Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkö ihmettelen ystäväni kommenttia raskaudestani!

Vierailija
15.01.2006 |

Olen raskaana rv 7+. Ekaan neuvolaan on vielä pari viikkoa. Ystäväni kysyi, että olenko jo neuvolassa käynyt. Kerroin koska aika on. Tää mun ystävä kysyy ihan pokkana, että tuntuuko susta vielä siltä, että olisit raskaana. Multa loksahti suu auki. Sanoin vaan, että näyttihän tuo apteekin testi plussaa ennen vuoden vaihdetta. Ei kai ne nyt plussaa voi valehdellakaan.

Mitähän ihmettä ystäväni kysymyksellä tarkoitti? Kysymyksen jälkeen jäin itse miettimään, että jos en olekaan raskaana. Jos testi tosiaan valehteli. Onhan mulla pahoinvointia, väsymystä ja rinnatkin on kipeät. Mutta jos siltikin olis käyny näin inhottavasti, että en tosiaan olisikaan raskaana. Vaikka edelleenkin olen sitä mieltä, että testi ei valehtele. Kaikkea sitä jää miettimään yhden tyhmän kysymyksen takia...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko jo äidillinen olo.

Vierailija
2/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ultraan mennessä piti itseään muistuttaa siitä, että mun on pakko olla raskaana, koska ne sydänäänet on saatu kuulumaan... Lienee ihan normaalia välillä miettiä tuollaisia. Varsinkin alkuraskaus on jotenkin niin epätodellista aikaa, kun ei vielä ole sitä isoa mahaa tai muuta näkyvää todistetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kai tuo äidillisyyden tunne ole sen kummempi. Voihan olla, ettei tarkoittanu mitään. Oli vaan ihan ihme kysymys, joka jäi vaivaamaan mua.

ap

Vierailija
4/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäädä vielä vääntelemään asiaa mielessään jälkeenpäin.

Vierailija
5/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä on ihmeellinen kysymys. Mihinkäs se tunne raskaudesta häviäisi? Ja tää ystävä on pari kertaa aiemmin kysyny plussa-testin jälkeen, että olenko ihan varmasti raskaana. Ja kyllähän se siellä neuvolassa sitten varmistuu.

ap

Vierailija
6/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan ap niin hormonihöyryissä jo, että otat kaiken vastaan eritavalla kuin tarkoitus on...

Kaverisi vaan tarkoitti, että TUNTUUKO SUSTA JO SILTÄ KUIN OLISIT RASKAANA!? Suomennettuna: tuntuuks susta erilaiselta kuin normaalisti tai muuten...

Vierailija
7/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystäväsi on vaikea uskoa asiaa todeksi ja hän toivoo että takana olisi jokin erehdys.

Vierailija
8/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinnan varaa ei sen sijaan ole mun tuttavan kommentissa " aiotko silti synnyttää sen?" . " Silti" tarkoittaa sitä että esikoinen on vähän reilun vuoden ikäinen vasta ja tarkoitus oli antaa tulla hieman enemmän ikäeroa.

Vierailija
9/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja ihanaa odotusaikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän