Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme Halosessa vetoaa?????

Vierailija
15.01.2006 |

En ymmärrä miksi ihmiset äänestävät häntä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ainoa peruste on monella se että Halonen on nainen. Heidän mukaansa muita ominaisuuksia presidentillä ei tarvi ollakaan.

Vierailija
2/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tasa arvoa, hyväksyy kaikki ihmiset. Pitää kaikkia tasa-arvoisina. Hän on kuin kuka vaan meistä. Hieman kiivas luonteinen, mut ei siitä haittaa ole. Pitääpähän suomen puolia patti tilanteessa.

Sanokaapa yksikin muun maan pressa joka jonottaa nakkikioskille kuin mikä tahansa pulliainen! Tarja on niin vaatimaton!

Vierailija
4/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Suomen edustajan Suomen presidentiksi, mutta luulenpa että se naiseus vetoaa idiootteihin akkoihin liikaa. Miten joku voi olla niin tyhmä että pitää kynsin hampain kiinni pakkomielteestä äänestää naista vaikka luulisi ihmisten vaalivan jo tänä päivänä tasa-arvoa ja suhtautuvan ihmisiin yksilöinä!!

Vierailija
5/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja simputtaa alaisiaan! Kaikki sen ex-alaiset on kertoneet kuinka vihamielinen akka se on.

Vierailija
6/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmasti sanoa että väittämäsi on totta. ;) Mieti vähän! Kyllä mäkin voisin tänne kirjoitella vaiks mitä totuuksia! heh!

Ja luuletteko tosiaan että vain sekot naiset äänestää tarjaa? heh! Kaikki tuntemani miehet äänestävät Tarjaa. Kaikki ihan selväjärkisiä, minä mukaan lukien. :)

Vierailija
7/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon siitä porukasta...

-nainen ja käy nakkikioskilla!!

Just kävin itse ja oon vielä nainen!! Mä olisin siis tosi hyvä presidentti!!

Vierailija
8/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä että Tarja on niin tavallinen ja se vetoaa. Ja se nakkikioski oli esimerkki siitä että on ihan normi nainen. Minuun ei ainakaan vetoa sukupuoli vaan luonnollisuus. tarja on minusta luonnollisin ehdokas. Oma itsensä. Niinistö esimerkiksi ei tunnu kovin rehellisesltä...

Vierailija
9/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko presidentin tehtävä halailla ventovieraita kansalaisia? Mitä sanoisit, jos joku sinulle tuntematon nainen, vaikka tietäisitkin hänen olevan esimerkiksi nokian varapääjohtaja (kuviteltu esimerkki) halailisi kansaa kaduilla... Hoh hoi

Vierailija
10/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Halonen on vaan halaillut koko virkansa kansaa kadulla!? Hauska olet. Ota lääkkees!

Tuskin HAlonen sinuakaan väkisin on halauillut? Vai?

Vierailija
11/11 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta halaus on aina positiivista. Tuskin kukaan halaa toista väkipakolla. Ja uskon että Halonen ei halaa ilman toisen aloitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän