Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Vierailija kirjoitti:
Tanna (80-luvun puoliväliä), Tuliapina
Tanna oli Pudasjärveltä, jos oikein muistan. Tuliapina on ihan outo.
Vierailija kirjoitti:
Kotka Rankki ohutta yläpilveä
Keba. Joka oli suosikkini!!!
Keba (ja JSS) kuuluivat erityisesti kesään 1986. Kotka Rankilla oli se yksi "hitti"biisi.
Vierailija kirjoitti:
Pekka ja Susi, Korroosio, Sarcofagus
Korroosiossa soitti Joel Hallikainen.
misse kirjoitti:
Olin aivan "myyty" Spandau Balletin laulusolistiin.Kappale True yhä maailman värisyttävin Biisi.
Tony Hadley - todellakin! True, loistava. Gold myös.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan mikä sen kaupuan nimi oli joka oli Forumissa (samallalla sisäpihalla mistä mentiin elokuviin).
Siellä myytiin mustahuulivaatteita
Olikohan Decadenz tai sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Cocteau Twins
Sundays
Lloyd Cole & The Commotions (tai jotain sinne päin)
Husker Du
The Church
Triffids
IcehouseAinakin nämä tulee mieleen.
Tuossahan on ainakin kaksi aussibändiä eli The Church (Under the Milky Way) ja mun suosikki Triffids, jonka näin muistaakseni Provinssissa. Lloyd Cole oli Ruississa noin 85. HD:ltä löytyy yksi levy, mutta nuo pari on tuntemattomia.
Vaavi
Muistelen että bändi halusi ottaa jonkin muun kuin "vihaisen punk-nimen" ja siksi ristittiin noin.
Vierailija kirjoitti:
Metallica
Tämä taisi käydä Pihtiputaan Saapasjalka-rockissa vuonna '86.
Elin ysärillä lapsuuttani ja nuoruuttani ja kun Backstreet boys oli kova niin tykkäsin myös Boyzonesta ja useimmille never heard-bändistä 5ive 🙈
Vierailija kirjoitti:
The Human League - Don't You Want Me
Yksi kaveri soitti tätä aina Torven jukeboxixta. Terkkuja Jokelle.
Nicepappi
Ilona
Halvaantuneet homot
Horse power
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metallica
Olin jopa paikalla, mutta en muista tuollaista aloittelevaa hevibändiä katsoneeni :).
Suomalaisista bändeistä joiden musavideoita on telkkarissakin näytetty mutta harva muistaa lienee ainakin Allekirjoittanut ja Soup de Loop.
Allekirjoittaneessa oli ex-raptori tyyppejä ja Soup de loopissa oli Raymond Ebanks ennen Bomfunk Mc'tä.
Hessu Hopo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metallica
Olin jopa paikalla, mutta en muista tuollaista aloittelevaa hevibändiä katsoneeni :).
Metallica soitti Nivalan Tuiskulassa -84. :)
Vierailija kirjoitti:
Elin ysärillä lapsuuttani ja nuoruuttani ja kun Backstreet boys oli kova niin tykkäsin myös Boyzonesta ja useimmille never heard-bändistä 5ive 🙈
Minäkin tykkäsin Fivestä!
Slam dunk da funk, put it up, If you got that feeeeeeling!
Blashemia
Blashemia 1989-1994: Sävellykset ja sanoitukset Jussi Halla-aho. Esiintyjät: Jussi Halla-aho (kitara&laulu), Ari Oksanen (kitara), Anssi Lehtonen (basso), Janne Honkanen (rummut), Rosa Lehtonen (taustat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloodpit, Lovex, Jann Wilde & The Neon Comets, Flinch, Carmen Gray, Disco Ensemble, For My Pain ( ja Reflexion), Entwine, Feiled, Spiha, Suburban Tribe, The Blanko. Tuli nämä suomalaisista mieleen. Tosin monet jo lopettaneet, kun olin vasta lapsi, mutta kuuntelin näitä silti.
Mites kyyria?
Mä luukutan edelleen Kyyrian Mind The Lightia :) on muuten mahtava autobiisi!
PMMP: Rusketusraidat soi aikoinaan R-Kioskin mainoksessa.
Kumma Heppu ja Lopunajan voidellut. Ari Närhi oli muistaakseni bändin liideri. Mika Junkka kitarassa.