Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhä naurattaa... :D

Vierailija
15.01.2006 |

Veljeni kertoi päivällä, että hänen kaverinsa oli joutunut jostain syystä poliisien pysäyttämäksi.

Poliisit olivat sanoneet: ajokortti ja rekisteriote.

Veljeni kaveri oli vastannut totisesti:seuraavaksi haluatte kai yhden rieseneistäni... :D Poliisi oli suuttunut. Voin vain kuvitella tilanteen, itselläni ei olisi rohkeutta tai pokkaa sanoa poliisille noin vastaan :)

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

artisti lähtee keikan jälkeen helsingin kuppilasta kohti turkua

, pysähtyy mantralle ostaa hampurilaisen ja limun, ajelee kotiinpäin syöden näitä, vihreä mies hyppää pensaasta ja sanoo mä oon homo ja mulla on nälkä saanko palan sun hampurilaisesta, mies antaa ja jatkaa matkaa, hetken päästä puskasta hyppää ruskeisiin pukeutunut mies ja sanoo mä oon homo ja mulla on hirvee jano anna mulle juotavaa, mies antaa loput limustaan ja jatkaa ihmeissään matkaa, kohta puskasta hyppää sinisiin pukeutunut mies, kuski avaa ikkunan ja sanoo okei mitä sinä homo sitten haluat? Ajokortti ja rekisteriote!

Vierailija
22/69 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin oli kaverukset joiden sukunimet olivat orava ja mäyrä ja olivat mopoilemassa pellolla. (misä siis ei olisi saanut) ei ollut poliisit meinanneet millään uskoa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutua kahden tonni ylinopeussakot pois, kun sanoi, että toi on anoppi tossa vierellä, en kai voi liian vaarallisesti ajaakaan...

Vierailija
24/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten oltiin kaveriporukalla baarissa ja kun sulkemisaika tuli lähdettiin taksitolpalle. Jonot oli pitkät ja noin vartin odotuksen jälkeen pojat huomasi vähän matkan päässä poliisiauton. Rupesivat sit miettimään että saiskohan niiltä kyydin kotia?:)

Yks jätkä sit lähti siitä hoippuvin askelin kohti " maijaa" ja auton luona viittilöi kuskia avaamaan ikkunan. Kaveri kysyi poliiseilta että " veisivätkö he hänet kotiin kun taksijono on niin pitkä ettei jaksa jonottaa?" Poliisi oli siinä vaiheessa aika ystävällisesti tokaissut että " ei viedä!" ja sulkenut ikkunan. Kaveri tuli takaisin jonoon, mutta lähti melkein samaten takaisin kun aatteli että josko ne poliisit sitten veisi jos hän tarjoaisi heille hieman rahaa.

Kaveri meni siis taas poliisiauton luo ja kysyi kuskilta että " viettekö kotiin jos hän maksaa 50mk?" Alkoi poliisilla vähän jo äänensävy muuttua ja vastasi kaverille että ei meillä ole aikaa tuommoiseen ja pyysi kaveria palaamaan taksitolpalle. Kaveri tuli takaisin.

Joku siinä sitten heitti että käyppäs tarjoamassa poliiseille donitseja niin varmasti saat kyydin kotia. Ja kaveri teki työtä käsketyä. Meni kolmannen kerran auton luo ja kysyi poliiseilta että " veisittekös jos ostan teille laatikollisen donitseja?" Silloin poliisilla tais pinna palaa ja kovaan ääneen kaverille sanoi että jos vielä kerran tulet paria metriä lähemmäs poliisiautoa niin saat sakot ja ainut paikka minne sut viedään on putka.

Tuli kaverilla sen jälkeen vähän kiirus palata taksijonoon:)

Vierailija
25/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valistakaa loppu kirjaimet..

Pauli P...lli ja Veli L...llö.

Vierailija
26/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 1.

Tätini mies (joskus kauan, kauan sitten) oli ajanut ylinopeutta, kyydissään oli reilu nelikymppinen naisihminen joka oli raskaana. Poliisi oli pysäyttänyt ja kysynyt, minne moinen hoppu. Mies oli tuumannut, että kun pitää viedä anoppi synnyttämään ja vinkannut takapenkille. Oli kuulemma tullut sinivuokkoihin vauhtia ja päästäneet jatkamaan matkaa... :D

Osa 2.

Siskoni oli viimeisillään raskaana ja ajeli vahingossa vähän ylinopeutta, ja tottakai poliisit tuli vastaan ja pysäytti. Olivat tuumanneet, että nyt taisi tulla sakot, niin sisko oli vastannut, että " mulla on kauhee pissahätä ja vauva potkii koko ajan rakkoon!" Poliisit olivat säälistä päästäneet menemään.

