Nolostutko, jos saat todella hyvää palvelua?
Minä nolostun.
Olimme tänään lounaalla ravintolassa. Me miehen kanssa söimme lounasannokset ja lapselle tilattiin lastenlistalta ranskalaiset. Ravintolassa ei kuitenkaan ollut ketsuppia, joten lapsi söi vain murto-osan annoksestaan (Luulen, ettei olisi syönyt muutenkaan enempää).
Olisimme maksaneet kaiken syömämme, mutta ravintola ei halunnut rahaa ranskalaisannoksesta puuttuvan ketsupin vuoksi. Minua alkoi nolottamaan niin hyvä palvelu.
Kommentit (5)
Mutta saatan hämmentyä, jos palvelu on jotenkin yllättävän loistavaa :) Siis tuossa tilanteessa olisin kyllä varmasti hämmästynyt todella paljon - iloisesti tietysti.
Nuorena äitinä kun ei saa kovinkaan monesta paikasta hyvää palvelua, varsinkaan keski-ikäisiltä naisilta;)
No en, henkilokuntahan tekee vain tyotaan. Miksi siita pitaisi nolostua.
Eika tuo nyt mun mielesta mitaan hyvaa palvelua ollut. Ravintola oli tehnyt virheen ja yritti paikata jalkikateen.
Hyvaa palvelua olisi ollut jos olisivat juosseet kauppaan ostamaan sen ketsupin tai tarjonneet lapsellle jotain muuta mieluisaa.
Mua hämmentää aina taksissa, kun kuski tahtoo ihan väkisin avata ja sulkea oven. =) On tosi mukava vakkari kuski, kun oon käyttäny lasta sairaalassa.
Miksi pitäisi nolottaa?