Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuoliset kaverit kadonneet

Vierailija
07.09.2024 |

täysin sen jälkeen kun menin naimisiin ja sain lapsia. Aika karua ymmärtää että ehkä eivät ollutkaan kavereita kanssani muuten kuin siksi että joku parisuhdeviritelmä tai satunnainen seksi kiinnosti. Itse yritin alkuun pitää yhteyttä samaan tapaan kuin muihinkin kavereihin mutta meni niin yksipuoliseksi että olen ymmärtänyt viestin. 

Olen kyllä itse ollut tosi naivi kun kuvittelin että aidosti pitävät seurastani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin typerä? Tietenkään ei kaveerata vastakkaisen sukupuolen kanssa kun ollaan naimisissa.

Vierailija
2/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikojen kaverit usein häviää perheenperustajalta, sukupuolesta riippumatta. Niin se vain menee 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikojen kaverit usein häviää perheenperustajalta, sukupuolesta riippumatta. Niin se vain menee 🤷

Ei naispuoliset kaverit hävinnyt vaikka moni hankki lapsia myöhemmin ja pari ei ollenkaan.

Vierailija
4/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuoliset kaverit suuttuivat, alkoivat ilkeillä ja joku poisti itsensä somekavereistakin, kun aloin seurustella. Meni kyllä tosiaan usko siihen että kiinnostaa ketään muuten kuin seksuaalisesti, vaikkei näiden ihmisten kanssa ollut koskaan tapahtunut mitään. 

Vierailija
5/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen naispuolinen kaveri voi nostaa tavismiehen statusta muiden naisten silmissä moninkertaisesti.  Tämä siis olettaen että kaverien tapaaminen näyttää ulkopuoliselle siltä, että kyseessä voisi olla mahdollisesti pari.  Jos naisella on sormus sormessa ja miehellä ei, menee tältä kuviolta pohja.

Kuulostaa tyhmältä mutta näin se on.

Vierailija
6/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunget hanuriin ne "kaverit", idiootti.

Vierailija
7/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa johtuukin siitä että olet mieslapsi ja mulkku

Vierailija
8/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he kunnioittavat parisuhdettasi. Sekä miestäsi. Pelkäävät astuvansa miehesi varpaille. Näin ollen kokevat kanssakäymisen kanssasi kiusalliseksi. Etenkin, jos seksi on ollut kuviossa mukana.

Ihan järkeviä tyyppejä siis. Suosittelen sinunkin kasvamaan aiukuiseksi, ja keskittyvän perheeseen, ei entisiin säätöihin.

Vierailija
9/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikutatko kavereillesi siitä kun yllätyit että lapsista täytyy myös pitää huolta

pelkkä mulkun heiluttelu ja siittäminen ei riittänytkään

Vierailija
10/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tosiaan häviää aina jos niillä on itsellään jokin vakipillun osaa vetävä puoliso tai sitten joko itse teet selväksi, että täältä ei tipu mitään ikinä huolimatta siitä mikä suhdestatus on. Ne jää norkoilemaan jos tietää parisuhteesi huonoksi, koska sitten on teoreettinen mahdollisuus vielä jäljellä ja sekin kelpaa. Jos vaikka tulisi jokin tilapäinen mielenhäiriö tai kriisi mitä lohdutella.

Vierailija
11/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on joku käsittämättömän naiivi kyky uskotella itselleen että miehet muka oikeasti haluavat olla heidän kanssaan kavereita. Newsflash: ei ne halua. Joitain poikkeuksia ja homomiehiä lukuunottamatta joka ikinen niistä miehistä todellisuudessa elättelee toiveita että kaveruus muuttuisi parisuhteeksi tai seksisuhteeksi. Nyt on vuosi 2024, kannattaisi jo avata silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan