Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolostutko, jos saat todella hyvää palvelua?

Vierailija
18.07.2008 |

Minä nolostun.

Olimme tänään lounaalla ravintolassa. Me miehen kanssa söimme lounasannokset ja lapselle tilattiin lastenlistalta ranskalaiset. Ravintolassa ei kuitenkaan ollut ketsuppia, joten lapsi söi vain murto-osan annoksestaan (Luulen, ettei olisi syönyt muutenkaan enempää).

Olisimme maksaneet kaiken syömämme, mutta ravintola ei halunnut rahaa ranskalaisannoksesta puuttuvan ketsupin vuoksi. Minua alkoi nolottamaan niin hyvä palvelu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi nolottaa?

Vierailija
2/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saatan hämmentyä, jos palvelu on jotenkin yllättävän loistavaa :) Siis tuossa tilanteessa olisin kyllä varmasti hämmästynyt todella paljon - iloisesti tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena äitinä kun ei saa kovinkaan monesta paikasta hyvää palvelua, varsinkaan keski-ikäisiltä naisilta;)

Vierailija
4/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, henkilokuntahan tekee vain tyotaan. Miksi siita pitaisi nolostua.

Eika tuo nyt mun mielesta mitaan hyvaa palvelua ollut. Ravintola oli tehnyt virheen ja yritti paikata jalkikateen.

Hyvaa palvelua olisi ollut jos olisivat juosseet kauppaan ostamaan sen ketsupin tai tarjonneet lapsellle jotain muuta mieluisaa.

Vierailija
5/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää aina taksissa, kun kuski tahtoo ihan väkisin avata ja sulkea oven. =) On tosi mukava vakkari kuski, kun oon käyttäny lasta sairaalassa.