinpaikka: Varsinaissuomi
Lasten iät: 05/05
Nimimerkki: Hepeliini
Oma ja miehen ikä: 26 ja 27
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)
Nimimerkki: IIJA
Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26
Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa
Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk
Nimimerkki: Leje
Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)
Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta
Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)
Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!
Oma ja miehen ikä 27/29,
Asuinpaikka Keski-Uusimaa
Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.
Nimimerkki: V@rpunen
Oma ja miehen ikä: 22 ja 24
Asuinpaikka: Seinäjoen seutu
Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena
Nimimerkki:Tractio
Oma/mihen ikä:23/22
Asuinpaikka: Pohjois-Suomi
Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt
Nimimerkki:Minea_78
Oma ja miehen ikä: 27 ja 26
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.
Nimimerkki: myyrä06
Oma ja miehen ikä: 30/33
Asuinpaikka: uusimaa
Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan
Nimimerkki: nesselia
Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27
Asuinpaikka: Tre
Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...
PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:
Nimimerkki/ plussauspvm/ LA
Kommentit (68)
Vihje ymmärretty Leje - olen testiaddikti ;)Tää on ihan hölmöä, mutta kun ei tahdo ihmisen lapsi uskoa vaikka kuinka sanotaan että haaleakin viiva on plussa! Odotahan vaan, kun pääset niiden testien kimppuun, sama kohtalo voi odottaa myös sua!! Voidaan sitten perustaa anonyymit testiaddiktit -tukiryhmä! Paitsi että testaat kuitenkin kerralla upean kirkkaan punaisen mahtiviivan! :) No joo, höpöhöpö juttujahan nämä on, toivon todellakin kaikille haaleita, vaaleita tai minkälaisia viivoja tahansa kunhan vaan viivoja tulee kaksi!!
Mitä testejä sulla muuten on siellä odottelemassa? Vähänkö jännään täällä sun ja tietty kaikkien muiden puolesta joilla toi h-hetki lähestyy!!
Omaa napaa vielä sen verran, että päätimme ristiä tämän masuasukin pavuksi ja toivomme, että pysyy tiukasti kiinni pavunvarressaan :)
Taidan toivotella hyvät yöt, vaikka tod.näk. tulen vielä teitä kurkkimaan ennen lopullista nukkumaanmenoa.
:) elaine + papu
Tervetuloa uudet mukaan!
Eilen oli pakko pakkailla matkaa varten, kävin eka töiden jälkeen spinningissä ja sitten kauheeta vauhtia kotiin. En ole pakannut vielä mitään ja lähtö reissuun on la.
Elaine, lähden lomalle etelän auringon alle 2 vkoksi :) Ihanaa, kun sait jo ekan neuvola-ajankin, siitä se sitten lähtee käyntiin. Saat kaikenlaisia esitteitä yms. Meikäläinen on käynyt jo Kelan sivuillakin katsomassa miltä äitiyspakkaus näyttää ;)
Joonatan, meillä on kanssa häät heinäkuusssa, noin 100 hlöä tulossa. Sain juuri eilen yhdeltä kaverilta hääjuttuja sähköpostilla heidän omien häiden suunnitteluista, oli hääleikkejä, häärunoja ja lista mitä pitää tehdä ja milloin.
Järjestän kaverille babyshowerit, taidan ostaa hälle lahjaksi sen kirjan, jonka moni oli täällä hankkinut.
Gallup: olen kaupallisella alalla toimistorottana, siis joka päivä nenä kiinni tietokoneen ruudussa.
Mukavaa keskiviikko-päivää kaikille!
hyrr kun kylmä ilma...yölläkin palelin vaikka yleensä ihan kuuma ja peitot saa kyytiä..tai sitten se vilu johtuu jostain ihan muusta;)
tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille!
hienoa elaine että olet jo saanut ensimmäisen neuvolankin varattua! on se jotenkin paljon konkreettisempaa tuo odotus kun on " kirjoilla" raskaudesta:) ja vaikka ensimmäisellä käynnillä onkin enimmäkseen vain paperien täyttelyä yms. on silti jännää päästä sinne äitien ja vauvojen hoitolaan:)
muistan kun minäkin ensimmäistä kertaa soittelin neuvola-aikaa ihan tietämättömänä kaikesta, kyllä jännitti!
ootteko aatelleet mennä alkuraskauden ultraan?
täällä edelleen tätivapaata, ja kun tuo pysyttelee poissa alkaa taas usko raskautumisesta nostaa päätä..no varmaan pitäisi ottaa ihan rauhassa ja odotella vaan niitä menkkoja mutta kun....
käytiin vielä miehen kanssa eilen ostamassa yksi testi lisää, että voin sitten, jos siltä tuntuu testailla..täälläkin yksi testien suurkuluttaja,tunnustan!
meillä vielä pikkuinen flunssassa, kyllä on äidille rankkaa katsoa toista ihan rassukkana kun ei oikein pysty oloa helpottaa, ja nyt vielä tuntuu että itsellekin meinaa iskeä tuo tauti:/
leje.kö oli tänään testailemassa?..tulehan sitten kertomaan tuloksia, hyvältä kyllä sinullakin vaikuttaa jo noi päivät:)
kumppanille pahoittelut negasta! kyllä se vaan tuntuu pahalta kun on niin toivonut.. no nyt keräillään yhdessä näitä päiviä lisää ja sitten otetaan kumpikin ne ihanat punaiset viivat!!
p76.lle hyviä matkavalmisteluja ja ihanaa lomaa! nautihan kaikkien meidän tänne kylmään jäävienkin puolesta siitä lämmöstä ja paisteesta!
voikun olisikin ihana lähteä johonkin aurinkoon, mutta nyt miehellä niin paljon töitä ettei mitään toivoa, ja kesällä sitten ei ole niin kiva lähteä kun täälläkin lämmintä, syksyllä taas toivottavasti massu jo niin iso ettei matka sen takia onnistu, mutta jos niin harmillisesti kävisi ettei sitä olisikaan viimeisillään sitten syksyllä niin kyllä vaan tämä tytsy tahtoo lähteä pitkästäaikaa rannalle!!
nyt lämmittelemään riisipiirakoita.nam. ja hetkeksi huokaisemaan kun poika päikyillä:)
fiikuna edelleen ilman plussaa (kp.28/?)
Huuuurrr kun on kylmä. En jaksana aamulla pukee sukkiksia ja matkalla asemalle huomasin, et olis vaan kannattanu jaksaa. Vieläkin punaiset läikät reisissä.
Galluppiin: terveysalan ihmisiä täälläpäin....en viitti sen tarkemmin laittaa, tiedän aika monta mein työpaikalta, jotka surffailee täällä. *yrittää pientä yksityisyyden suojaa ylläpitää*
Ihanaa Elaine, eka neuvola. Nyt sit kaikki ootellaan sitä, kivaa kun on jotain odotettavaa, sen masuasukin lisäks tietenkin. hih! Pakko tunnustaa, varmaan oon kans testien suurkuluttaja...mulla niitä testejä siis toistakymmentä kaapissa, kun siellä nettifirmassa sen kämmin tekivät ja laittoivat ovistestien sijaan raskaustestejä. Niitä voi nyt huoletta tuhlailla, ovat voimassa vain 6/07 tai jotain. Vielä ei kauheesti polttele, mut perjantaina tai vim. sunnuntaina testaan.
Minealle tsemityksiä uuteen kiertoon.
Uusille, sohvikki, nesselia, simppu, kaisun_tyttö, tervetuloo joukkoon somaan.
Lejelläkö se mies oli malttamaton ja huolissaan mahdollisten menkkojen alkamisesta? IHanaa, et teillä noin päin. Meillä mies niiiiin perus järkeilijä, et eihän kellään voi tärpätä ekasta kierrosta. Yrittää mua toppuutella, kun niin innoissani olen. Toisaalta varmaan pelkää, et oon kauheen pettynyt, jos/kun menkat sit kuitenkin alkaa.
Kovasti kiirusta töissä, mut yritän myöhemmin palailla astioille! Hauskaa päivän jatkoo.
Vauvabuumista, vauvoja tulee kun sieniä sateella. Tai ainakin musta tuntuu siltä. Kaikki maailman naiset on raskaan, paitsi mä. *virn* Ei vaiskaa, mut kaveriporukassa yks sun toinen on alotellu yritystä ja ainakin ysk odottaa. Miehen sisko yrittää muka hienovarasesti kaupitella meille niitten pinnistä ym tavaraa. Sit yritttää vaan coolina olla, et ei meillä oo noille vielä tarvetta. Vaik oikeesti sormet jo vähän syyhyis.
