Miksei siitä irc-mammasta saa olla mitään ketjua?
Kommentit (41)
Eikä kyllä mitään kohtuu juomista ollut tuon äipän juominen.Onkohan se Valtsu sitten aina siellä mummollaan,kun mutsi vetää lärvejä? Ihan paha olo tuli pelkästä ajatuksestakin,että noin eläisi.Mitenkähän se on raskausajan käyttäytynyt?...Tuossa nyt on esimerkki liian nuoresta äidistä.Enkä halua leimata kaikkia nuoria äitejä,tiedän että joukossa on hyviäkin äitejä iästä huolimatta.
Vierailija:
Toivottavasti kyseinen äiti kasvaa aikuiseksi.
Siis jumalauta!!Lukekaa tämä ketju ja miettikää!!
Teillä ei tossissaan ole muuta huolen/ilon/mielenkiinnon aihetta elämässänne, kun irc-linkit??
Olettekin joo ihan v**** aikuisia itse!!!!
eipä kukaan vieras voi noin paljon suuttua
Oli niin ihana pikkupoika. Poika raukka, mikä lapsuus kun äiti juo, huh!!!=( Tosi surullista..
Vierailija:
Kuka tahansa täyspäinen aikuinen alkaa pikkuhiljaa kypsyä tähän teidän lapselliseen irc-paskaanne.
Vierailija:
Minä nimittäin komppaan neliseiskaa ihan täysillä!
Saattaa tosiaan olla sulle uutta, mutta on meitä sellaisiakin ihmisiä, jotka EIVÄT saa kicksejä muiden elämien sättimisestä!
olet tainnut itse joutua sen uhriksi.
Kukaan täysijärkinen ei laita mihinkään galleriaan kuviaan jos ei kestä arvostelua
olla itsekkin niitä " kännissä kokoajan" tyyppejä ja siksi ottaa päähän
*itsekkin teiniäiti mutta kunnollinen sellainen ja nyt jo 21v*
mutta onko sinusta AIKUISELTA ÄITI-IHMISELTÄ fiksua hommaa linkittää kuvia tänne ja arvostella rankasti? AIKUINEN, FIKSU IHMINEN ottaisi suoraan yhteyttä kyseiseen henkilöön keskustellakseen. Säälittävät reppanat ilman omaa elämää toimivat tuolla ensiksi mainitulla tavalla -nimettömänä selän takana, kenties tuntematta koko ihmistä oikeasti, vetäen omia johtopäätöksiään kirjoituksista, joiden todenperäisyydestäkään ei täyttä varmuutta ole.
Vierailija:
olla itsekkin niitä " kännissä kokoajan" tyyppejä ja siksi ottaa päähän*itsekkin teiniäiti mutta kunnollinen sellainen ja nyt jo 21v*
T:äiti, joka on ilmeisesti v**** äiti ja jolla on ikääkin jo reilusti yli 30.
(minusta kun ei ole kiva lukea kirosanoja)
Vierailija:
mutta onko sinusta AIKUISELTA ÄITI-IHMISELTÄ fiksua hommaa linkittää kuvia tänne ja arvostella rankasti? AIKUINEN, FIKSU IHMINEN ottaisi suoraan yhteyttä kyseiseen henkilöön keskustellakseen. Säälittävät reppanat ilman omaa elämää toimivat tuolla ensiksi mainitulla tavalla -nimettömänä selän takana, kenties tuntematta koko ihmistä oikeasti, vetäen omia johtopäätöksiään kirjoituksista, joiden todenperäisyydestäkään ei täyttä varmuutta ole.
mielenkiinnolla vain seurailen ketjua..
mutta minua silti säälittää tänä valtsu
Luulisi kyllä että av:laiset ymmärtäisivät ettei tänne saa linkittää
ja en tarkoittanutkaan sinua (olisko ollut 49) vaan ennen sinua kirjoittanutta joka taatusti oli lellu itse
Keksikää elämäänne jotain muuta tyydyttävää tekemistä kuin kanssaihmisten kiusaaminen!
Kysyinkin jo eilen, mutten vastausta saanut: kauanko aiotte jatkaa? Kunnes kiusaatte jonkun heikomman hengiltä?
Koittakaa nyt itse olla niitä aikuisia.
..ainakin noista kirjoituksista päätellen..huh huh, ehdin jo säikähtää, et minustako te puhutte... :)
Jos pitää laittaa omia kuviaan ties minkälaisista tilanteista kaikkien maailman ihmisten töllisteltäviksi, niin sitten saa oppia kantapään kautta, miksi niin ei kannata tehdä. :)
Minkä ikäinen ihminen olet? Onko sinulla lapsia? Tämäkö on kasvatusmetodisi?
Siellä oli kuva, jossa se poika oli pippeli paljaana ja pippeli näkyi ihan kokonaan esteettä :(
vaikkakin kuvista saa kyllä käsityksen, että ihan rakastava ja huolehtivahan tuo valtterin äippä on...