Osa 3.

Odotin toista lasta melko lopuillaan. Olimme menossa äitipolille johonkin kontrolliin, kun mies posotteli 50:n alueella 80:aa. Yhtäkkiä huomasimme, että poliisit on perässä ja pysäyttihän ne. Kysyivät, kuten yleensä aina, minne kiire, niin mies tuumasi pokalla että ollaan sairaalaan matkalla ja näytti mun mahaa. Ilman sakkoja selvittiin, tosin melko ankara varoitus saatiin.

Vierailija
27/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten osa vitseistä oli vanhoja.

Tässä kans yksi joka osoittee tilannetajua.

Yksi tuttu ajeli katsastamattomalla autolla. Poliisit pysäytti ja pyysivät rekisteriotetta huomauttaen samalla että toinen lamppu ei pala. Kuski oitis avaamaan konepeltiä ja ihmettelemään sinne pellin alle onko sulake palanut vai mikä on. Poliisit unohti sen rekisteriotteen sitten loppujen lopuksi ja kuski sai huokasta helpotuksesta.

Vierailija
28/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ava summa kuin sakkokin) poliisille. Jonkin ajan kuluttua oli tullut postissa valokopio käsiraudoista.

Jos tämä on totta, niin kyllä poliiseilla sittenkin on huumorintajua...

Vierailija
29/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tulee ilmoitus ylinopeudesta ja kutsu laitokselle, siellä näytetään kuva ja annetaan sakko matkaan tai sit se tulee postissa perässä.

Vierailija:

ava summa kuin sakkokin) poliisille. Jonkin ajan kuluttua oli tullut postissa valokopio käsiraudoista.

Vierailija
30/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ensin tulee ilmoitus ylinopeudesta ja kutsu laitokselle, siellä näytetään kuva ja annetaan sakko matkaan tai sit se tulee postissa perässä.

Vierailija:

Vierailija
31/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin ne kamerat aika uusia vempeleitä.

Vierailija
32/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli viemässä minua kouluun ja aamulla kiireessä jäi auton lasien puhdistus vähän huonolle. poliisilla oli puhallusratsia johon meidät pysäytettiin. poliisi vähän motkotti puhdistamattomista laseista. Isäni sanoi että joojoo seuraavalla kerralla tai jotain vastaavaa. poliisi huokasi syvään ja sanoi annan skraba tänne ja puhdisti meidän lasit.

Vierailija
33/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoin pyörällä kaverini jopparilla, poliisi ajoi vierellä ja huusi että toinen pois jopparilta. Kaveri katsoi olkansa yli taaksepäin ja huusi takaisin" ei täällä ole kuin minä" :)

kaveri oli pysäytetty tampereen keskustassa ja joutunut autoon istumaan holtittoman kaistan vaihdon vuoksi. Poliisi sanoi" mielestäni olemme tavanneet aikaisemminkin näissä merkeissä" johon kaveri " en kyllä ole" poliisi" olen melko varma että olet toiminut näin aikaisemminkin" kaveri" vannon etten ole ja jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön" Jäi sakot saamatta ja poliiseja huvitti

Vierailija
34/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama viikko takaperin veljeni oli yöllä tulossa kotiinsa äidin autolla. Ajeli motaria ja ohitti aurausauton joka ajoi oikean puoleista kaistaa. Muutaman kilometrin päässä tuli toinenkin auraus auto, joka ajoi vasenta kaistaa. Veljeni lähti ohittamaan oikealta kun aura näytti pölyyttävän vain vähän lunta. Mutta kuinka ollakkaan, lumi olikin paksua ja sakeaa. Näkyvyys meni ja auto lähti heittelehtimään ja lopuksi syöksyi puolenmetrin päästä tolppaa 70km/h ojaan. Veljelleni ja kaverilleen ei käynyt mitään. Kömpivät autosta ulos ja lähtivät hakemaan apua. Juoksivat vähänmatkaa motaria pitkin(keskellä yötä vähän liikennettä) lähellä näkyvälle huoltsikalle.

Samaan aikaan läheisessä kaupungissa oli apteekkiryöstö. Poliisi oli saanut vihiä siitä, ja sitten joku soitti myös tiellä juoksevista miehistä.(motarilla kun ei sais juoksennella)

Huoltamolle päästyään tuli maija pihalla vastaan ja jutteli kovaääniseensä. Pyysi pojat luokseen. Siinä sitten pojat kertoivat kuinka auto oli luisunut ojaan ja tulivat hakemaan apua. Poliisi oli yksin lähtenyt katsomaan heitä ja totesi samantien että vaarattomia tapauksia ovat. Aikoi kirjottaa muistutuksen veljelleni. Samassa kaarsi toinen lasti maijoja heidän luokseen. Apteekkiryöstön epäilyn takia heidän kengän pohjansa kuvattiin.