Mites muut? Tekiskö mieli ostaa vauvalle kaikki uutta, vai kelpaako kierrätetty? Toisaalta tekis mieli, mut kyllä hyvä käytettykin kelpaa. Mut vaunut on ainakin ihan pakko saada ite shoppailla =)
Kiva kun keskustelua riittää! Aina yhtä ihanaa avata vauvakuumepalsta kun huomaa, että tammitähtösten pinossa on uusia kirjoituksia. Ja paljon uusia mukana, tervetuloa kaikki. Laittakaas tuonne esittelypinoon (on varmaan tippunut pari kolme sivua) omat esittelynne, niin päivitän taas tuota esittelylistaa loppuviikosta. Jos vaikka saisin päivitellä sinne samalla plussauutisia :) Edelleen huhuilen nettieksperttiä eli jos joku osaa tehdä eri väreillä tuota listaa, niin semmoinen olisi kiva saada tammitähtösillekin. Itse en osaa, eikä ole energiaa/aikaa sen opetteluun.
Mulla kp 23/28-32. Johkun kanssa taidetaan mennä samalla kp:llä eikö vaan? Sulla tuo makuaistin muuttuminen on kyllä lupaavan kuuloista. Mulla ei ole tänään mitään oireita, mikä vahvistaa ajatusta siitä, että kuvittelin ne aikaisemmat. Mutta ei paniikkia, olen ihan tyytyväinen vaikka raskaus ei heti tärppäkään. Mulla kun gradun kanssa tulisi niin kiire, mikäli heti tulen raskaaksi. Mutta odotellaan tätiä, pitäisi saapua ensi viikolla kylään.
Hyrre: Joko teillä selvisi mikä poikaa vaivaa? Toivottavasti paraneminen alkaa pian!
Simppu: Tuosta parhaasta pupuiluajasta. Luin eilen jotain vanhaa odotuslehteä ja sen mukaan paras pupuilupäivä on päivää ennen ovista, toiseksi paras ovispäivänä ja kolmanneksi paras oviksen jälkeisenä päivänä. Toisaalta sanotaan myös, että simpat säilyy pari kolme päivää, joten eikö sitten pari päivää ennen ovista olis kanssa ihan hyvät mahikset?
Minea: Pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon!
Kumppanille pahoittelut negasta! Piinailu kuitenkin sun kohdalla jatkunee, joten täällä jännitetään josko nega muuttuisi plussaksi kuten elainella.
Leje: Joko testasit? Jännää! Täällä pidetään peukkuja bd
P76: Vähän mä olen kade tuosta sun matkasta. Minne olette menossa? Kaukomaille? Nyt olisi niin ihana lähteä jonnekin lämpimään kun tuolla ulkona on niin hitsin kylmä *palelee*.
Me ostettiin asunto muutama kuukausi sitten, joten meillä ei kauheasti matkustella kun rahat menee lainanmaksuun. Viimeksi ollaan oltu pari vuotta sitten Roomassa (paitsi viime kesänä tukholma ja tallinna, mutta niitä ei lasketa) ja matkakuume olisi kova! Miten muut, oletteko suunnitelleet matkustelua raskausaikana? Me oltiin tuolla Roomassa niin, että odotin esikoista. Muuten meni hyvin, muta tuli syötyä kiellettyjä herkkuja (lähinnä juustoja) kun kaikissa leivissä oli niitä täytteenä.
Viikonloppuna testaajia näyttäisi olevan paljon, ainakin fiikuna, kumppani, hepeliini (muistinko oikein?). Plussaonnea!!!
:) S-I
Heippa ! Viikon vinkki,.. asuinpaikkana Itä-Suomi ja syvällä siellä. :)
La raskauskiekon mukaan 27.9,... Ja tiedon toi 13.perjantai,..
Viestailehan,.. Minut löytää Syyskeijuista.
SyksyäOdotellen rv4(?)
Ihan pikaisesti omaa napaa ennen töihin lähtöä: nyt loppu testailut ja tämäkin elaine-epäilevä on nyt 100%varma että papu siellä masussa kellistelee, tänä aamuna nimittäin testiin ilmesty (ei saa nauraa :) vihdoinkin ihan selvä punainen viiva!!!!! Jee! :) Jännää!!
Nyt pakkaseen palelemaan ja töihin, palailen illalla paremmalla ajalla!
Plussaonnea kaikille!
:) elaine ja papu
Tervetuloa uudet kuumeilijat joukkoomme. Pitää äkkiä kirjoitella kun poika niin rauhassaleikkii tossa lattialla. Meillekkin rantautui toissayönä räkätauti ja poju on öisin varsinkin tosi tukkoinen. Viime yönä valvottiin 3-6 ja herättiin 9 aikaan eli unet eivät olleet pitkät.
P76 nauti tosiaan etelän lämmöstä meidänkin puolesta, nyt kun tuli kunnon pakkaset (ainakin täällä pohjosessa) tänne. Oishan se mukavaa käydä jossain, mutta mies ei ole mitenkään innokas ulkomaan matkaaja, rahoilla on kuulemma muutakin tekemistä.
Hahaa, huomenna menen sovittelemaan hääpukuja, ihanaa!! Mutta mielessä pyörii koko ajan ajatus vauvasta ja isosta mahasta. No toivottavasti löydän puvun johon mahdun vaikka sitten raskaana.
Kaikille joita testailu odottelee lähiaikoina oikein paljon plussa säteitä!
Kumppani sanoi että tehkää häistänne oman näköiset. Joo yritämme kyllä, mutta ainahan niitä tahtoo neuvojia olla suunnalla jos toisella:). Toivottavasti kuitenkin kaikki ymmärtävät että häät ovat meidän eikä kenenkään muun.
Mutta nyt haiskahtaa, pitää lähteä vaipan vaihtoon!
Sosiaali- ja terveys alan ihminen olen!
taas menny aikaa kun viimeksi tänne olen kirjoittanut. Lukemassa käyn kyllä useammin, mutta kirjoitus aina jää..
Meillä tuo pikku neiti kans vähä sairastanut. korvatulehdus ym.. mutta nyt jo mennään paremmalla puolella..
Tätikin sitten tuli eilen. Ei se ollut myöhässä kuin 10 päivää, joten testejä kerettiin tehdä jo kaks. ekasta täällä mainitsinkin, ja toisen tein sitten eilen aamulla ja päivällä sitten ilmoitti tulostaa. Mutta ompa nyt sitten edes selvyys siitä, kun ihmettelin miksei tuu vaikken raskaana ole. Nyt vaan uutta yritystä putkeen!!
ensimäistä meillä tehtiin 5 vai 6 kiertoa. En nyt tarkasti muista, mutta ikuisuudelta se tuntui silloin. Meillä kyllä tuo toinen osapuoli oli silloin alkuaikoina armeijassa, joten oli varmaan silläkin osuutta asiaan. Harvoin kun kotona vieraili..
Meillä tuttavapiirissä ei mitään kummempaa vauva buumia ole. itseasiassa kavereissani, jotka on samanikäisiä ei vielä kellään ole lasta. Siskollani on.. Miehen sisko sai juuri pari vikkoa sitten vauvan, mutta se ei meihin paljon vaikuta kun tekemisissä ei olla millään lailla. Ristiäisiin vissiin mennään maaliskuussa, mutta muuten ei missään yhteydessä olla ikinä. on vähän eri maata niiden perhe..
niin ja lähihoitaja olen ammatiltani. sitten artesaanin opinnot ovat kesken. Mutta tällähetkellähän olen kotona tuon neidin kanssa. Töitä kyllä katselen kovasti.. Töihin vaan jos ei pian tärppää...
Niin ja onnittelut elainelle ja jarrusukkia lähetän.. ja peukkuja kaikille jotka testailee lähiaikoina!!!!!
