Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa riipputissit ?

Vierailija
13.09.2006 |

Täällä kun on näitä galluppeja ja kyselyitä mm. peniksen tunnistamisesta niin kysytään nyt tätäkin. Mistä te arvon veljet tunnistatte riipputissisen naisen esim. kapakassa, mulla ainakin tuottaa nykyään vaikeuksia kun naisten liivit on kehittyneet melkoisesti eikä sitä nyt heti voi mennä koittelemaan että onko " löysää" vai ei

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi vaikea erottaa kun liivitekniikka on nykyään sellaista että niillä saa ihan minkä muotoiset tai kokoiset tahansa, on tukea, geeliä muotoa ja vaikka mitä.

Parasta vaan pyytää naista pitämään liivit ja paita päällä, sehän riittää itse tarkoitukseen kun riisuu housut.

Niin ja tämä ketju poistetaan ihan kohta kun joku riipputissi " ilmoittaa asiattomasta viestistä" .

Vierailija
2/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävä keskusteluaihe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen pettynyt monta kertaa kun nainen riisuutuu ja koko komeus paljastuu karuudessaan, auts. Sehän on silkkaa petkuttamista tää naisten nykyinen pukeutuminen (ainakin osalla) sillä vaatteilla saa millaisen siskonmakkaran pysymään kuosissa oli sitten kysymys rinnoista tai muista. Toki myönnän ja hyväksynkin että aika ja ikä sekä elämä itsessään jättää jäljet ja niin kuuluukin olla mutta toi tollanen peittely.....ainakin mulla menee fiilikset. Näin ukko 40v.

Vierailija
4/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on riisunut kaikki kiristysvyöt, tukiliivit ja muut muotoiluhärpättimet niin eteen leviää tasaista taikinamassaa kaksoisleuasta polviin saakka. Siitä kun alat sitten pläräämään poimuja ylhäältä alas yks kerrallaan ja sitten kun alkaa p*ska haisemaan niin siitä yksi poimu ylöspäin ja aletaan olla niillä tienoilla mihin voi kalunsa tuikata - jos nimittäin jostain syystä vielä seisoo sen verran siinä vaiheessa.

Vierailija
5/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankesteinin hirviö, I presume?

Mutta muistakaa, kundit, ettei lahjahevosen suuhun ole katsomista!

Vierailija
6/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat naiselle kynän, ja nainen voi vaikka vessassa käväistä kokeilemassa että pysyykö kynä rinnan alla kun liivit on riisuttu. Jos nainen kertoo kynän pysyvän, on kyseessä riipputissi.

Vierailija
7/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riipputissi, muuten vartaloltani kaunis. 100-75-103, rasva 23% lihasta. Onko mulla mahkuja. kuppikoko 75E, tissiä siis riittää.

*Kynä pysyy mainiosti toisen tissin alla, mutta toisen ei* se on pienempi.

Vierailija
8/15 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko mulla mahkuja.

Ei

Vierailija
9/15 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä kun mulla on kaunis naama?

Vierailija
10/15 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on naisen naaman tärkein ominaisuus, eli suu jonne työntää kalun.

Vierailija:

entä kun mulla on kaunis naama?

Vierailija
11/15 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä tissien koosta mitään. No ei vaiskaan, ei se 75E mikään ihmeellinen koko ole! siis suuri tms. toinen on vähän pienempi. Enpä tiedä onko suuri ero. Tule katsomaan.

Vierailija
12/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen riipputissi, muuten vartaloltani kaunis. 100-75-103, rasva 23% lihasta. Onko mulla mahkuja. kuppikoko 75E, tissiä siis riittää.

*Kynä pysyy mainiosti toisen tissin alla, mutta toisen ei* se on pienempi.

Keräät varmaan ihailevia katseita. Nauti niistä. Ihan mukat mitathan sulla on.

Vierailija
13/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä heillä on myös perse jotenkin lätsähtänyt maan vetovoimasta silleen alaspäin ja sivuillekin se on vähän levinnyt ja valahtanut. Perseen piukea pyöreys on kadonnut.

Vierailija
14/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli kyllä aivan ihanat ja muhkeat, vaikka kynä pysyi hyvin molempien alla. Jos joku mahdollisuuden tarjoaa tutkia asiaa lähemmin, niin tuskin kannattaa olla kovin nirso, jos joudut tällaisia kysymään. Myöskin ehkä kannattaa sitten katsella pienirintaisia, kun heillä useammin kiinteät. Painovoimalle kun ei mitään voi. Sori siitä.

Vierailija
15/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rinnat ovat eri mallisia. Tuo kynätesti on tosi tympeä, mulla pysyi a-kuppisenakin kynä rinnan alla. Painoa oli 50 kiloa ja nainen liikkui useita kertoja päivässä.

Onneksi olen löytänyt miehen joka rakastaa mun rintoja, sitä miltä ne näyttävät ja sitä miltä ne tuntuvat. Hän kuvaa niitä kuitenkin kiinteiksi, vaikka ovatkin mallis riipparit.

Jokainen saa toki tykätä ihan millaisista rinnoista haluaa. Mun mielestä mun rinnat ovat todella kauniit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi