Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ottanut avioeron " elämäsi miehen" takia?

Vierailija
15.01.2006 |

Missä elämäntilanteessa (lapset ym.) ja mitä tapahtui? Odotitko kauan vai toimitko nopeasti? Minkä ikäiset lapset olivat? Muutitko uuden miehen kanssa yhteen? Hänen aiempi perhetilanne, erosiko myös? Kauanko erosta aikaa ja mikä on tilanteesi nyt? Miten ex-miehesi otti asian?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en milloinkaan halua pettää miestäni tai mitään sellasta, mun mielestä pitää ensin erota ja sitten alkaa katteleen muita.

Vierailija
2/10 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tota 3 kirjottamaa, parempi näin kun kokonaan pulassa ja yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämän nyt selittäisi. Minulla oli vispilänkauppaa ja " henkistä uskottomuutta" nykyisen kumppanini kanssa ennen kuin erosin edellisestä. Eroon oli kuitenkin liuta muita ja painavampia syitä kuin se, että olin vahvasti ihastunut toiseen. Eron jälkeen aloin kuitenkin tapailla nykyistä ja pitihän se kokeilla miltä tuntuisi olla yhdessä. Siinä sitten rakastuttiin ja rakkautta on riittänyt. Päivääkään en ole katunut.

Vierailija
4/10 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kokemastani oppineena olisin mieluiten yh kuin huonossa suhteessa. Jos väkisin viettää elämäänsä väärän ihmisen kanssa niin siinä menee oma ja sen toisen elämä pilalle. Ja kenen mielestä lapsilla on paras silloin kun vanhemmat ovat yhdessä, mutta eivät rakasta toisiaan?

Vierailija
5/10 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät rakasta toisiaan. Tutkittu juttu. Ero vaikuttaa vuosia haitallisesti. Tutkimus on tehty viime tai toissa vuonna. Itsekästä erota vaan, kun rakkaus loppuu. Eipä kuullosta kovin painavalta syyltä. Itsekkäita vaan on maailma täynnä. Yrittäkää toki pysyä yhdessä. Vaikka vaan kavereina. Ei sitä suurta rakkautta tarvitase olla.

Vierailija
6/10 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni rakastan ja pelottaa ajatuskin jos joskus erotaan.

Ja miehelläni asiat on hyvin, minä vaan kaipaan enemmän sellasta henkistä yhdessä oloa, monet sanoo että mies on paras ystävä ei mun mies.

Kyllä mulla sitä ikävä on kun on poissa ja tykkään viettä hänen kanssaan aikaa jne...

Minä vaan kaipaan enemmän juttelua ja hyvänä pitämistä en pelkkää seksiä ja päivästä toiseen samaa koko ajan...

Vierailija
7/10 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7 vuotta aiemman miesystävän kanssa, tapasin nykyisen ja vanha jäi. Ja tosiaan olisi jäänyt vaikka olin naimisissa ollutkin. Kaikki vaan vanhan paskan suhteen jälkeen vaan loksahti paikoilleen. Ja hyvä on näin.

Vierailija
8/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaperheitä, avioeroja ja yksinhuoltajien perheitä on tutkittu vuosikymmeniä ympäri maapallon, eikä voi *mitenkään* väittää että tutkimusten mukaan on aina parempi että vanhemmat pysyvät yhdessä..

Vierailija
9/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut eksän kanssa kahdeksan vuotta, joista kaksi naimisissa. Onneksi oltiin lapsettomia eli siinä suhteessa ero oli " helppo" .

Mulla oli viimeiset vuodet tosi paljon silmät toisten perään ja oikeasti haaveilinkin erosta. Eli tilaus toiselle miehelle oli vahva. Sitten tapasin ravintolassa toisen, tunnin päästä lähdettiin humalassa miehelle peteilemään ja siitä se alkoi. Siis naimisissa oleva nainen käyttäydyin kuin pahin hutsu! Sitten alettiin viesteillä, tavata jne. Pari viikkoa myöhemmin mies tunnusti rakastuneensa. Itse tajusin saman jaman. 2,5 kuukautta tapailimme " salaa" päivittäin. Aamulla ennen töitä, kävin pikaisesti miehellä halimassa ja juomassa kahvia. Töiden jälkeen uusi visiitti miehen töihin ja sitten illalla " kaupungille" eli miehen luokse kylään. Sen oli pakko loppua. Eksän oli pakko arvata. Ilmoitin yksi päivä eksälle, että muutan pois. Itkua ja riitaa siitä tuli. Itsemurhauhkauksia jne. Muutin yksin, mutta tapailin tuota toista miestä päivittäin. Oikeastaan asuttiin yhtessä, koska oltiin joka kuitenkin samassa asunnossa. Eksän kanssa saatiin ero aikaiseksi ja sitten aloinkin odottaa lasta. Nyt 5 vuotta myöhemmin minulla on tämän petturikumppanini kanssa kaksi lasta ja ollaan superonnellisia. Olisin tehnyt virheen, jos olisin jäänyt sen " luuseri" -eksän passariksi. En tiennyt paremmasta ja mut oli opetettu kotoa, että " ei se vaihtamalla parane" . Kyllä parani!

Vierailija
10/10 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viime vuonna tais olla juttua. Siis jos ei ole kyse mistään alkoholismista, väkivallasta, mielenterveyshäiriöistä yms. niin lapsen kannalta on parempi jos vanhemmat pysyvät yhdessä. Jos ns. vaan rakkaus on loppunut niin kyllä se aika pitkälti on tahdosta kiinni saako sen liiton toimimaan vai ei. Nimim. kokemusta on.