Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihiyden huiput. Eli mikä on paras juttu minkä

Vierailija
15.01.2006 |

.

Kommentit (671)

Vierailija
641/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa että itse käytän samaa kasvomaskia kauan- repussa pyörii sama maski jonka kaivan naamalleni tarvittaessa.

En ole vielä ostanut maskeja ollenkaan.

Vierailija
642/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin pimahtaneen yksilön vuodatus tämä ketju oikein on? Ihan päätöntä tekstiä ja kappaleita, jotka alkavat tyhjästä ja jatkuvat viiden viestin päästä. Yksi ja sama tyyppi äänessä suurimman osan viesteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Mikä hemmetin pimahtaneen yksilön vuodatus tämä ketju oikein on? Ihan päätöntä tekstiä ja kappaleita, jotka alkavat tyhjästä ja jatkuvat viiden viestin päästä. Yksi ja sama tyyppi äänessä suurimman osan viesteistä.

Jätä lukematta, suvaitsevuutta...

Vierailija
644/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaissetä osti erään konkaan menneen tavaratalon grillipaistilastoja markka-aikana 90 penniä kipaleelta kymmenen kappaletta. Tänä kesänä autotallissa oli laatikossa vielä 9 tulet uutta odottamassa käyttöä ja siitä heti ostamisen jälkeen käyttöönotetusta lastasta ei ollut paljoa jäljellä eli kahvaosan muovinen käsipidike oli kulunut kokonaan pois, lastan leveä kääntöpää oli kulunut/hioutunut pois ja jäljellä oli 6cm varren metallia...

Vierailija
645/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikylässä asui todella pihi mutta ökyrikas maanviljelijä.

Haki maatalouskaupoista koekäyttöön erilaisia työkoneita,

teki niillä sitte tarvittavat maatyöt ja palautti takaisin kauppaan.

Tottahan kaikki tiesi nämä temput, kukaan ei uskaltanut olla antamatta koekäyttöön, tämä isäntä oli todella kova-ääninen ja ilkeä.

Oli todella ilkeä perheelleenkin.

Ei tainnu hänenkään arkkuun miljooniaan saada mukaan.

Valtio kiittää runsaasta perintöverosta.

Vierailija
646/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi vessan peilikaapissa Minigrip-pussissa. Kirjoitin siihen pussiin,et " eka pano vuonna -41"..

Vierailija
647/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri (10v. sitten) Tallinnan matkoilla laivalla omat voilevät ja juomaksi haki tax-freestä pari kolme lämmintä olutta. Joo hyvää matkaa!

Vierailija
648/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kaveri (10v. sitten) Tallinnan matkoilla laivalla omat voilevät ja juomaksi haki tax-freestä pari kolme lämmintä olutta. Joo hyvää matkaa!

Mä oon tehnyt tätä kymmeniä kertoja.

Matkan maksan tax freestä saadulla kupongilla ja ostan taas tax freestä niin paljon, että saan uuden matkan.

Lapset ovat viikko-viikko ja minulla ei ole ollut varaa käydä reissuissa.

Tax freen ostokset olivat kollegoiden tilauksia.

En olisi yksin halunnut mennä syömään ja ei siihen olisi ollut varaakaan.

Vedenkeitin mukaan ja kuivatuotteita.

Mielummin 10 e budjetilla kerran kk Tukholmaan, kuin kerran vuodessa isommalla budjetilla.

Vierailija
649/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt yhtään tätä edellistä:

Esim. tämä kohta

Siellä pystyi ostamaan käytetyn muovipussin ostoksii.

Mitä tämä tarkoittaa?

Ehkä olis ollut syytä ostaa edes osa niistä lukiokirjoita uusina. Edes äidinkielen kirja.

Kuule olis -ihminen , kaikki me tehdään samanlaisia kielioppivirheitä , tämä on keskusteluryhmä.

Oletko itse tehnyt vst ekotekoa ?

Muovipusseja meni 5 vuodessa kirpparille varmaan kymmeniä tuhansia.

Väh 100 pussia viikossa x 52 x 5 vuotta, mutta joskus omistaja pyysi tuomaan enemmän.

Plus käytettyjen tavaroiden kierrättäminen.

Ehkä mä teen ekotekoni niin ettei niillä tarvi leijua netissä. 

Lisäks olis mielenkiintoista tietää, oliko sulla taloyhtiön lupa pestä niitä pusseja siellä sadevesitynnyrissä? Eihän sekään ihan riskitöntä touhua ole. Samoin kuin se, että yks varastoi tuhansia likaisia muovipusseja ullakolle. Paloturvallisuuskin tuossa jo on kyseenalainen. Bisneksen harjoittaminen taloyhtiön tiloissa ja tavaroilla on vähän kyseenalaista touhua, kun tilat ei ole liiketoimintaan hommattuja.

Ekoteoilla kannattaa ehdottomasti leijua netissä ja muuallakin. Ihan tutkitustikin ihmiset ottavat mallia ympäriltään ja toimivat eettisemmin kun näkevät muidenkin tekevän niin. 

Vierailija
650/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tehnyt tätä kymmeniä kertoja.

Matkan maksan tax freestä saadulla kupongilla ja ostan taas tax freestä niin paljon, että saan uuden matkan.

Lapset ovat viikko-viikko ja minulla ei ole ollut varaa käydä reissuissa.

Tax freen ostokset olivat kollegoiden tilauksia.

En olisi yksin halunnut mennä syömään ja ei siihen olisi ollut varaakaan.

Vedenkeitin mukaan ja kuivatuotteita.

Mielummin 10 e budjetilla kerran kk Tukholmaan, kuin kerran vuodessa isommalla budjetilla.

Paitsi että vedenkeittimet ehdottoman kiellettyjä laivoilla.

Vierailija
651/671 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tax free"-oluet on kalliita yksittäin myytynä, Suomen kaupan hinnoissa. Kannattaa säästää ne eväät paluumatkalle ja ostaa Tallinnan marketista halvat, kylmät kaljat kyytipojaksi.

Vierailija
652/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tallinnanreissuilla menomatkalla pienessä kylmälaukussa kaksi kotona kunnolla jäähdytettyä olutta. Omat leivät. Eipä tarvitse jonottaa ja on halpaa. En kaipaa enempää. Ei varsinkaan ole pakkomiellettä buffetpöytiin. Kuppilaruoka puolestaan ei laadultaan tyydytä. Eikä ole varsinaisesti rahasta kiinni

Vierailija
653/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä pitää yhteistä naista. Tulee halvemmaksi kun on vain yhdet ruokamenot. 

Vierailija
654/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu järjestää "juhlia" niin, että kutsuu ihmiset jonnekin tiettyyn paikkaan, josta rahastaa maksun jokaiselta. Sitten pyytää jokaista tuomaan ruokaa, niin että kaikki laittavat sitten siellä nyyttäriperiaatteella safkaa, ja lopuksi juhlaväki siivoaa juhlapaikan. Juhlakalu itse komentelee vieraita ja istuu perseellään. Kierrän nykyisin hänen "juhlansa" kaukaa.  Mulle itselleni juhlien järjestäminen merkitsee, että jokainen vieras saa tulla juhliin syömään ja nauttimaan, ei siivoamaan ja kokkaamaan juhlan kohteelle. 

Vierailija
655/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu järjestää "juhlia" niin, että kutsuu ihmiset jonnekin tiettyyn paikkaan, josta rahastaa maksun jokaiselta. Sitten pyytää jokaista tuomaan ruokaa, niin että kaikki laittavat sitten siellä nyyttäriperiaatteella safkaa, ja lopuksi juhlaväki siivoaa juhlapaikan. Juhlakalu itse komentelee vieraita ja istuu perseellään. Kierrän nykyisin hänen "juhlansa" kaukaa.  Mulle itselleni juhlien järjestäminen merkitsee, että jokainen vieras saa tulla juhliin syömään ja nauttimaan, ei siivoamaan ja kokkaamaan juhlan kohteelle. 

Mun entinen työkaveri oli tälläinen.

Kutsui juhliin, ilmoitti maksaa 20 e ja lähetti kiertämään mitä jokainen tuo mukanaan.

Itse lupasin tuoda keittoa. Avasin hernekeittopurkin, lisäsin sinne vihanneksia ja sain niin hirveet haukut jälkikäteen emännältä. Eipä tarvinnut odottaa uutta kutsua.

Saa matkia.

Vierailija
656/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksikin pariskuntaa jotka kävivät risteilyllä = söivät leipiä hytissä.

Rahasta ei ollut kiinni.

Vierailija
657/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus töissä kioskissa, jonka omistaja vaati leikkaamaan sämpylöiden väliin paperinohuita tomaatinviipaleita. En edes psytynyt leikkaamaan niin ohuita siivuja kuin tyyppi vaati, ja aina valitti siitä!

Asiakkaathan eivät oikein tykänneet, vaan yksi jos toinenkin kävi valittamassa liian ohuista tomaateista ja sanoi, ettei ikinä enää osta kyseisestä kioskista mitään, mitä en ihmettele!

Kaiken huipuksi ukon pihistelystä ei ollut mitään hyötyä, kun valtava pussillinen tomaatteja sitten pilaantui jääkaappiin, kun ei niitä käytetty ajoissa! Olisi leikannut kunnon siivut ja pitänyt asiakkaat tyytyväisinä, niin olisivat ostaneet toistekin!

Vierailija
658/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

En todellakaan ole lukenut kaikkia 33 sivua, mutta ainakin alkupään outoudet selittyvät sillä, että täällä on ilmeisesti joskus ollut viesteissä otsikot. Joku kirjoittaa otsikkoon jotain ja jatkaa samaa lausetta viestissä. Sivuja uudistettiin jossain välissä ja otsikot jäivät pois, joten nämä tällaiset viesti alkavat kuin tyhjästä.

Vierailija
659/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin telineissä tarjoamat koirankakkapussit kuulema käy pakastepusseiksi.

Vierailija
660/671 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset , kuvittelevat , ettei perintöä tarvitse jakaa , kun pesänhoitajana toimiva sisko + 1 veljistä käyttää kotitilaa kesämökkinään.Avaimet on vaihdettu lukkoihin , eikä muilla sisaruksilla ole sinne avaimia .Tiliotteet perunkirjoituksen jälkeen ,pidetään vain näiden kahden tiedossa.Jakovaatimukseen eivät suostu , eikä s- postiin tai puheluihin vastata.Säästöähän se tämäkin , kun omii toisten lakisääteisen perinnön.

Tuon asian hoitaa tuomari.  Jos yksikin pesän osakkaista vaatii jakoa, se tehdään.  Ei tarvi muuta kuin ottaa tuomari tai asianajaja hoitamaan homman.