Tämä ensimmäinen poliisi otti sitten pojat mukaansa. Soitti hinausauton, ja käytti muutaman kilometrin päässä automaatilla, jotta pojat saivat hinaajalle maksettua.

Pojat kuvasivat kamerakännyköillään poliisiautossa toisiaan. Veljeni kysyin jepeltä, että saisiko häntäkin kuvata. " Tottakai" oli vastaus. Mutta auto tärisi niin ettei kuvaaminen onnistunut. Poliisi ajoi tienlaitaan ja pysäytti. Näin saatiin kuva poliisistakin otetuksi. Veljeni kaveri ei nimittäin ollut koskaan ennen ollut poliisiauton kyydissä, siitä tämä kuvaaminen. :)

Hinausauto veti penkassa olleen auton pois. Poliisi setä auttoi vielä auton putsaamisessakin. Sitten vasta kun pojat pääsivät liikenteeseen, tuo ystävällinen poliisi lähti pois. Lähtiessä oli vain virnuillut ja sanonut veljelleni, että korvamakiaa sietäisit saada. Ja pojat olivat revenneet. :)

Aikaa tuossa tohinassa kului niin, että kun aamun sarastaessa veljeni oli muutaman kilometrin päässä kodista, isäni tuli vastaan. Oli menossa töihin. :)

Vierailija
35/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti maija kirjottaa. :)

Vierailija
36/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta ja teinit kartsalla. Paikallinen poliisi tietty pyörii myös samaa p****rallia kuin nuorisokin. Yllättäen pojat saavat yhden seurueen tytöistä menemään koputtamaan poliisiauton ikkunaan ja kysymään " saisko yhdenvanilja eskimon" . Tyttö sai sakot (80 markkaa) ja kyydin kotiin (poliisisetä sattui olemaan isukin kaveri...).

Faktaksi tiedän tämän siksi, että satun olemaan tuo tyttö =) Olen muuten edelleen yllytyshullu, mutta poliisit olen jättänyt rauhaan!

Vierailija
37/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks suomalainen jätkä oli Lontoossa lomalla, ja matkusti pummilla metrossa. Jäipä tietenkin kiinni, ja tarkastaja pyysi henkilöllisyystodistusta nähdäkseen. Jätkällä oli suomalainen ajokorttinsa mukanaan, tarkastaja sitä hetken tutki ja käänteli ja kirjoitti sitten sakkolapun.

Myöhemmin jätkä tutki sakkolappuaan tarkemmin.... nimen kohdalla luki: mr Ajokortti Körkort....:D

Vierailija
38/69 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tyypit oli ollu jossain liikenneympyräs pyörimässä peruuttaen ja sit ne oli tietenkin ajaneet jonkun kanssa kolarin.

Poliisit oli tullu paikalle ja tullu sit siihen niitten jätkien autolle jotka oli peruutellu

ja oli vaan sanonu et

" ei jätkät mitää hätää, toi kuski on kahden promillen humalas ja väittää että te olette peruuttanu sen päälle" :D

Vierailija
39/69 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju ylös, jos vaikka jollain olisi lisää juttuja polliiseista :)

Vierailija
40/69 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalla jostain bileistä Vuosaaren suunnalta keskustaan viimeisellä vuorolla. Menin bussin perälle, jossa oli jotain oluttelijoita. Ne oli vissiin häirinneet jo pidemmän aikaa ja kuski pysäytti auton, tuli auton perälle ja käski koko porukan ulos. Ei uskonut, että en kuulu porukkaan, vaan tylynä ilmoitti, että bussi ei liiku ennen kuin poistun. Menin sitten ulos.

Tuo remuporukka meni menojaan. Itse mietin, missä hitossa olen. Uskotte, että olin huojentunut, kun poliisiauto näkyi tiellä, huidoin sitä pysähtymään ja kyselin, missä mahdan olla ja voisiko saada kyydin, kun olivat oikeaan suuntaankin menossa. Poliisi kysyi, että lukeeko tuolla meidän katolla taksi? Sen kummempia miettimättä tokaisin, että etkö tosiaan tiedä??? Kuskin puoleinen repesi ja pyysi kömpimään kyytiin.