Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
The Lotus Eaters: The First Picture Of You, China Crisis: Wishful Thinking, Fiction Factory: Feels Like Heaven siinä muutamia harvinaisempia kasarin helmiä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä mä kuuntelin joskus teinivuosina antaumuksella. Melrosen laulusolisti oli tooooosi söpö, Tokela vai mikä sen nimi nyt oli..
Melrose esiintyy edelleen ja Tokela on edelleen yhtä ihana, kuten ne muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Zero Nine
Suicidal Tendencies (näin livenä 1989 tjsp)
Kingston Wall
Airdash
KREATOR.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grand Prix, Baby Grand, Klaatu, Lillian Axe, Axxis, Trapeze, Mayday, Fist, Shooting Star, ...
Muistaako kukaan mitään noista?
Klaatu, mulla oli niiden eka, jopa hieman kohuttu LP
Vierailija kirjoitti:
Magnum, City Boy, Camel, Triumph, Styx, April Wine, Foghat, Geordie, Hello, Boxer
En lunttaa googlesta:
Magnum oli vähän väsy hevipändi?
City Boylla oli hitti 5-7-0-5
Camel oli/on? jonkinlainen progepändi
Triumph kanadasta oli ainakin ennen pirun kova progeheavypandi. Rick Emmett kitaristina.
Styx amerikkalainen lepsuhevipändi
April Wine, jotain soittaa mutta ei...Foghat, ei mitään käsitystä
Geordie oli Ac/DC:n sukulainen, Hello: purkkapändi joka kävi suomessa jollakin festareilla. Boxer?
Aknestik sai aikaan mahtavavia kappaleita ja jäi silti aivan liian vähälle huomiolle.
Tohtori Jones tai Dr Jones, en muista kirjoitusasua, 90 luvulla, ehkä jostain Turun seudulta olivat ja ainakin yhden c-kasetin verran musiikkia tekivät.
Vierailija kirjoitti:
Juustopäät. Oli mun lempibändi, kun olin ala-asteella!
Soiks niiden biisi joskus R-Kioskin mainoksessa? Vai oliks se joku muu?
En sitä paljon kuunnellut. Olin muutenkin vähän myöhässä näidenkin bändien kanssa ja monet jo lopettaneet, kun aloin niitä joskus yläkouluun 2006 mennessä kuunnella. Ehkä jotkut tunnetumpiakin, mutta en vaan ainakaan ole huomannut, että olisi kaikista puhuttu. Musiikin laatuun en myös ota kantaa, mutta itselle kuitenkin jäänyt nämä mieleen. Yksi jäi vielä puuttumaan eli Before of Dawn. Varsinkin se Dead song on paluu sinne 2007 vuoteen.