Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤Toukomasut uuteen viikkoon(ma-ti pino)¤¤

16.01.2006 |

Heips taas kaikille:)

Tuntuupa höl´möltä olla nyt koko ajan aloittelemassa näitä uusia pinoja mutta epäilen olevani meistä ainoa joka tähän aikaan on hereillä..:o

Eikä tuonne vanhaan enää viitsi kirjoittaa kun mahtaako sitä kukaan enää lukeakaan...

Kiitokset teille kaikille tsemppauksesta, ajattelinkin nyt ottaa neuvolassa huomenna puheeksi nää typerät ajatukset. Enpä vaan tiedä voiko asialle mitään tehdä mutta ainahan sopii kokeilla.

Vaalitkin sitten oli ja meni, ainakin omasta mielestäni ratkaisu oli hyvä(siis että toinen kierros tulee) vaikkei äänestämääni henkilöä siellä olekaan. Nyt täytyy sitten valita vasemmiston ja porvareiden väliltä. Kummalla mahtoikaan olla mukavammat mielipiteet tällasita äitiyttä ja arkea ajatellen?;)

Maitoa senkun tulee enemmän ja enemmän. Ja sama juttu, ei sitä päivisin rintsikoihin tuu mutta sitte illalla kun esim koneella istuu niin valuu nin et koko ajan on paidat märkänä! Jotenkin inhottavaa, vaikka kai tähän kannattaa alkaa totuttelemaan;) Kovasti toki toivon et vaavin saisi ihan täysimetykselle alusta asti.

Luin jostain vanhasta 9 kuukautta lehdestä tossa sellasen keskosjutun. Täytyy sanoa, et aika hyvät selviämisprosentit niillä on ! 27. viikolla/sen jälkeen syntyneistä selviää n. 85%! Musta se tuntuu tosi paljolta. Puolet jo ihan näillä meikäläisenkin viikoilla syntyneistä selviää, mut toki sitte kaikki vaikeuksia on enemmän. Noh, täytyy toivoa et vaavi pysyy masussa ainakin siihen asti et se 1,5kg tulee täyteen. Sen jälkeen mahdollisuudet kaikkeen normaaliin on jo niin hyvät.

Kauhea mitä mä taas mietin! Ja täällä vielä kirjoittelen..Koitetaanpa ottaa vähän optimistisempi asenne!!!!!

Joopa joo. Ei sen kummempia. Huomenna voisin sitte laittaa neuvolakuulumisia, jos nyt kehtaan laittaa;) Verenpaine on koko ajan ollut korkea(tosin eivät ole siitä huolissan olleet) ja painohan oli viikkoon 20 mennessä pudonnut 4 kiloa mut nyt oon satavarma et se on tullut tuplana takas...Voi voi, pitää alkaa tosissaan katsoa mitä suuhunsa laittaa, muuten tulee kohta kuusklonen vauva!

Hei mutta, hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja koitetaan taas yhdessä jaksaa eteenpäin vaikka aika tuntuu menevän niin kovin hitaasti..:)

Br1t ja Mercedes 24+5

Ps. Vauva heräsi taas tätä kirjoitettaessa. Mahtaako olla joku meikäläisen " herkkyysjuttu" kun herää aina kun luen tai kirjoitan täällä jotakin:)?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! :)

Laura03: Ihanaa varmasti päästä etelään lomailemaan! Nauttikaa!!!

Olipas tullut jo paljon kirjoituksia yhdelle päivälle. Itse en pääse enää päivisin palstailemaan sillä mun sijainen aloitti perehtymisen työhön tänään joten en oikein voi hänen aikana palstailla. Mälsää! :(

Itsellä on myös veto aivan poissa ja työmotivaatio nolla. Tänään olin lääkärintarkastuksessa ja kaikki näytti olevan hyvin. Vauva vastasi hyvin viikkoja ja kohdun suulla ei ole tapahtunut mitään muutoksia. Lääkärini on tosi ihana ja sanoikin että jos tulee jossain vaiheessa sellainen tunne ettei todella enää jaksa, kirjoittaa hän minulle sairaslomaa. Tämä oli minusta jotenkin hyvin lohduttavaa kuulla. Kahdeksan viikkoa olisi vielä töitä jaljellä mutta luulenpa että en ihan loppuun jaksa, jos tätä menoa jatkuu.

Eipä tässä muuta kun hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!

Emmi ja prinsessa 25+2 (näinkö pitkällä jo?)

Vierailija
22/41 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti aamulla ku töihin olin menny, niin johtaja anto kenkää.... koeaika loppuis vasta perjantaina, enkä raskaudesta oo ehtiny kertomaan... siinä oli heillä hyvä syy laittaa pihalle ja ilman selityksiä vielä! nyt kauhee taistelu siitä et myöntääkö ne töissä että tiesivät raskaudesta (sairasloma todistukset yms).

joo, no masu kasvaa vauhdilla ja potkut tuntuu jo vähän liiankin selvästi (varsinki pissarakkoon) =)

anselmiina 23+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonlopun olin tapetoimassa kaverin kämppää. 12h per päivä. Kyllä on selkä ja lonkat kipeenä!! tuppaa noi lonkat vaivaamaan muutenkin odotusaikana, kun on väljät. Loksuu sijoiltaan varsinkin ihan loppuviikoilla.

Perjantaina käytin välimallin lääkärissä ja epäili astmaa. Tänään käytiin aamupäivällä verikokeissa ja keuhkokuvassa, ja huomena astmahoitajalle sitten. Iltapäivällä järjesti kuopus ohjelmaa. Työnsi jotain kurkkuun ja meinas tukehtua. Kintuista roikottamalla ja selkään takomalla sain hengittämään, mutta joku siellä röörissä oli tukossa kun yski ja meinasi oksentaa. Lääkärissä käytiin ja keuhkokuvissa. Ei näkyny, mutta epäili yskän perusteella, että olis kuitenkin menny keuhkoon joku tavara. Toivottavasti kuitenkaan ei.

Nyt ollaan lasten kanssa ilman autoa, kun ukko menee sillä töihin ainakin pari viikkoa. Yllättävää kyllä, mutta ei edes supistanut tänään yhtään vaikka aika paljon tuli käveltyä ja lykittyä tuplarattaita.

Kävin viimeviikolla siellä verikokeissa ja torstaina saan tietää tulokset. Nyt alkaa taas jännittäminen, että onko vasta-aineita :S Yhtään ei huvittaisi ruveta helsingissä kulkemaan. Neuvola on 31.1. Samalla kertaa on keskimmäisen 4v neuvolakin. Vauva liikkuu jo kovasti, mutta toisaalta välillä on pitkiäkin aikoja ihan hissukseen ja ehdin jo panikoimaan, että kaikki ei ole hyvin...

Meillä ei ole hankittuna muuta kuin nuo tuplat (käytettyinä) ja niitä nyt käytetään kahella nuorimmalla siihen asti, jos/kun tämä tulokas toukokuussa syntyy. Periaatteessa kaikki tavarat on tallella, paitsi jo tämä on eri merkkinen kuin aikaisemmat...

Tervetuloa uusille :) ennenku unohdan toivottaa!

Taidan lähteä iltakahvin keittoon, että jaksaa huomena jatkaa lääkärirumbaa!

NAlluri ja ötö 22+2

Vierailija
24/41 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sain sen kuvan sun kirjoituksesta, et sut irtisanottiin sairaslomien takia? Pitääkö paikkansa? Sehän nimittäin on laitonta ihan lakikirjankin mukaan...

Kyllä sinuna lähtisin asiasta hiukan tappelemaan jos työpaikka olis sulle tosi mieluinen ja tärkeä vielä vaavin jälkeenkin....

Br1t ja Mercedes 24+5

Vierailija
25/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anselmiina, sinut siis irtisanottiin koeajalla? Eikös se mene niin että silloin niiden ei edes tarvitse kertoa syytä irtisanomiseen, vaan voivat vaan irtisanoa. Valitettavasti työntekijä on silloin hyvin heikoilla.

Mutta jaksamista sinulle! :)

Nyt päätin että soitan neuvolaan josko pääsisin lääkäriin. Maha kipua on ollut jo jonkin aikaa ja eilen jomotti alaselkääkin. Ja niitä suppareita on muutama tullut. Haluan nyt varmistaa että onhan paikat vielä kiinni, kun puolentoista viikon päästä pitäisi sinne Teneriffalle lähteä niin olisi hyvä tietää uskaltaako siellä sitten uida.

Saa nähdä antavatko minulle ajan.

Red_Cat & Möykky 21+3

Vierailija
26/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa oltiin oikein ymmärtäväisiä ja sain ajan nyt torstaiksi. Kylläpä sydän keveni jo tuosta tiedosta. Mietin että jos en käy lääkärissä, tuskailen koko loman ja mietin että mitä uskallan tehdä ja mitä en. Hyvä että pääsen lääkäriin ja saan selkeät toimintaohjeet. ;)

Eli huomenna rakenneultra ja torstaina lääkäri. :)

Vierailija
27/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on heräilty ja on vielä pari tuntia aikaa ennen kuin pitää lähteä harjoitteluun.

Br1t, täällä sama juttu. Tissit valuu aina illasta. Ja illasta kun haluaisi jo olla vähän rennommin yöpaidassa ilman mitään rintsikoita niin sitten on aina yöpaidan etumus ihan koppurainen.

roksulle tervetuloa porukkaan! Laita tuonne toukotoiveiden la:t, synnärit ja esittelyt pinoon viestiä niin lisään sut listalle. =)

dolosa, mä kanssa kävin eilen ostamassa tukisukat kun jalat on ihan kuolleet aina illasta ja joutuu nukkumaan jalat kahden tyynyn päällä... ei auta magnesium siis... En tosin ostanut ihan oikeita kalliita tukisukkia, mutta sellaiset vahvatukiset sukat kuitenkin ja ainakin tuntuisi olevan hyvät jalassa. Ja lentosukat kävin instrusta ostamassa lauantain lentomatkaa varten.

anselmiina, tosi kurja tilanne työpaikan kanssa =(

Mä olen nyt saanut aina välillä nukuttua yön kunnolla, mutta oon kyllä siltikin ihan tolkuttoman väsynyt. Tuntuu, että menee tuo harjoittelu ihan reisille kun on vaan niin väsy koko ajan, että jää kaikki opiskeluun liittyvä siellä ihan sivuseikaksi. Eilen olin jo menossa osastonhoitajan juttusille kysymään mielipidettä harjoittelun jatkamisesta kun ei tästä opiskelun kannalta ole mitään hyötyä näin, mutta jätin sitten kuitenkin menemättä. Eilen oli kyllä niin kamala väsypäivä kun oli sunnuntaina ne ristiäiset (ihanan kauniin nimen pieni prinsessa sai) ja sitten illalla vielä mentiin kavereiden kanssa ulos syömään. Oltiin kyllä kotona jo kohtalaisen hyvissä ajoin, mutta nukuin sinä seuraavana yönä yhteensä korkeintaan kolme tuntia kun heräilin koko ajan ja näin ihme painajaisia. Eilen sitten olinkin niin väsynyt, että kun harjoittelusta kotiin pääsin niin teki mieli vaan itkeä. Sama juttu oli monena päivänä viime viikolla. Kotiin kun pääsi niin sai oikein taistella, ettei tule itku kun väsyttää niin kovasti.

No, neljä päivää nyt kun jaksaa sinnitellä niin pääsee viikonlopuksi pikkulomalle. Eilen varattiin vielä hotelli.

Hyvää viikkoa masukkaille!

[color=red]pikku-milli & paco 25+4[/color]

Vierailija
28/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perjantaina siellä pelkopolilla lääkärintarkastus ja aion myös kysyä, että onhan kaikki nyt VARMASTI hvyin ja voin elää siellä lomalla " normaalisti" .

On muuten tosi hyviä nuo Multitabsit, mua ei väsytä läheskään niin paljon nyt kuin viime viikolla. Kiva kun on hyvä olo ja tuntee, että jaksaa sekä kotona että töissä : )

Mitä maitohappovalmistetta suosittelette, että alkaisin ottamaan ennen lomaa? Onko kokemuksia???

Laura 25 tasan....

Vierailija
29/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut toukotoiveisiin aiemmin kirjoitella. Lukenut olen kyllä juttujanne. Toista odotellaan 30.5 syntyväksi, esikoispoika 1v2kk. Mekin ollaan lähdössä teneriffalle, ja aivan kohta, 22.1. Los christianosiin, tjäreborgin hotelli villa mandi. Mihin te Red_Cat ja Laura03 menette? Lentomatkasta tulee varmaan pojalle aika pitkästyttävä, on aikamoinen touhottaja. Me ollaan syöty gefilus kapseleita jo viikon verran.. Meinasitteko uskaltaa syödä siellä mitä kaikkea? Salaatteja?

Onko muilla paha suonikohjuvaiva? Tukisukkahousuja pakko käyttää, etelässä aion pärjätä hirudod fortella ja kokeilen homeopatiaa, onko joku muu kokeillut tai onko muita apuja kun noi järkyttävän tiukat ja epämukavat sukkahousut, toivottavasti olo kesäkuussa helpottuu, pelottaa vaan et saa suonikohjuista ikuisen vaivan.

Tilasin h&m kesävaatteita ja bikineitä, et ois jotain päällepantavaa matkalla, eilen tuli, suurin osa palautukseen, ei ne ollutkaan kivoja, bikinit jäi kaikki pieniksi, no ehkä viel jostain löydän. Onko tietoo millainen helle teneriffalla on?

Elviira-74 rv 21

Vierailija
30/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli rakenneultra. Kaikki oli hyvin ja saatiin ihan hyviä kuvia pienokaisesta. Lääkäri sanoi kun ultrasi että tulee ainakin pitkä säärinen ja sillä oli kyllä pitkät jalat. Varpaatkin pystyi laskemaan kun näkyi niin selvästi. Mutta sitä kumpiko siellä on niin ei näyttänyt. No pääasia että on terve. =) Kolmen viikonpäästä on taas neuvola.

Ihana istua työhuoneessa ja katsoa ulos kun aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Mutta kylmä siellä on. Viisitoista oli pakkasta äskenkin kun kävin ulkona. =) Mutta pääasia että kaikki on hyvin.

Heidi 20+0

Vierailija
31/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura, joo, neuvolassa tosiaan mulle sanoivat että hyvä on oman mielenterveydenkin kannalta tarkistaa tilanne ennen matkaa, ei sitten turhasta stressaa. Hyvä että sinäkin pääset tarkistuttamaan paikat. :)

Elviira, tervetuloa mukaan! Mukava saada uusia joukkoon!

Olemme menossa mieheni kanssa Playa de las Americansiin 29.1. eli lennämme sinne kun te tulette pois. Tuo Los Christianos & Playa de las Americans on nykyään jo käytännössä samaa kaupunkia, ovat yhteen kasvaneet. Meillä on finnmatkoilta matka, ja hotelli on La Siesta. Tarkkaa tietoa ei säästä ole, enkä ole vielä seurannut lämpötiloja mutta oletan että siellä on noin +20. Ihan mukava lämpö.

Hekusti, mukava kuulla että rakenneultrassa kaikki hyvin. Itsellä sitten huomenna sama edessä. Nyt jo jänskättää!

Red_Cat & Möykky 21+3

Vierailija
32/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anselmiinalle voimia, kurjan tempun tekivät!

uusille tervetuloa, nimi unohtui jo! sama pää kesät talvet!

ja hekustille onnea hyvistä ultrakuulumisista!

mulla ei ole tota maitoa enää tullu niin että paita kastuis mut aamusin on aina tissit täynnä kuivaa töhnää, yöks! saa sitä sitten aina rapsutella pois!

meinasin seota tänään kun kävin rintsikat ostamassa, kaikki käy liian pieniksi. normaalisti ennen raskautta käytin BtaiC-kuppia, mallista riippuen ja nyt viimesimmät on ollu d-kupit. nekin pienet. no sopivat olikin sitten jo aikas mahtavat F-KUPIT!!!!!!!

ei ihme jos tulee jo niistä selkä kipeeksi, saatika kun maha vielä kasvaa!

minkähän kokoset imetysliivit joudun ostaan. jotkut armeijan vanhat puolijoukkue-teltat ;)

ja kun isot liivit alkaa oleen jo aikas rumia. ehkä alan liikeistä sais paremman näkösiä. maksaa vaan niin pirusti!

ei mun rinnat mielestäni niin isot ole mutta kai niihin sitten vaan on tottunu.

masuun ei mitään uutta, sama meno jatkuu. kasvais nyt edes maha, kun tuntuu ettei mitään tapahdu!

eipä muuta tällä kertaa!

meppe81 ruoto25rv

Vierailija
33/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vissiin jotenkin " hourinu" eihän me olla menossa mihinkään Puerto de la Gruziin vaan myös Americasiin, vaihdettiin se viime hetkellä ennenkuin maksettiin matka...eli me lähdemme Tjäreborgin matkalle ja hotellimme on Garajonay, ihan tavis huoneistohotelli...ja lähtö siis 24.1 Kruunupyystä.

Onkohan mun pää pehmenny vai vaikuttaako raskaus, kun tuollainenkin asia on päässyt unohtumaan ; ) .....

Vierailija
34/41 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki hyvin.

Kohdun mitta 19cm ja oma painokin alkanut viimein nousta (olen kyllä sen huomannut). Sydänäänet rummuttivat 150 pintaan ja Touko rokkasi koko neuvolan ajan.

Unohdin mitä piti kommentoida...

Kelan laput saatiin ja mietin jo veisinkö ne jo jotta saisin asian pois päivä järjestyksestä ja saisi alkaa odottaa äitiyspakkausta.

Töissä ei pomo meinaa uskoa että neuvola- ja lääkärikäynneiltä kuuluu saada palkka jos ne joutuu käymään työaikana. Kävin sitten tänään ammattiosaston toimistolla hakemassa kopion siitä työlainsäädös-kirjasta. Nyt on mustaa valkoisella.

Lähden tästä saunaan, mies ja koirat menivät jo.

t. Nasu ja Touko 22+2

Vierailija
35/41 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Meilläkin oli eilen rakenneultra. Vauva voi ihan kivasti ja kaikki näyttäisi olevan ok, vaikka ikäni puolesta ovat nuo riskit jo hiukan kohonneet.

Kukahan osaisi kertoa, mitä HC ja AC merkitsevät? En ehtinyt kaikkia yksityiskohtia painaa mieleeni, joten noita termejä sitten illalla kotona arvailtiin... Aika hyviä selityksiä keksittiin, mutta tuskinpa mikään osui oikeaan.

Vauvelin painoarvio oli vain 333 grammaa, vaikka neuvolassa kohdun sf-mitta olikin yli yläkäyrän. Huh, onneksi se ei pitänytkään paikkaansa! Viikkojahan on nyt koossa 21+1. Sukupuolenkin saimme tietää. Neljäs samanmerkkinen on tulossa. Heh, ja joka kerran olen ollut varma siitä, että on tyttö tulossa.

Mepelle vielä kertoisin, että itse olen ihan vakiona E- ja F-kuppien käyttäjä. Nyt olenkin ollut ihan paineessa, kun tuntuu siltä, ettei mistään taida löytyä riittävän isoja raskausajan- tai imetysliivejä, joiden ympärys olisi kuitenkin vain se 75 cm. Juu, sieviä ei löydy, eikä alennusmyynneistä saa ostaa.

En ole ikinä ymmärtänyt rintojen suurentamista, sillä itse olisin tyytyväinen, jos olisin pienempi. Imettämisessäkään koolla ei ole väliä, päinvastoin rinnan rasvamäärä saattaa altistaa herkemmin rintatulehduksille. Minulla on sitä rasvaa enemmän, koskapa vakkarikoko on sieltä suuremmasta päästä. Joskus olen ollut B-kuppilainen, ja se oli aika vaivatonta aikaa. Haikeana sitä muistelen joskus :)

Tässäpä näitä kuulumisia. Jäin viime viikolla sairaslomalle supistusten takia. Viikon kuluttua on lääkäriaika, jossa sitten arvioidaan tilanne. Pitkäksi käy aika, jos joudun kotona laiskottelemaan toukokuun loppuun asti...

Ihanaa matkaa kaikille, jotka pääsevät käymään auringossa. Rentoutukaa ja nauttikaa olostanne.

Kevis rv 21+1

Vierailija
36/41 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kipakka pakkanen tänä aamuna. 26 astetta oli pakkasta. Ei tarvinnut miettiä että laittaako toppahousut jalkaan vai ei. Nyt vain alkaa olla ongelma kun toppahousut puristaa mahan kohdalta. Mistähän löytäisi mukavat toppahousut????... Takkikin alkaa ahdistamaan. Kaikki vaatteet menee näköjään uusiksi. =( Tuntuu että ei kenkiäkään taivu laittamaan jalkaan. Vaikka mahaa ei ole vielä paljoakaan, mutta kun kyykistyy niin painaa sitäkin enemmän. Tänään käyn hakemassa hoitopöydän ja alustan. Matkahuollossa on joku päivä vaunutkin odottelemassa..... kahden viikon päästä pääsee viemään kelan papereita.. jes... sitten äityspakkausta odottelemaan.

Kohta lähdetään miehen kanssa käymään autokaupalla, kun siihen on iskenyt kamala autokuume. Ja siihenhän ei oo kun yksi lääke....

Kipakkaa pakkaspäivää kaikille.

Heidi 20+1

Vierailija
37/41 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hekusti, mulla ihan sama ongelma. takki ei me täällä edes kiinni!!! ja sit kun laittaa kengät jalkaan tai pukee lapset niin tuntuu ettei henki kulje. odotan kovasti kevättä ja kesää ettei tarvii niin paljon vaatteita. =)

Täälläkin näyttää olevan aika viileetä. tosin tulee vähäsen lunta niin tuskin on kunnon pakkasta.

Onnea kaikille rakenneultralla käynneille! kivaa et kaikki on ollu kunnossa. =)

päivän jatkoja!

my_selene ja Remppa rv21+ööö..3

Vierailija
38/41 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä meni kokonaan siivotessa ja leipomisessa, en jaksanut edes konetta avata, kun olin illasta sit niin väsy.

Ja sit tapahtu se mitä oon pelänny, eli meni jalat alta!!! Kannoin esikoista nukkumaan ja yks kaks toinen jalka ei pitänytkään, vaan putosin polvilleni. Nyt oonki sit varma, että tää on iskias mikä selkää särkee. Täytyy ottaa neuvolassa puheeksi, en nimittäin haluisi tän pahenevan!

Nyt täytyy mennä aamupalalle ja sit ulos. Palailen illalla:)

pricilla 20+1, Hei nyt on se puoliväli täälläkin ohitettu:)

Vierailija
39/41 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selvitty rankasta viikonlopusta...Tuli tehtyy sellanen 24h reissu Jyväskylään Oriflamen gaalaan ja nukuttu ei siis ollenkaan...Pikkasen Sunnuntaina väsytti!

Nyt oon alkuviikon setviny noita vauvan vaatteita ja yllätyksesksi noita 50-60 cm oli kaikkein eniten....Ja tietysti poikavoittosissa väreissä! No eihän se oo kiellettyä etteikö niitä vois tytöllekkin pukea :-) Tämä jännitys päättyy sitten vasta, kun lapsi syntyy:-)

Kertokaas onko ihan tyhmää laittaa vauvan vaatteet yläkertaan, jos alakerrassa on meijän makkari missä siis vauvakin nukkuu ja alakerran pesuhuoneeseen ois tarkotus laittaa myös hoitopöytä....Tuleeeko siitä vaan liikaa vaivaa rampata rappusia edes takas??

Onko kukaan tietoinen siitä kantoliinan tekemisestä? Ohjeita tekemiseen ja sitomiseen???

Täällä ei mitään uutta...Vauva liikkuu entistä enemmän! Perhevalmennuskin alotettiin ja se on tuntunu ihan mukavalta! Meillä se alkoi sellasella parisuhdeluennolla ja vasta kolmannella kerralla on synnytyksestä....

Kirpeää pakkaspäivää kaikille!!

JJ-82 rv24+6

Vierailija
40/41 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimpä ajankuluks kattomaan meiän la:listaa ja huomasin et täällä on aika monta nuorta odottajaa..minkä ikäiset ovat teiän miehet? siis ihan huvin vuoks kyselen.

ite olen siis 21 v (vm. -84) ja mieheni 23 v (vm. -82) ja usein mietin et onko mies " kypsä" isäks kun joskus käyttäytyy kummallisesti. olen jo yrittänuý selittää et menot sit hieman vähenee mut en tiedä jos ymmärtää..

selityksiä, slityksiä. ihan kiva huomata et on muitakin nuoria odottajia.. =)

my_selene ja Remppa rv21+