Miksei siitä irc-mammasta saa olla mitään ketjua?
Kommentit (41)
muuta kuin asiallista keskustelua.
mammasta? kertokaa, niin ehkä kerkeän käydä kattomassa, ennen kun poistetaan : )
Huolehtikaa omasta perheestä ja lapsista.Siinäkin olisi tarpeeksi että ei vaan joku ilmoita johonkin.Terv.suurperheen äiti
suurperheen äitinä.
Kyllä varmasti ilmoitan
joka ryyppää vaan, itse en kerinnyt hänen päiväkirjaansa lukea kun kerkisi poistamaan sen
Katjuzza se vaan täällä kirjoitti mielipiteensä ; )
vähintäänkin hyvän tavan vastaista. Lisäksi vauva-forumi voi itse määritellä ne aiheet, joista täällä saa keskustella.
Kiitos teille jotka sen teette
Terveisin Katjuzza
Se Valtsun äiti ketju, sekö? Yritin sitä etsiä, ei löytynyt.
sen ketjun ap
Varsinkin kun teillä ei näköjään parempaa tekemistä oo kun arvostella ihmisiä! Ja kiitos vinkistä, taidan jatkossa minäkin ilmotella!
Toivottavasti kyseinen äiti kasvaa aikuiseksi.
ei ole ollut netti toiminnassa pitkään aikaan, ja nyt oon ihan pihalla ;)
ketä äitejä nyt on morkattu???
t. yksi irc-äiti
sai sitten tietää, joku käynyt kertomassa.
poikansa kanssa viikonlopun, kaatokännissä jouluna mennyt äidilleen, keskiviikot dokaa ja viikonloput, jotkut mammat täällä sanoo et se on ihan ok, kun " lapsi on hyvässä hoidossa" , ihmettelen.
lapsella oli tullut kakka lattialle niin kirjoitus oli suunnilleen tämmönen " tuossa se paskoo lattialle ja jätkät nauraa sohvalla" ..
Oikeesti, ihan kamalaa, että tuollaisia äitejä on olemassa.
a, että asioitanne ja elämäänne reposteltaisiin jossain ketjussa?
Olen täällä törmännyt todella törkeään esim. irc-galleriasta linkitettyjen ihmisten ulkonäön reposteluun.
Yhtä typerää on laittaa elämäänsä näkyville nettiin ja kehuskella liiallisella juomisellaan. En vaan tajua, miksi jotkut yleensä tahtovat laittaa kuviaan johonkin irc-galleriaan.
Ketuttaa kun aina poistetaan ketju, kun se on päässyt hyvään alkuun.
Lasketaanko sekunteja koska tämä poistuu? ;)