no tässä nyt sit se "helppous" kun on paljon lapsia
olen seisonut keittiössä 3 tuntia jo tänään
yksi pyykkikone jo pesty
4v: on jo sotkenut paitansa kerran, olen 30min jankannut siitä että nyt täytyy syödä
12v: vinkuu että on niin tylsää, ei huvita tulla huvilalle mukaan (vaikka tullaan yöski kotiin) ja on kysynyt 5 kertaa jo saako mennä tietskalle vaikka tietää että ei saa vielä
14: laukut purkaamatta jo kolmatta päivää, niistä olen sanonut jo 10 kertaa ja käskenyt suihkuun monta kertaa, pyörii ja makaa ja puhuu kännykkään
16v: on vihainen kun mopo rikki, makaa sängyllä ja olen pyytänyt 20 kertaa siivoamaan huoneen eikä tapahdu mitään - makaa vain velttona ja pieraisee eikä saa edes omaa jalkaa liikuteltua
arvatkaa kuinka paljon tämmöinen vie sitä ENERGIAA?????
että se joka väittää että jos on yksi 3 tai 7v ja on raskasta niin tervetuloa vain, vaihdetaan ja lupaan että olet eri mieltä vuorokauden päästä.
Tähän päälle sit kaikki kotityöt ym
Kommentit (4)
kapoisempi, kapea harteisempi, sirompi?
Nytkin ovat ulkona leikkimässä, voin olla ihan rauhassa koneella, ei kukaan kitise missään eikä roiku housunlahkeessa!
ihanan helppoa elämää!
Myönnetään sinulle. Palkintona 13 metriä säkkikangasta ja vuoden tuhkat, Onnea!
Anna sen 4-vuotiaan olla siinä likaisessa paidassa, ihan turhaa vaihtaa. Ruoka pois jos ei ole nälkä.
Noi teinit käyttäytyvät ikänsä mukaisesti, vika ei ole sinussa vaan heidän aivoissaan. Telkkarista tuli muutama vuosi sitten hyvä ohjelma siitä, miten teinien aivot kehittyvät. Ns. empatia-keskus on todella kehittymatön tuossa vaiheessa ja teini-ikäiset ovat siksi hyyyvin itsekkäitä. So, älä polta hihoja, kun et kuitenkaan voi asiaan juurikaan vaikuttaa. Toivottavasti itsekin muistan tuon kun meidän lapset tulevat tuohon ikään...
Nyt sohvalle levyttämään ja hengähdä hetken niin helpottaa. Kaikkea ei tarvitse tehdä pilkun päälle!
itse olet tilanteen luonut.
ensin hankkimalla lapsia ja sitten et ole heitä osannut oikein kasvattaa.