Itse saan vielä testailuja odotella!!
iija
Tyttö on päiväunilla ni ehdin kirjoitella. :) Taitaa vauvakuume olla melkoinen, viime yönä näin jo untakin, että olin toista synnyttämässä.. HUI! ;D Synnytys oli paljon nopeampi ja helpompi kuin esikoisesta. Toinen tyttöhän sieltä tuli ja vauva syntyi 18 päivä. Kuuta en kyllä tiedä, siinä vaan kätilön kanssa juttelin, että ehtiikö syntyä vielä 18 päivän puolella ku oli vauva niin ylhäällä.. Mutta ehti sitten ja taisi olla vähän pienempi kuin esikoinen. Apua.. hyvin jäi uni mieleen. Toivottavasti on enneuni.. :)
Jos nyt tärppäisi ni lasketuks ajaks tulisi 17.10.luultavasti? jos edelliset menkat alkoi 10.01. Mutta olis tosi onni, jos niin kävis, eikä nyt mennä asioiden edelle.
Katoin tuolla laskurilla, hedelmällisin päivä pitäis olla ensi tiistai eli 24.01. Mitenköhän käy? Pitäisi varmaan aloittaa " pupuilut" jo sunnuntaina tai sitten ku limaa alkaa näkyä?
Meille kyllä toinen lapsi vois tehdä hyvää esikoiselle, on niin riippuvainen varsinkin äidistä ja aika huonosti leikkii/viihtyy yksinään.
Kotona olen tytön kanssa, muuten sos.-ja terv alalla töissä.
JÄnnityksellä odotan täällä muiden plussauutisia! :)
Arvasin, että joku kaverikin täällä on. Onnea sulle SyksyäOdotellen, mahtavaa, tosi upea juttu!! Eikös ollut viikon vinkki :)
Sun kohdalla muistat sitten pe 13 päivän ikuisesti plussasta ja siitä tuli nyt sulle onnenpäivä :) Meillä tähtösissä kanssa elainella oli alustavasti la 27.9.
Toivottavasti tullaan kohta perästä :)
T: P76
Soittelin poitsun kokeiden tuloksia - ei mitään. Eli virustautia siis. Kuume vaan sitkeesti jatkuu ja jatkuu. Soittelin perjantaiksi jo MLL:tä hoitajaa.
Kait sitä täytyy perjantaina mennä uudestaan lääkäriin jos kuume vieläkin päällä. Ellei sitten mitään uutta käännettä tapahdu joaikasemmin. Toivosin kyllä että tuo poitsu jo alkais tuosta tervehtymään. Entuudestaankin on laiheliini niin ei tarviis kyllä painon paljoa tippua enää - syöminen kun ei oikein maita.
T:Hyrre
nyt on sitten saatu tuo pikkuinen päikkäreille! on tuo unentarve vähän suurempi kun sairaana...muutenkin meillä nukutaan aika huonosti ja ollaan väsyneitä ja nyt sitten tuon taudin myötä tuntuu että itketään vaan ja ollaan ihan sippejä:/
paljon tuntuu olevan lapset kipeinä! se on tosi harmillista...tuntuu että mielummin itse ottaisi nuo kaikki taudit sunmuut...mutta toisaalta sitten ei jaksaisi hoitaa lasta! toivotaan että näistä taudeista nyt pian päästäisiin:)
joonatan: onnea hääpuvun etsintään/sovitteluun! se on kyllä ihanaa...niitä vaan on niin paljon, toinen toistaan ihanampia... melkein kannattaa ottaa ensimmäinen joka tuntuu omalta, muuten vaan harmittaa kun valinnanvaraa on niin paljjon ja kaikki yhtä ihania;)
uih...hypistele nyt minunkin puolesta niitä ihanuuksia,
ja vaadi parasta palvelua!...se on sinun ainutkeratinen juhlasi ja kaiken pitää olla täydellistä:)
hyvä elaine!!!...kyllä täällä siihen uskottiinkin että ihan oikein ne haaleatkin plussat näytti! mutta onnittelut nyt vielä kunnon punaisesta viivasta:)
oliko taas tullut uusia...tervetuloa vaan, tänne testihulluihin kuumeilijoihin;)
niin ja tsemppiä tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille!!! sitten vaan uutta kiertoa ja uutta yritystä:)
simppu...vaikka nuo " varmat tärppipäivät"
saa laskureilla niin kyllä silti suosittelen tuota nupsuttelua ihan vaikka jokapäiväiseksi;)...onhan se kuitenkin niin mukavaa:) ja on ainakin aina pikkukaverit valmiina odottelemassa oikeaa hetkeä!
täytyypä tästä lähteä vähän touhuihin ettei koti näytä ihan kaaokselta kun mies tulee töistä.
pitäkäähän tytsyt masut lämpiminä!
fii
Näettekö tekin jatkuvasti kaikkialla raskaana olevia naisia? Mua jo eilen nauratti, kun on makuaistin lisäksi terävöitynyt havainnointikyky. Nyt on siis mahdoton vauvabuumi käynnissä, puol Helsinkiä oli eilen illalla raskaana. :)
Kävin eilen ihailemassa tavaratalon vauvaosastolla kaikkea ihanaa. Mun mies ei jaksa vielä kiinnostua vaatteista yms., mutta mun sormet syyhyää jo, että pääsis ostoksille. Tässähän aukeaa ihan uusi shoppailumaailma! Sama koskee lehtiä..eilen hankin elämäni ensimmäisen Vauva-lehden.
S-I: Samoilla rytmeillä me tosiaan taidetaan mennä¿Jännää¿
Mun mies joutuu lähtemään työmatkalle JUST tiistaina, jolloin ajattelin testata, jos ei tätiä kuulu. En mä kyllä jaksa odottaa sen kotiinpaluutakaan, vaikkei se montaa päivää poissa ole..Tylsää tietenkin, ettei se voi olla mun kanssa kotona jännäämässä. Tyhmä juttu. Pöh.
Ammattigallup: olen koulutukseltani tradenomi ja työskentelen vakuutusalalla.
Matkailusta¿Mua on mietityttänyt se, uskallanko mä lähteä lentokoneella reissuun raskausaikana..Monethan matkustaa lentämällä koko raskausajan, mutta mua vähän mietityttää..Kertokaahan kokemuksia, miten on reissut raskausaikana sujuneet. Meillä on lomaa keväämmällä ja tarkoitus olis lähteä reissuun, jos ei plussaa tule ennen sitä.
Tänään saa kai jo toivottaa hyvää loppuviikkoa. Voikaa hyvin (ja paksusti)!
-Johku-
Hrrr, ulkona on niin kylmä tuuli, että luissa asti tuntuu. Toivoin juuri, että olisi ollut suht nollassa asteet ennen reissulle lähtöä ettei olisi ilmastonmuutos niin suuri, mutta kovat pakkaset tulikin.
S-I, lattarifanina suuntaan Etelä-Amerikkaan. Harrastan myös Bailatinoa niinkuin sinäkin (muistaakseni luin joskus, että olit ollut tanssitunnilla). Täytyy ostaa sieltä muutama lattari-levy ;)
Johku, mua kanssa pelotti ajatus raskaana lentämisestä ja matkalle menemisestä, varsinkin noin kauas ja siellä huono hygienia ja varsinkin raskauden alkuvaiheessa voi olla riskinsä, joten siirrettiin yrityksen aloitus tuonne helmikuulle, matkan jälkeen. Nyt kyllä harmittaa, olis pitänyt vaan aloittaa heti joulun pyhien jälkeen tammikuussa ;) Mä en kestä odottaa enää yhtään!!
Hepeliini, mulle kelpaa kierrätetyt ja uudet tavarat ja vaatteet. Mun mutsi on " ystävällisesti" säästänyt mun vaatteita (liekö koin syömiä jo) ja sitten mun rattaat ja syöttötuolin. Ainoa mitä varmuudella voi käyttää on syöttötuoli.
Niin ja katselen kaupassa ja bussissa ja joka puolella kaikkea mikä vaan liittyy vauvoihin tai raskaana oleviin, että näin hurahtanut olen ollut jo itse asiassa jonkin aikaa.
Mukavaa pakkaspäivää kaikille tähtösille!
Tähtösissä käy semmonen vilske, et tuntuu ettei perässä pysy kun jää muutama kirjottelu-päivä väliin!! Ja uusiakin on tullut paljon mukaan; tervetuloa vaan joukkoon!
Ja nyt vastauksia galluppeihin: Joku kyseli tuleeko vauva-lehteä, olen tehnyt päätöksen et vasta ku on raskaana saa tilata lehden, mut kirjastosta oon kyllä lainaillu!! ja lapsia hoidan työkseni ja muistaakseni Heppeliini kyseli kelpaako vanhat vaatteet yms. tavarat vauvalle, sen verran oon kierrätys ihminen, että varmaan suurin osa tulis hankittua käytettynä, mut söpöjä vaatteita tulis kyl varmasti shoppailtuakin. Myös omat 70-luvun vauvan vaatteet/tavarat on säilytetty!
Tosin tuo vauva tuntuu kyl tosi kaukaselta haaveelta kun tuo kierto ei tasaannu, mistä olen aiemmin valitellukkin....kokoajan on semmonen fiilis, että tää projekti kestää vielä pitkään...
Pikkusen oon kuule kateellinen sulle P76, mutta siltikin oikein hyvää matkaa....;) Tykkään kans tosi paljon lattari musiikista ja oon harrastanu kyseisiä tansseja! Haavena on myös matkustaa joku kerta Etelä-Amerikkaan! S-I kyselikin matkustamisesta, itte olen myös miettiny kuinka turvallista se olisi raskauden aikana koska ainakin haavena olis etelänmatka seuraavan vuoden sisällä!
Mutta nyt hyvää illanjatkoa tähtöslle ja ketokaapa testailijat tuloksianne...onneksi saa muitten puolesta jänskätä ;)
oon varmaan jotenkin kieroutunut, kun pakkanen ja myrsky tuntuu ihanalta ja nautin,kun saa pukea kunnolla ja ilma tuntuu raittiilta;)
Gallupeihin vähän vastailuja:
-Vauva-lehtiä en uskalla vielä ostaa, vasta kun tietää, että oikeesti odottaa...
-töissä raadan sos.-ja terveysalalla
Simppu: ollaan aivan samoilla päivillä varustettuja. Kierron pituutta en tosin aivan varmasti tiedä, kun tää on eka ilman pillereitä...
Tervetuloa uudet ja mukavaa, kun on paljon kuumeilijoita. Toivottavasti mahdollisimman monen kuume hoituu....++++++
-m
Tervetuloa kaikki uudet Tammitähtöset, Nesselia, Simppu, Sohvikki ja Kaisun_tyttö! Hauskaa että lukumäärämme kasvaa, ehkä jutustelu tästä aktivoituu vielä entisestään :)
Kumppani: Kuulostaa NIIIIN tutulta tuo malttamattomana hieman ennakkoon testaaminen ;) Ja harmittava nega-tulos, mutta sitä ei kannata ottaa kovin vakavasti, kun on kuitenkin noin varhaisessa vaiheessa tehty. Meitähän alkaa olla jo muutama ¿negan testannut, mutta vielä tädin saavuttamattomissa oleva¿ (Kumppani, Fiikuna, oliko muita?). Mulla on kaksi testiä jäljellä ja kp33/30-33. Arvaa onko vaatinut kohtuuttomasti itsehillintää olla ryntäämättä kaapille, jossa testit ¿polttelevat¿. Perjantai-aamuun oli tarkoitus odotella, mutta varmaan sorrun huomenaamulla (ellei sitä ennen vaihdu päivä kp1:ksi)..
Ja Elainekin näyttää hieman ¿harjoitelleen¿ testaamista :) Jäikö sulla noin paljon yli niitä testejä turhan pantiksi plussan jälkeen ja ajattelit käyttää varastot loppuun ;) No, se on hyvä että joku testaa sitäkin, että raskaustestit toimivat moitteettomasti ;) Älä vaan jätä meitä Elaine ¿ kuulut tiiviisti porukkaan ja on niin kannustavaa kun on keskuudessa plussanneitakin.
Ammattigallup: Minä olen Hgin yliopiston käynyt terveydenhoitoalan akateeminen. Ihmisen lisääntyminen oli siis teoriassa hallussa silloin joskus, mutta tämä käytäntö on paljon visaisempaa ja jännempää ;)
Piinaavan ihanaa iltaa kaikille!!
Leje
PS. Aika hellyyttävää, kun mies kysyy ensimmäiseksi aamulla herätessään, heti töistä tullessa ja muutenkin noin tunnin välein, että ¿onko menkat alkanut¿.. Kumpikohan meistä tässä kuumeileekaan enemmän ;)