ESIVAALIT kakkoskierroksesta: Halonen vai Niinistö?
Kommentit (41)
Halonen on hyökkäävä! Haukkui Bushin kokouksessa. Ei näin pienellä maalla ole varaa mennä isompia uhittelemaan.
Halosta äänestin 6 v. sitten toisella kierroksella. Nyt en oikein tiedä... Hankalaa!
EI " tilanne on nyt sellanen maailmassa, että on pakko mennä Natoon mukaan" -Niinistöä ikinä!!! Sillä tilanne EI todellakaan ole niin, paisti nyt jollei porvarinhorealisti-Saulin halua niin uskotella itselleen & muille.
Ja mitä hyötyä Natostakaan olisi, sillä USAn valtioterroristit lähettävät itse ohjuksia omien liittolaistensakin maihin + sitten muslimi-terroristit ottaisivat Suomenkin osama-/osumalistalleen jnetc = helvetin paljon parempi olla " unohdettuna" täällä Pohjolan perukoilla, tapelkoot ne vielä meitäkin hullummat siellä etelämmässä keskenään ilman että meidän tarttee osallistua(no, EU-joukkojen muodossa jo-uduttaneen meseen joihinkin alempien leveyspiirien kriiseihin, mutta Kuitenkin aina 10x mielummin EU-maiden eurooppalaisessa päätöksenteossa&osallistumisessa mukana, kun mielipuoli-Bushin suorassa ohjusohjauksessa!).
Samoin vanhemmiltani ja sisaruksiltani, eli ainakin x7.
Meidän perheestä kaksi ääntä Saulille.
T. Tähän ketjuun ensin halosta äänestänyt..
(14: kyl sit yrjö pensasta saa haukkuaki,on sen verran idiootti.)
Joo saa haukkua Bushia mutta EI näin pienellä maalla oo varaa mennä PÄIN NAAMAA sanomaan niin. Ethän säkään mee isommaltas kerjäämään turpaa.
Äänestin ekalla kierroksella Hautalaa ja mies Halosta.
äänestän tietysti HALOSTA! Ajattelen myös lapsiani ja heidän tulevaisuuttansa tehdessäni äänestyspäätökseni.
Ja samaa suosittelen kaikille, jotka vähääkään välittävät Suomen hyvinvoinnista!! T. Köyhä kotiäiti
Minun, mieheni, vanhempieni ja sisarteni.
jos pakko olis niin saulia ja vain siksi että inhoan halosta!
JOS KUKAAN EI LASKE NÄITÄ ÄÄNIÄ JA ILMOITA NS. EPÄVIRALLISTA TULOSTA??!! =)
ITSE ANNAN ÄÄNENI NIINISTÖLLE, KUTEN TEIN TÄNÄÄNKIN.
antaa siis äänensä niinistölle. ja meitä on paljon!
Vierailija:
Ja samaa suosittelen kaikille, jotka vähääkään välittävät Suomen hyvinvoinnista!! T. Köyhä kotiäiti
Pysytään ennemmin tässä huonossa jamassa kuin että mentäisiin huonompaan. Sauli ei ajattele kuin omaa etuaan eli lisää rahaa.