Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤Toukomasut uuteen viikkoon(ma-ti pino)¤¤

16.01.2006 |

Heips taas kaikille:)

Tuntuupa höl´möltä olla nyt koko ajan aloittelemassa näitä uusia pinoja mutta epäilen olevani meistä ainoa joka tähän aikaan on hereillä..:o

Eikä tuonne vanhaan enää viitsi kirjoittaa kun mahtaako sitä kukaan enää lukeakaan...

Kiitokset teille kaikille tsemppauksesta, ajattelinkin nyt ottaa neuvolassa huomenna puheeksi nää typerät ajatukset. Enpä vaan tiedä voiko asialle mitään tehdä mutta ainahan sopii kokeilla.

Vaalitkin sitten oli ja meni, ainakin omasta mielestäni ratkaisu oli hyvä(siis että toinen kierros tulee) vaikkei äänestämääni henkilöä siellä olekaan. Nyt täytyy sitten valita vasemmiston ja porvareiden väliltä. Kummalla mahtoikaan olla mukavammat mielipiteet tällasita äitiyttä ja arkea ajatellen?;)

Maitoa senkun tulee enemmän ja enemmän. Ja sama juttu, ei sitä päivisin rintsikoihin tuu mutta sitte illalla kun esim koneella istuu niin valuu nin et koko ajan on paidat märkänä! Jotenkin inhottavaa, vaikka kai tähän kannattaa alkaa totuttelemaan;) Kovasti toki toivon et vaavin saisi ihan täysimetykselle alusta asti.

Luin jostain vanhasta 9 kuukautta lehdestä tossa sellasen keskosjutun. Täytyy sanoa, et aika hyvät selviämisprosentit niillä on ! 27. viikolla/sen jälkeen syntyneistä selviää n. 85%! Musta se tuntuu tosi paljolta. Puolet jo ihan näillä meikäläisenkin viikoilla syntyneistä selviää, mut toki sitte kaikki vaikeuksia on enemmän. Noh, täytyy toivoa et vaavi pysyy masussa ainakin siihen asti et se 1,5kg tulee täyteen. Sen jälkeen mahdollisuudet kaikkeen normaaliin on jo niin hyvät.

Kauhea mitä mä taas mietin! Ja täällä vielä kirjoittelen..Koitetaanpa ottaa vähän optimistisempi asenne!!!!!

Joopa joo. Ei sen kummempia. Huomenna voisin sitte laittaa neuvolakuulumisia, jos nyt kehtaan laittaa;) Verenpaine on koko ajan ollut korkea(tosin eivät ole siitä huolissan olleet) ja painohan oli viikkoon 20 mennessä pudonnut 4 kiloa mut nyt oon satavarma et se on tullut tuplana takas...Voi voi, pitää alkaa tosissaan katsoa mitä suuhunsa laittaa, muuten tulee kohta kuusklonen vauva!

Hei mutta, hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja koitetaan taas yhdessä jaksaa eteenpäin vaikka aika tuntuu menevän niin kovin hitaasti..:)

Br1t ja Mercedes 24+5

Ps. Vauva heräsi taas tätä kirjoitettaessa. Mahtaako olla joku meikäläisen " herkkyysjuttu" kun herää aina kun luen tai kirjoitan täällä jotakin:)?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulkaas nukkunu viime yön TOSI hyvin, oikein ihmettelin aamulla, että enkö mä ole ollenkaan herännyt edes pissalle yöllä!!!!

Nyt on todella hyvä olo ja uskon, että nuo vitamiinipilleritkin ovat auttaneet asiaan paljon : ) Nytköhän se energinen keskiraskaus alkoi ; )

Meillä on mies lähtenyt töihin maanantai-illalla ja tulee ilmeisesti vasta perjantaina....tyttökin kysyi jo aamulla, etteikö isi tuu ollenkaan kotiin ja että isi on rakas, ihan siinä kyyneleet tuli silmiin : ( Sen ajokaveri on ottanu sairaslomaa ja tuuraajaa ei oteta joten niilla mennään mitä on töissä.....tylsää....

Mutta onhan meillä se loma edessä, joten hyvää kannattaa odottaa..jipii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla