Turun poliisiasemalla/keskustassa passikuva-automaattia?
Huomisaamuksi varattu aika passinhakuun, mutta yhtäkkiä muistin että vitsi ne kuvat... Onkohan poliisiasemalla automaattia? Jos ei, onko jossain keskustassa, esim. Hansassa?
Kommentit (103)
Sama täällä! Oltiin tänään kaverin kanssa kuvissa ja saatiin hyvää palvelua. Linnankatu 35 siis :)
En löytänyt käsiloukkuja enjä jalkapuitakaa Linnankatu 35:stä eli ihan oikee paikka oli.
Käytiin kysymässä kuvien hintaa ja sanottiin 25 euroa kappale 4 hengeltä... ei saanut paljousalennusta. Mentiin sitten Linnankatu 35:een kun mainoksia ollut, sieltä saikin kaikki kuvat ja jokaiselle 8 kuvaa per naama hintaan 20 euroa yhteensä :)
Helsingin rautatieasemalla on automaatteja, joiden kuvat käy passiin, muista vaan ottaa kuva värillisenä niin on parempilaatuinen kuin mustavalkoinen automaattikuva.
Välillä saattaa onnistua, mutta yleensä tuomio on ettei kelpaa passiin. Lienevät nuo automaatit tarkoitettu nykyään vaan vr-alekortteihin.
Moikka! Petteri Kankaro tässä antaa vinkkiä. Nyt tosiaan koko perhe passikuvaan vain 20 euroa, hinta sisältää 2 aikuista ja 3 lasta. Kaikenikäiset ilman lisäkuluja, nollasta vaariin :)Osoite se kuuluisa Linnankatu 35, Turku. Tervetuloa hyville kuville!
Minua lämmitti kovasti kun sain hyvää palvelua ja passikuvan josta olin niin tyytyväinen kun hymyilemättömästä kuvasta voi olla. Odotusaikana ei ehtinyt kauaa vartoomaan ja katselin samalla hääkuvia. Oma kokemukseni oli onnistunut! Ja hinta yllättävän kohtuullinen.
Voi tsiisus, tää jaksaa vaan jatkaa. Go girl, go! :D :D :D
Huomatkaa miten kilpailijat epätoivoisena peukuttaa miinusta :D Mut tervetuloa Linnankatu 35:een jos haluatte hyviä kuvia.
Käyty on ja onnistui ihan ok. Suosittelen kans tuota linnankatua 35.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:16"]
Ketään muuta ei passikuvat voi kiinnostaa yhtä paljoa kuin tämän ketjun kehuviestejä on kuin yrittäjää itseään. Ilmoitin tämän koko ketjun ylläpidolle, että saa poistaa mainoksena. Olen se sama joka ilmoitti repivänsä mainokset pois kun näen, ja usko pois että kuljeskelen täällä Turun ympäristössä aika hemmetin paljon. Toivottavasti sait haluamaasi huomiota!
[/quote]
Hahaa, meitä kyllästyneitä on siis ainakin kaksi. :D
Me mennään ainakin maanantaina passikuvaan juuri tohon Linnankatu 35:een, sain vinkin työkaverilta tuosta Perhe On Pop -kampanjasta. Naurettiin kanssa noille epätoivoisille kilpailijoiden yrityksille, ne ku huomaa ihan selvästi.
Käytiin eilen kuvissa ja ihan hyvin meni :)
Mulla tuli edullinen kasvihuone eka haussa :D No sitten tuli tää oikee..
Eiks tää oo vauva.fi? Meillä on viikon ikänen pienokainen ja katsottiin hintoja ja tosi monessa paikassa oli vauvakuva lisähintaan. Mentiin kokeeksi käymään tuolla yo-katu 32:ssa kun tuttavat olivat käyneet myös. Ei se ollu paha, ihan turhaan täällä noita haukkumisviestejä on.
Netissä nyt on millon mitäkin keskustelua. Kannattais varmaan ottaa itse selvää, ihan vaikka paikanpäällä käymällä. Yleistähän on puhua paskaa asioista jotka kadehdittaa tai muuten harmittaa. Itse ainakin suosin myrittäjiä, jotka asiakkaan hyväksi viitsivät tehdä asioida edullisesti ja hyvällä palvelulla. Liian monein monikansallisista tai muuten isoista yrityksista huomaa ettei vastuuta tuotteista aina oteta, asiakaspalvelu on juuri kuluttajansuojan täyttävää ja sitoudutetaan pitkiin sopimusaikoihin ilman poispääsyä.
Ei taida Turusta, ainakaan keskustasta, löytyä enää yhtään automaattia. Syynä se, että poliisi (ainakaan Turussa) ei enää kelpuuta automaattikuvia.
Nimim. Passin hiljattain Turussa uusinut
myös hiljattain turussa hakenut passin.. kuvat maksaa 10.20e paikasta riippuen noin 15 ilm.yleinen. saa yleensä heti ajan ja kuvat kouraan.. ja eikun vaan istumaan poliisiasemalle huh itse olin joku 2.5 viime viikolla ! :) tsemppiä :)ei siis ole automaatteja ja enkä usko että edes hyväksyttäisiin enään
Aukioloaika oli hyvä, eli 10-16 vastaa paremmin poliisilaitoksen aukioloaikoja. Etenkin jos vuoronumeron hakee ensin ja tulee sitten kuvaan. Tosin aina ei tuota jonoa poliisillekaan ole.
Nyt kun maine on positiivisesti kiirinyt, laitetaan vielä vähän lisävauhtia. Annan rahat takaisin ja uudet kuvat jos kuvat eivät jostain syystä mene läpi, eli passikuvat läpimenotakuulla! :)
Hinta oli siis 7 euroa, sisältää 8 kuvaa.
Poppy & Rosie, Linnankatu 35, Turku
Kyl tuolta poliisiaseman vierestä ihan hyviä kuvia tuli, suosittelen!