Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan hankkinut itsesi hankaluuksiin missään yhteisössä?

Vierailija
15.01.2006 |

Minä onnistun pilaamaan lähes kaikki suhteeni: vanhempieni kanssa, koulun työharjoittelupaikoissa, kaveripiireissä, opettajien kanssa..

En koskaan ole ilkeä tms., mutta jokin minussa vain on sellaista, joka saa ihmiset asettumaan poikkiteloin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En koskaan ole ilkeä tms., mutta jokin minussa vain on sellaista, joka saa ihmiset asettumaan poikkiteloin.

Vierailija
2/2 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ymmärrä muiden viestejä. Kannattaa yrittää keskustella konfliktista ja kysyä mikä sai muut kääntymään sinua vastaan. Pyydä rehellistä vastausta ja korosta sitä, että et itse ymmärrä ristiriidan syytä ja haluaisit kehittyä ihmisenä.

Minä joudun poikkiteloin siksi, että olen se, joka sanoo ääneen sen, mistä muut juputtavat keskenään. Olen suorapuheinen, en siedä jatkuvaa juputusta ilman, että asiaan etsitään ratkaisua. Yleensä noi asiat, mistä juputetaan, on ihan helposti korjattavissa. Se on vaan jännä ilmiö, että kun asian nostaa pöydälle, vetäytyvät nuo samasta jatkuvasti juputtaneet yhtäkkiä taka-alalle niinkuin asia ei heitä mitenkään koskisi. Ihmiset eivät välttämättä haluakaan muutosta asioihin, kun on niin mukavaa, että on joku yhdistävä asia: valittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan