Hävettääkö muita ostaa vessapaperia?
Aina nolottaa kun pitää ostaa perspeippöriä. Tuntuu tosi nololta, kun kaikki tietää mihin sen käyttää eli kusen ja paskan pyyhkimiseen. Tiedän, että tää kuulostaa ihan vainoharhaiselta, mutta tosian häpeän tälläistä asiaa! Onkohan muita kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Varsinkin jos on yksin kaupassa ja kantaa sellaista 60 rullan säästöpakkausta kassalle, niin tulee mieleen että naureskeleekohan kukaan mulle, että kyllä sitä paperia varmaan noin paljon kuluukin kun tuossa ahterissa on niin paljon pyyhittävää. Mutta minä olenkin vainoharhainen:)
en ole ajatellutkaan, että tuotakin voisi hävetä :)
Teini-iässä tosiaan hävetti ostaa tamponeja.... muistan ikäni sen ensimmäisen kerran, kun kassalla olin piilottanut Tampaxit karkkiröykkiön alle ja täti nosti sen Tampaxrasian sieltä lukulaitteeseen, eikä saanut lukulaitetta toimimaan. No, tätipä sitten tuumasi siinä kovaan ääneen, että " MIKÄHÄN NÄILLÄ TAMPONEILLA ON" ja lähti paketti kourassa katsomaan tamponien hintaa hyllyltä (muistikuvissani tampaxpaketti heiluu hyvin näyttävästi tädin kädessä edestä taakse isoa puoliympyrää...). tullessa täti vielä huusi pari metriä ennen kassaa " NÄMÄ TAMPAXIT MAKSAVAT 10,80" . pieni kauppa oli tietenkin täynnä väkeä ja pieni 13-vuotias oli hyvinhyvin nolona :I
Nonyt tuo tapaus tuo iloa elämään.. edelleen tuo Siwa on paikoillaan ja toisinaan käymme juuri " tamponikaupassa" ruokaostoksilla ja joka kerta minä kertaan miehelle tapahtumien kulun tuona elokuun päivänä vuonna -91 :)
oma äitini joskus totesi, että X on niin prinsessa, ettei voi ostaa vessapaperia, kun pelkää, että muut huomaa, että sekin käyttää vessapaperia=)
Kortsujen (kierukan laitto edessä kunhan aika on oikea, siksi toistaiseksi kondomiehkäisy) kohdalla kyllä tulee vähän sellainen olo, että mitähän tuo kassa ajattelee meidän seksielämästä... Ajatteleeko se, että nämä lapset on niiiiin kauheita ettei enää missään tapauksessa haluta lisää, vai ajatteleeko se, että noi ostaa noin vähän tai noin paljon kortsuja, eli niillä täytyy olla tosi laimea tai tosi aktiivinen seksielämä...? Tai jos mies ostaa yksin kaupassa käydessään kondomeja, niin ajatteleeko kassa että siinä rengastettu mies on lähdössä vieraisiin naisiin? No, tosiasiassa kassa ei varmaan jouda paljoa meidän seksielämää ajattelemaan eikä koskaan ole kortsut kauppaan jääneet siksi että olisi hävettänyt niitä ostaa. :)
joskus teininä häpesin kortsujen ja kuukautissuojien ostoa
teininä kyllä häpesin kantaa paskapaperia kaupasta kotiin (äiti kantoi muut ostokset)